Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

KASA.cz

95%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky

Diskuse KASA.cz

Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu KASA.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací.

Diskutovat o obchodu KASA.cz mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se

Příspěvky emailem

Pro příjem příspěvků emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Nalezeno: 399 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 20 Další »
Avatar uživatele

Ante

, 0b
přidáno 6. února 2017

Dobrý den, v dotazech na hodnocení spokojenosti uvádějte o jakou objednávku se jedná (výrobek, nebo číslo obj.). Při stornu nebo vícenásobné objednávce chybí jednoznačnost. Pro příklad objednávku jsem stornoval na odběrném místě (z důvodu nesouladu/neexistece uvedených parametrů se skutečností) a dotaz na spokojenost nebyl vyspecifikován (objednával jsem i jiné zboží). S pozdravem Ante

Avatar uživatele

Radek

, 0b
přidáno 26. ledna 2017

KASA.cz: Dobrý den. Jsem velice mile překvapen reakcí z vaší strany a děkuji za nadstandardní vyřešení situace. Nový mlýnek mám již doma a vše proběhlo jak jste slíbili. Palec nahoru :)

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 24. ledna 2017

Radek: Vážený zákazníku, velice nás mrzí situace, která nastala u Vaší zakázky. Velice se Vám za toto pochybení omlouváme, zcela určitě to nebylo způsobeno úmyslně. Celá záležitost již byla telefonicky konzultována s reklamačním oddělením. Dle dostupných informací byla dohodnuta výměna za nový výrobek. V rámci kompenzace za vzniklé nepříjemnosti Vám bude zaslána slevová poukázka na nový nákup v hodnotě 1000 Kč. Vaše sdělení je pro nás dalším podnětem pro zlepšování kvality našich služeb. Samozřejmě budeme dbát na to, aby se v budoucnu nic podobného neopakovalo. Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

Radek

, 0b
přidáno 23. ledna 2017

Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Je standardní odesílat zákazníkům kávomlýnek (ač vrácený dárek po vánocích) se zbytky kávy? Navíc jakési zatvrdlé směsi. V nádobce jsem dokonce nalezl téměř porci zatuchlé kávy. Celý mlýnek byl viditelně na první pohled zasviněný. Navíc jste do krabice přibalil vizitku se jménem osoby který údajně zodpovídá za správnost a kvalitu tohoto kusu. To jako vážně?
Faktura: 1067020311
Zásilku kontroloval Milan Čestický.
PS. pokud by jste chtěli opravdu lahůdkové video mlýnku po vybalení, není problém ho zveřejnit.
Fakt jsem zvědav jak se k tomuto postavíte :)

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 20. ledna 2017

Dobrestroje: Vážený zákazníku, velice se Vám omlouváme. Zboží se na našich webových stránkách objevilo z důvodu technické chyby. Tato kategorie zboží byla zrušena. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

Dobrestroje

, 0b
Blansko
přidáno 19. ledna 2017

Tak mě to nedalo, a opět se podíval na www.kasa.cz a světe div se, zboží které jsem dvakrát objednal a po potvrzení objednávky mě nakonec stornovali, že zboží není a nebude skladem, našel jsem toto zboží opět skladem - https://www.kasa.cz...
To je eshop :) Já myslel, že takto to funguje jen v Číně :)

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 18. ledna 2017

Dobrestroje: Vážený zákazníku, omlouváme se za komplikace, které byly způsobené technickým problémem na naší straně. Na základě Vámi uvedených informací jsme kontaktovali správce webu, aby chybu odstranil (jednalo se o chybnou aktualizaci dostupnosti zboží). Tato chyba již byla odstraněna. Níže uvedený e-mail je standardně odesílán ze strany účetního oddělení. Dle informace jste již byl kontaktován od kolegyně Zámorské, že vystavený dobropis byl proplacen na účet.
Vaše sdělení je pro nás dalším podnětem pro zlepšování kvality našich služeb. Ještě jednou se Vám omlouváme za způsobené komplikace.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

Dobrestroje

, 0b
Blansko
přidáno 18. ledna 2017

Viz předchozí recenzi se podělím o novou zkušenost s tímto obchodem a hned na začátku pro všechny případné zákazníky, NENAKUPUJTE ZDE, UŠETŘÍTE SI SPOUSTU ČASU A NERVŮ!! Je spoustu jiných kvalitních eshopů. Ale zpět k novému problému. Viz předchozí neuvěřitelné problémy jsem odstoupil 6.1. od smlouvy. 10.1.2017 zboží na Kasahause vrátil s odstoupením od smlouvy - originál jejich formulář kde jsem zřetelně a jasně uvedl, že chci vrátit peníze a číslo účtu. Dnes došel tento email:
Dobrý den,
uznali jsme Vaši žádost o odstoupení od kupní smlouvy. V tuto chvíli si můžete vybrat, zda chcete:
• zboží vyměnit za stejný model
• zboží vyměnit za jiný výrobek
• proplatit částku za zboží
Dejte nám prosím vědět, pro kterou z možností jste se rozhodl/a. V případě, že si přejete vrátit peníze,
pošlete nám prosím číslo účtu, na který je máme poslat. V příloze Vám posíláme dobropis k Vaší žádosti o odstoupení od kupní smlouvy.

Dělají si z lidí jen legraci. Vyměnit za stejný model bych chtěl. Dvakrát mě ale zrušili objednávku že nemají a přitom na eshopu skladem a potvrdili obě objednávky. Evidentně vše prodlužují a nechtějí vrátit. Snad se peněz dočkám. Pokud do 24.1. peníze nevrátí, obracím se na právníka. ČOI již řeší ale bude to trvat tak ještě jednou, UŠETŘETE SI ČAS A RADĚJI OBJEDNEJTE JINDE - NEDOPORUČUJI!!!!!

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 11. ledna 2017

Vážený zákazníku, vzniklá situace nás velice mrzí. Celou záležitost jsme s Vámi konzultovali telefonicky. Daný problém jsme prověřovali. Chyba nastala na naší straně, na sjednání nápravy nyní pracujeme. Velice se Vám za toto pochybení omlouváme, zcela určitě to nebylo způsobeno úmyslně. Rádi bychom Vám vzniklé nepříjemnosti kompenzovali. Dle telefonické dohody Vám zasíláme na e-mail slevovou poukázku v hodnotě 300 Kč. Samozřejmě budeme dbát na to, aby se v budoucnu nic podobného neopakovalo. Věříme, že příští nákup již proběhne k Vaší plné spokojenosti. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

Dobrestroje

, 0b
Blansko
přidáno 10. ledna 2017

Rád bych se podělil o zkušenost proč nikomu nedoporučím zde nakupovat. Objednal jsem si zboží. Došlo potvrzení objednávky. Manželka vyzvedla osobně. Doma zjistíme, že balení které je objednáno jako trojbalení filtrů obsahuje jen jeden. Samozřejmě zaplacena cena trojbalení. Zaslána reklamace. Došla odpověď, že již nemají a mám nevhodné vrátit. Zajímavostí je, že jsem na eshopu trojbalení našel i po reklamaci SKLADEM. Voláno na reklamace. Velká neochota a arogance něco řešit. Prý to co je skladem mají pod jiným skladovým číslem, nejde tedy vyměnit. Musím odstoupit od smlouvy, vrátit špatné a objednat znovu. Tak jsem tedy udělal tento složitý postup. Došlo nové potvrzení objednávky. Mezitím jsem psal na tzv. ombudsmana firmy KASA. Ten nabídl 100Kč slevu. Napsal jsem, že souhlasím se slevou a ať ji odečtou z nové objednávky. Druhý den email, JE NÁM LÍTO, ALE VAŠI OBJEDNÁVKU MUSÍME ZRUŠIT, PROTOŽE ZBOŽÍ NEMÁME. Jsou to podvodníci a jen z lidí dělají s prominutím blbce. Určitě nikomu nedoporučuji zde nakupovat. Za ty komplikace to nestojí. Je spoustu jiných slušných eshopů. Vše jsem předal na Českou obchodní inspekci, a doufám, že jim tam udělají pořádek. Když potvrdí objednávku má to platit a né že to dvakrát zruší a nenapíší rovnou nemáme nedodáme (i když na jejich eshopu jasně uvedeno SKLADEM).

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 9. ledna 2017

marek: Vážený zákazníku, vzniklá situace nás velice mrzí. Prosíme o zaslání čísla objednávky nebo faktury na e-mail info@kasa.cz. Celou záležitost obratem prověříme přímo na našem reklamačním oddělení a budeme Vás dále informovat. Děkujeme za pochopení a za vzniklé komplikace se velice omlouváme.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

marek

, 0b
přidáno 8. ledna 2017

Zdravím, dnes je tomu měsíc co jsem vrátil jsem zboží v zákoné lhutě bez jakékoli komunikace ze strany obchodu.Zboží jsem poslal na místo které mi řekla operátorka a dnes jsem se dozvěděl že ho nenají vubec v systému.Na infolinku jsem poslal veškeré info včetně fota podacího lístku,dávám tomu ještě týden a obratím se na čoi...

Avatar uživatele

radarfox

, 0b
přidáno 4. ledna 2017

Ano, potvrzuji, že po několika týdnech dohadů jsme konečně dospěli k dohodě. Spíše než "spokojeností" bych to nazval "kompromisem". Nedostal jsem peníze, ale slevový poukaz a jeho výše byla cca. poloviční oproti požadovaným nákladům.

Také si myslím, že to mohlo být takto vyřešeno hned a ne že napřed vše zamítnete a doufáte, že si to zákazník nechá líbit.

přidáno 4. ledna 2017

Zdravím, jak dlouho průměrně trvá dodání výrobku, který není skladem? Na webu máte napsáno sedm dní. To se mi zdá ale jako dlouhá doba, díky.

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 28. prosince 2016

radarfox: Vážený zákazníku, Vaše zklamání nás velice mrzí. Dle dostupných informací jsme se dnes s Vámi telefonicky spojili a celou záležitost dořešili k Vaší spokojenosti.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 27. prosince 2016

Jarda : Vážený zákazníku, v systému se nám nepodařilo Vaši objednávku dohledat. Opětovně Vás žádáme o zaslání čísla objednávky, reklamace nebo e-mailovou adresu, ze které jste s námi komunikoval. Záležitost samozřejmě prověříme a budeme Vás dále informovat. Děkujeme.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

radarfox

, 0b
přidáno 27. prosince 2016

Jestli za "vyřízení reklamace korektně" považujete to, že za dopravu na nic nemám nárok, tak asi ano - takto to bylo vyřízeno.

Dle mého to tedy rozhodně korektní není a také se obrátím na ČOI a případné vyšší instutuce. Jak to zde pročítám, tak asi nebudu jediný.

Avatar uživatele

Jarda

, 0b
přidáno 26. prosince 2016

Kdo nakoupi na Kasa.cz je hazarder, sluzby jak za krale klacka, ze zakazniku delaj kreteny, ja uz psal na COI, a resim to s nima, na Kase po zaplaceni objednavky se zakaznik mavnutim proutku stava obtiznym hmyzem

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 13. prosince 2016

Petr Klíma: Vážený pane Klímo, v systému se nám nepodařilo Vaši objednávku dohledat. Prosíme o zaslání čísla objednávky na e - mail info@kasa.cz, abychom mohli danou situaci prověřit a poskytnout Vám přesné vyjádření. Děkujeme.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 12. prosince 2016

radarfox: Dobrý den, Vaši reklamaci jsme prověřovali. Dle vyjádření z reklamačního oddělení proběhlo vyřízení reklamace korektně. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

Nalezeno: 399 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 20 Další »