Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

KASA.cz

95%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky

Hodnocení obchodu

61488 recenzí z celkového počtu 185427 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 97 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 2,5 dne Průměrná doba dodání v dnech
Ověřeno zákazníky

Obchod KASA.cz získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky.
Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí.
Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu.
Více o Ověřeno zákazníky

Recenze KASA.cz

Ověřený zákazník KASA.cz

Ověřený zákazník

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Šlo o nákup jednoho konkrétního výrobku, který jsem nemohla jinde sehnat a když už ano, tak o dost dražší. Vše proběhlo naprosto bez problémů a dodání bylo do druhého dne.

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník KASA.cz

Ověřený zákazník

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • Dobra komunikace,
  • Rychlost dodani
  • O zadny h nevim

S obchodem jsem spokojeny.

Ověřený zákazník KASA.cz

Lenka

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Široká nabídka
  • Příznivé ceny
  • Rychlost vyřízení objednávky
  • Přehlednost

Zboží jsem objednala dopoledne a stejný den odpoledne byla objednávka předána k přepravě. Maximální spokojenost.

Ověřený zákazník KASA.cz

Nemo

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

spokojenost

Ověřený zákazník KASA.cz

Květa

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Naprostá spokojenost. Obchod proběhl velmi rychle. Ještě se mi nestalo, že by celá objednávka s objednáním zboží, přes uhrazení a dopravu až do domu trvala pouhé 2 dny a objednávám si i z Mall.cz a Alza.cz. Velmi Vám děkuji.

Ověřený zákazník KASA.cz

Karel

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

70%

Na výdejním místě mi rozbalili zboží nožem na kartony tak, že mi udělali rýhu na plastové držadlo rýče a pak to zase nemohli dát dohromady, abych to odnesl. Izolepa, kterou používají je tak tenká, že se při sundávání ze zboží trhá.

Ověřený zákazník KASA.cz

Jiří

Přidáno: 26. června 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

40%

  • Na zboží jsem čekal kvůli jejich aministraci 14 dní, ačkoliv bylo skladem
  • Zboží přišlo bez uvedených doplňků,momentálně řeším reklamaci

Reakce obchodu KASA.cz

Vážený zákazníku,

vzniklá situace nás velice mrzí. Ve Vaší objednávce jste zvolil doručení na výdejní místo DPD parcel shop – Ulozenka. Vzhledem k nadrozměrné zásilce výdejna zboží odmítla převzít a zboží nám zaslala zpět. V tomto případě jsme byli nuceni vyčkat na vrácení zásilky a uvolnění předem uhrazené platby, abychom mohli platbu uplatnit do náhradní objednávky a zboží Vám zaslat na adresu jiným dopravcem. Jedná se o systémový proces, který bohužel nemáme možnost urychlit. Z tohoto důvodu došlo k pozdržení vyřízení Vaší objednávky. Velice nás mrzí, že Vám byla zaslána nekompletní zásilka. Záležitost ohledně nedodaných doplňků jsme s Vámi již konzultovali. Jednalo se o chybu v popisu zboží na našem webu. Dle prověřených informací bylo zjištěno, že Vámi objednaný produkt se s uvedenými doplňky na webu nedodává. Velice se Vám za to omlouváme, aktuálně řešíme nápravu. Z naší strany Vám byla nabídnuta možnost vrácení zboží, sleva na zboží nebo slevová poukázka na další nákup. Nakonec jste zvolil poslední možnost, slevová poukázka Vám byla dnes odeslána na e - mail. Vaše sdělení je pro nás dalším podnětem pro zlepšování kvality našich služeb. Děkujeme za pochopení a za vzniklé nepříjemnosti se ještě velice omlouváme.

S pozdravem
Zlatka Trumpešová, zákaznická podpora

Ověřený zákazník KASA.cz

z

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

50%

při objednání bylo zboží skladem, v zápětí v e-mailu, že není skladem, další zpráva, bude skladem za 14 dní a 2 dny na to že už se zboží expeduje....trošku chaos.
Ale zboží ještě nenám, otázka co ještě přijde za zprávu

Ověřený zákazník KASA.cz

jirka

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

80%

  • velký výběr sortimentu
  • doprava zdarma
  • nic

doporučuji

Ověřený zákazník KASA.cz

Ověřený zákazník

Přidáno: 26. června 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

20%

Pred 10 dny jsem objednal zboží které nebylo skladem. Do této doby žádná reakce jak má objednávka pokročila.

Zobrazuji 31 - 40 ze 61489 recenzí 1...2 3 [ 4 ] 5 6...6149