Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Zboží jsem si vybrala v klidu doma a přišlo bezvadně zabalené až domů.

    Tkalcovský stav Kromski, je esteticky krásný, na složení naprosto jednoduchý. Návod sice v angličtině, ale nákres jasný, srozumitelný, jen se trochu soustředit. Složila jsem ho sama, bez pomoci za jeden večer.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Naprosto skvělé jednání, jak po stránce odborné, tak i vynikající komunikace a přístup k zákazníkům. Empatie a pomoc při řešení problému.

    Doporučuji všem, zaměstnanci se snaží pomoci i poradit ve všech nastalých situacích.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Velice rychlé dodání, pečlivě zabalené, vše proběhlo v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    poradenství paní Fantové, videa, když se vyskytl problém, byl vyřešen ve prospěch zákazníka, velký výběr přízí - některé jinde nenajdu, vždy velká spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Získávám zkušenosti s nákupem na e-shopu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    V eshopu jsem nakupovala už několikrát a vše v pořádku.Paní Kateřina Fantová je velmi ochotná poradit i po telefonu.Určitě zase objednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moje trpělivost přesáhla hranice.

    Zaplatila jsem nákup v den objednávky. Obchod nijak neregoval. Asi po 14 dnech jsem sama zjistila, že klubka nejsou skladem. Dala jsem tomu čas a po měsíci jsem psala dotaz. Bez odpovědi. Psala jsem ještě v lednu a v únoru. Mezitím jsou klubka skladem. Paní Fantová na mé dotazy nereaguje. Volala jsem jí, ale típla to. Poslala zprávu, že zavolá zpět. Nezavolala. Cena z nákup 727kč, které si paní Fantová přivlastnila. Nerada píšu negativní komentář. Nedůvěryhodný prodejce. Rozhodně nedoporučuji nakupovat a platit něco, co není skladem. Produkt nedostanete a ničeho se nedovoláte.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Ale kdepak... nemáme... to jsem se jen překlikla, příze dorazí až zítra a naskladnila jsem ji dřív, než je fyzicky ve skladu, chtěla jsem si to já bláhová usnadnit... a ano, máte pravdu, nevzala, protože jste volala po pracovní době... a ano máte pravdu... zapomněla jsem Vám zavolat zpět. mám toho moc, ale chápu, to Vás nezajímá... to nezajímá nikoho z Vás, jen abych točila a zveřejňovala dost videí zadarmo, radila denně pokud možno i v noci 72 hodin... nespala, nejedla, nebyla s dětmi... máte pravdu, vždyť je to kšeft a já mám povinnost, beru za to prachy, MUSÍM BÝT I DISPOZICI... lidský rozměr v tom být nemůže, nesmí... ano máte pravdu. Recenzi jste si opravdu užila, jen co je pravda, není v ní 90% pravdy, ale chápu, proč byste si to nepřibarvila, když můžete. Jste naše stálá zákaznice, odebíráte newslettery, využíváte slevy, učíte se zdarma z videí a pak... udělala jsem chybu, za tu se omlouvám, platbu Vám vracím, objednávku ruším, přeji Vám zároveň, aby jste do budoucna byla tak perfektní bezchybná jako to dnes chcete po mně. Pěkný den a veselého Valentýna. PS: včera jsem opustila muže, možná to bylo v tu chvíli důležitější než zákaznice volající po pracovní době, ale to se nedpouští, jsem obchodník, mám povinnost... chápu. dobrou noc. Katrincola

    A pozor... já kráva jsem Vám už barvy poslala NA VLASTNÍ NÁKLAD dopředu, aby jste nemusela čekat... no jo, za dobrotu na žebrotu :-D dobře mi tak. To je velké poučení. Děkuji za lekci, zdravím Fantová PS: platbu za celou objednávku včetně poštovného jsem Vám již zaslala na účet, užijte si barvy zdarma, snad Vás to někdy přiměje uvažovat nad tím, co svojí recenzí způsobíte... a zdali si to zasloužím..

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Prvi vlnu jsem objednala jiz vloni- je z ni upleteny svetr pro dceru proto mohu rict ze vlna je uzasna mekoucka- vsem doporucuji.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Pletací přízi jsem si vybrala z domova a nemusela jezdit do obchodu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost
    • žádná není
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé doručení!
    • Krásný výběr
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání,výběr zboží.
    • Horší komunikace.Zabaleni zboží,vlna pouze v krabici,čekala bych ještě papírový nebo igelitový obal z hygienických důvodů.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Vážená paní Hozáková, objednala jste si 5 klubek ponožkové příze a jedny kruhové jehice, které jsou na papírové kartě a v plastovém přebalu... o jakých hygienických důvodech mluvíte? Neprodáváme nebalené potraviny ani použité kalhotky... nepovažuji tedy za nutné ve skladu chtít, aby zatěžovali naši planetu dalšími kartony a plasty- Dostala jste i návod na svetr za jednu jedinou korunu jako dárek, poděkováním jste se nezabývala a nyní hodnotíte bezchybné doručení 60%?? To si děláte srandu!?
    objednáno v sobotu 3.2. 15:42 hod
    odesláno z našeho skladu v pondělí dopoledne
    doručeno na adresu zákazice v útery 6.2. 10:06 hod!
    O každé kroku vyřízení objednávky chodí zákaznicím automatické maily, od přepravce taktéž. Zákaznice nekontaktovala mailem ani telefonicky eshop, nyní napíše zcela nerelevantní recenzi... nechápu. Co prosím očekáváte?? Katrincola

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Kvalitní a specifický sortiment, zboží skladem je velice rychle doručeno
    • Zboží, které není skladem má delší dodací lhůty, ale je to při nákupu uvedeno,takže kdo si počká, ten se dočká

    Celková spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Oceňuji rychlé dodání objednávky.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    mrzí mě, že máte sídlo v Brně a nebyla možnost si jehlice vyzvednout osobně. byla mě nabídnuta jen možnost osobně v Zásilkovně v Židenicích což bylo docela z ruky blízko velké stavby!!! Jehlice jsou dobré, ale bohužel mají tupou špičku. Asi budu muset vybrat ještě jedny s ostřejší špičkou. Můžete mě takové nabídnout? Kdybych si to mohla vybrat osobně tak bych na to přišla. Takže i když nerada tak to musím v hodnocení zohlednit.

    Reakce obchodu Katrincola yarn

    Dobrý den paní Konvičná, to je zarážející, že internetový obchod hodnotíte tak velmi kriticky (60%) podle toho, že nemá kamennou prodejnu... stejně jako 99% jiných internetových obchodů. Máte možnost si zboží vyzvednou v Zásilkovně, Balíkovně, v boxech a samozřejmě nechat třemi různámi přepravci dopravit na jakoukoliv adresu... V Brně bydlím já, majitelka a provozovatelka e-shopu, ale sklad e-shopu sídlí v Praze (protože jsou tam služby skladování zboží podstatně levnější), kde je osobní vyzvednutí možné.
    Zboží jste objednala 24.1., zaplatila jste 25.1., k vyzvednutí bylo 26.1., takže rychlost dodání blesková, na adresu doručujeme také do druhého dne a to již od 109,-Kč, tedy o pouhých 20,-Kč více než stojí Zásilkovna... při objednávce nad 2000,-Kč dokonce platíme přepravu za Vás my.
    Jehlice Addi Unicorn rozhodně nejsou tupé. Mají standardní špičku, pokud chcete opravdu ostré, je třeba vybrat jehlice Addi Lace, které jsou určeny na "krajkové" pletení a mají protažené a špičatější hroty. https://www.katrincola.cz/jehlice-kruhove-addi-lace-silber-ruzne-velikosti--delka-80-cm/

    Katrincola

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • VŠE VYSVĚTLENO NA STRÁNKÁCH O JEHLICÍCH A I NÁVODY JSOU FAJN
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Nabídka zboží, které moc eshopů nenabizi
    • Delší dodací lhůty zboží, které je na objednávku

    Skvělá komunikace, předělání objednávky, doplnění zboží i slevového kódu, možnost doplacení. Velká snaha a hlavně kompetence vyřešit mou objednávku, kterou jsem pomotala. Zboží skladem je doručeno rychle.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Cena
    • Rychlost dodání zboží
    • Kvalitní německé příze
    • Kvalitní zboží
    • Nakupovali jsem mnohokrát
    • Dobrá komunikace s majitelkou
    • Nic
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Včasné vyřízení objednávky, na druhý den po objednání.