Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    velmi spokojena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    S obchodem jsem velmi spokojená,

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Ráda se vracím

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velký výběr zboží,barva stejná na monitoru jako v reálu,neobjednávám naposledy
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Velký sortiment
    • Delší doručení

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Dobrý den, omlouváme se za delší dobu doručení. Ve skladu jsme měli dovolenou, pouhé dva dny. Vy jste bohužel objednala v pátek odpoledne, po, út dovolená, ve středu zabalili, ve čtvrtek odešlo, v pátek jste obdržela. O letních prázdninách se to skutečně může stát, jinak odesíláme ještě tentýž den, případně druhý den dopoledne. Pěkný den Katrincola

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Krásné přírodní příze , skvělá komunikace a rychlé dodání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Příze cahsmere krásná

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Naprostá spokojenost, rychlost dodání perfektní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání , krásné příze , kvalitní zboží .
    • Nakupuji opakovaně a vždy jsem velmi spokojená.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Provozovatelka si upravila objednávku dle svých potřeb

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Přepis CELÉ A KOMPLETNÍ konverzace, aneb... jak to bylo doopravdy (přílohy zde bohužel nelze vložit)
    Některé zákaznice rády lžou nebo si upravují pravdu, tím poškozují náš e-shop, naši dobrou pověst a snižují hodnocení zde na Heureka.cz. Tyto recenze nemůžeme odstranit, systém to neumožňuje, i když jsou neoprávněné, proto se alespoň budeme bránit zveřejněním celé pravdy

    Právě jsem převzala zásilku s jedním! klubkem uvedené příze, a zaplatila včetně poštovného , balného atd 316 Kč. Ve vaší nabídce bylo klubko za 8 Kč s DPH, sice nezvyklé ale máme zaváděcí i reklamní ceny. Objednávala jsem 16 klubek. Nevím, kde se stala chyba , ale postrádám 15 klubek a i tak mám notně přeplaceno. žádám o vysvětlení proč nebyla zásilka kompletní a ve správném objemu. Po odpovědi , pokud se jí dočkám se samozřejmě se vyjádřím do hodnocení .
    Olga Hondlíková
    ---------------
    Vážená paní Hondlíková, jedná se o přízi, která obsahuje 45% merino vlny a 10% kašmíru, není tedy skutečně možné, abychom ji prodávali za 8,-Kč :-D... máte pravdu, měli jsme na stránkách chybu, cena se zobrazovala místo 8€ skutečně 8,-Kč, ovšem nikoliv u odstínu 16, který jste objednala, ale u odstínu 34 červená.... na což nás jiná poctivá a hodná zákaznice upozornila a je to tedy již opraveno. Vy jste objednala JEDNO klubko odstín 16 viz příloha - kopie Vaší objednávky.... pokud jste tedy chtěla s námi "vydrbat", měla jste se lépe soustředit a objednat si ten správný odstín... Vaše stížnost je neoprávněná, poslali jsme Vám přesně to, co jste si objednala a zaplatila.
    Pokud nejste se zbožím spokojená, můžete jej dle zákona do 14-ti dnů vrátit, jak postupovat, najdete zde https://www.katrincola.cz/reklamacni-rad/ jakmile zboží přijmeme zpět na sklad, vrátíme Vám platbu opět do 14-ti dnů dle zákona. Vzhledem k tomu, že jste objednala na dobírku, připojte číslo svého účtu pro vrácení platby.
    Pokud budete psát neoprávněnou zápornou recenzi, připojím k ní svoje stanovisko a vyjádření viz výše, také samozřejmě adresně a s důkazem, tedy s kopií objednávky. Děkuji za pochopení, přeji pěkný den Katrincola
    -----------------------------------
    Vyhrožujete mi? to co je v příloze je pouze vaše potvrzení objednávky. Zašlete mi formulář mnou vyplněný, v jakém byl znění, nikoliv po provedení vašich úprav.
    O. Hondlíková
    -----------------------------------
    Dobrý den, vyhrožuji? Kde konkrétně prosím? Čím? Vy jste mi pokud vím první psala o recenzi, Já jsem Vas pouze informovala, že na ni budu reagovat a jak.
    Nikdo nic neupravoval. Toto je Scan Objednavky, která v kopii dorazila nám. Vám do mailu ihned po objednání dorazila stejná. To jistě víte… pokud ovšem v mailu máte jinou verzi, prosím zašlete mi ji, ráda věc prošetřím… to ale nemáte, že? Bohužel Vám musím sdělit, že vše v e-shopu probíhá automaticky, nikdo nic neupravuje, není to ani možné.. systém by automaticky uložil log s úpravou a zaznamenal dokonce i v kolik hodin a kdo konkrétně úpravu vytvořil .. podvàdet se prostè nedà… stejně jako systém automaticky pošle objednávku do mailu Vám a nám v kopii, to je ten dokument, který jsem Vám zaslala.
    Víte… nemám ráda vychcané lidi, Vy tyto známky jevíte… popravdě i kdyby jste skutečně objednala 16 klubek po osmi korunách, stejně bych Vám je neposlala. Napsala bych Vám, že jsme udělali chybu v ceně, že se omlouváme, a že odstupujeme od kupní smlouvy, na což máme jako prodávající také nárok viz příloha.
    Takže shrnuto, Vy jste si objednala jedno klubko na dobírku, my jsme Vám je zaslali. Mate možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dnů. Naše omluva není potřebná, nic jsme neudělali. Vaši omluvu nepožadujeme, víme, že lidé, kteří mají blízko k podvodům, nemají ani problém s lhaním. To je obecná pravda, pokud byste to opět vnimala jako výhružky či jinak zkreslovala..
    Katrincola
    ------------------------------
    Předávám právníkovi.
    -------------------------------
    Dobrý den, právníkovi? To je jistě Vaše právo... a co konkrétně jsme způsobili? Příohou zasílám doklady k objednávce, tedy Vaši objednávku, fakturu a dodací list. Z těchto dokumentů vyplývá to, co jsem Vám psala již včera. Objednala jste si jedno klubko, jedno klubko jsme Vám zaslali. Za jedno klubko jste zaplatila. Pokud klubko vrátíte neporušené a v pořádku na adresu skladu, bude Vám vrácena platba za objednávku, tedy za jedno klubko a náklady na dopravu k Vám. Přeji pěkný den Katrincola

  • Doporučuje obchod

    10 %

    Mám ty nejlepší zkusenosti

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená Marie, jsme velmi rádi, že máte ty nejlepší zkušenosti... s počtem přidělených hvězdiček jste se ale asi překlikla... :-D zasloužíme si jich asi tedy spíše 5? Nevadí, chybička se občas vloudí. Rádi Vám zase příště uděláme radost Vaše Katrincola

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Nakupuji zde pravidelně. Všem doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Rychlé dodání,velký výběr zboží

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký výběr moderních přízí.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé doručení, vše v pořádku
    • žádné
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vstřícnost, ochota, rychlé vyřízení objednávek :-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    rychlěédodání