Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 20 %

    • jednání při výběru na prodejně
    • řešení situace po poškození zboží dopravcem ( pozor - je to jiná firma a Kasvo za ni odmítá nést odpovědnost). Vedoucí prodejny Zlín rázem ztratila přívětivost. Do Zlína určitě nechoďte a dejte si pozor na dopravce Staňka z Malenovic.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Zpoždění dodání

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Děkujeme za váš nákup zboží!
    Omlouváme se za naše opožděné dodání zboží.
    Datum na objednávce je přibližné - orientační dodání zboží..
    Přejeme moc pěkný den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když už by mi měla objednávka dorazit , kurýr si vymyslí že volal a psal.. to je podle vás v pořádku ? Teď budu čekat 14 dní a je mi jasné že nic nepřijde

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Prověřovali jsme vaše nařčení , že jsme si vymysleli telefonický kontakt s vámi.
    Opravdu jsme vám z dispečinku volali a psali sms.
    Zboží vám bude opět znovu doručovat.
    Prosím reagujte na naše sms a volání.
    Pokud zboží nechcete, zašlete nám email o stornování vaší objednávky.
    Přeji hezký den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Doporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Na stropnici u všech čtyř skříní chybí odýhování hrany

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Mrzí nás, že jste obdržel zboží se závadou, která vznikla ve výrobě.
    Na našich stránkách naleznete požadovaný formulář pro jeho reklamaci.
    Prosím vyplňte jej a skříně vám opravíme.
    Přejeme moc pěkný den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Nekvalitní nábytek

    Nekvalitní nábytek,sedačku za 8.000 tisíc bych čekala mnohem lepší kvalitu,než co mi bylo doručenokatastrofa,horší než zboží z Polskaopravdu nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Mrzí nás, že jste s vybraným produktem nespokojeni.
    Pokud je na zboží závada, můžete jej reklamovat.
    Na našich stránkách naleznete požadovaný formulář.
    Přejeme moc hezký den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vše ok

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Děkujeme za váš nákup zboží!
    Přejeme moc pěkný den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    spokojeni

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Děkujeme za váš nákup zboží!
    Přejeme moc krásný den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Nízké ceny, dobrá kvalita
    • Komunikace obchodu
    • Delší doba dodání u zboží skladem, ale dodáno

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Děkujeme za váš nákup zboží!
    Přejeme moc hezký den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychle dodání
    • Super obcho

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Děkujeme za váš nákup zboží!
    Přejeme moc pěkný den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše proběhlo v pořádku a jsme velice spokojeni. Doporučuji.

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Děkujeme za váš nákup zboží!
    Přejeme moc krásný den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Zde nenakupovat!
    6.8. jsme objednali skříň, která byla skladem, s předpokládaným doručením do týdne. 16.8. poslali e-mail, že na nás nezapomněli a naši objednávku vedou v patrnosti. Od té doby jsme tam několikrát volali, nejdřív nám bylo řečeno, že zatím neměl jejich kurýr cestu naším směrem (kdyby to byl nějaký konec světa, ale Kladno je celkem velké město), po dalším týdnu už najednou skladem nebyla, prý je poškozená a čeká se na naskladnění další. A do třetice, za další týden nám bylo slíbeno, že do měsíce skříň dorazí. Je konec září a kde nic, tu nic. Skříň stále nedorazila, komunikace ze strany obchodu veškerá žádná. Jediné, co přišlo, byla žádost o hodnocení obchodu, takže tady je :)
    Mimochodem, nyní u této skříně píšou "výprodej", přičemž cena stále stejná jako před dvěma měsíci a dostupná je už pouze v jiném barevném provedení, tak nevím. Jestli čekáme na naskladnění, asi se nedočkáme... Ještěže jsme nezaplatili předem.

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Moc se omlouváme za vzniklé komplikace.
    Skříň opravdu byla skladem, když jste si ji objednala.
    Když se chystal dovoz vám, zjistilo se, že skříň je rozbitá, byla poslední v požadované barvě.
    Výrobce nám přislíbil její nové dodání.
    Zboží zatím nebylo od výrobce na centrální sklad dodáno.
    Přesný termín dodání nám nebyl sdělen.
    Žádost o hodnocení vám zaslal automat.
    Přejeme moc hezký den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

    • Vůbec žádná
    • Postel přišla bez návodu, po urgenci zaslány dva návody, oba nepřesné. Bez porady stolaře - nestavitelné(pojezdy šuplíku), laťky roštu opracované minimálně, některé s kusy kůry. Nemít složenou půlku postele, okamžitě bychom vrátili. Už zde nikdy nic nekoupíme a obchod absolutně nedoporučujeme.

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Mrzí nás, že jste s vybraným produktem nespokojen.
    Rošt můžete reklamovat kdykoliv během záruční lhůty.
    Postel Marko nastavitelné šuplíky nikdy neměla ani tuto funkci v inzerci neuvádíme.
    Omlouváme se, že výrobce zapomněl vložit do postele montážní návod.
    Ten jsme vám po jeho urgenci zaslali emailem.
    Také jsme jej vložili do inzerce výrobku.
    Přejeme moc hezký den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • zboží,které bylo skladem objednáno 13.8. bylo doručeno až 11.9.

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Děkujeme za váš nákup zboží!
    Omlouváme se za zpožděné dodání zboží.
    Měli jsme omezený rozvoz zboží. Naši řidiči si vybírali dovolené.
    Přejeme moc pěkný den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    3 týdny čekání na to až pojedou mým směrem aby mi doručili PC stůl a stále termín posouvali...

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Těsně před závozem zboží jste svou objednávku zrušil.
    Nechtěl jste již déle čekat.
    Že je dodání zboží opožděno, z důvodů dovolených našich řidičů, jsme vás informovali.
    Moc se omlouváme za vzniklé kmplikace.
    Přejeme pěkný den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Obchod O.K., ale montáž byla hrůza. Tři dny po 12 hodinách a ještě návštěva konkurenční prodejny, kde byla skříň vystavena, abychom byli schopni namovovat spodní lištu, protože návod byl úplně nejasný. Nevím kdo by byl schopný smontovat skříň za 2 hodiny jak je uvedeno v návodu.

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Děkujeme za váš nákup zboží!
    Naši montážníci, kteří ví, kde a jak sáhnout,
    mají tuto skříň opravdu smontovanou poměrně rychle.
    Ale je to dáno jejich praxí.
    Přejeme moc hezký den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Vstřícné a slušné jednání, rychlost vyřešení problému se zakázkou.

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Děkujeme za váš nákup zboží!
    Přejeme moc pěkný den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    ochota a rychlost

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Děkujeme za váš nákup zboží!
    Přejeme moc krásný den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Už čekám déle jak měsíc a pořád nic.

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Moc se omlouváme za zpožděné dodání zboží.
    Upozorním dispečink na vaši ještě nedodanou objednávku.
    Přejeme moc hezký den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží mi dorazilo bez matrace, po reklamaci jsem čekala dlouho a musela jsem urgovat, pak mi matrace byla dovezena. Po snazesložit postel dohromady jsme zjistili, že v zásilce někeré díly přebývají a některé naopak chybí. Budu opět reklamovat. Zklamání.
    Zdravím Ivana Horáková

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den paní Horáková.
    Moc se omlouváme za vzniklé komplikace.
    Žádám vás o vyplnění reklamačního protokolu.
    Reklamační oddělení se bude snažit o rychlou nápravu závad.
    Přejeme moc hezký den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • čekací doby děs raději si zajet do Polska sám

    Zatím jsem se nesetkal s internetovým obchodm s tak dlouhou čekací dobou díky již nikdy

    Reakce obchodu Kasvo

    Dobrý den.
    Moc se omlouváme za zpožděné dodání zboží.
    Upozorním dispečink na vaši ještě nedodanou objednávku.
    Přejeme moc hezký den.
    S pozdravem Ivana, Kasvo.cz.