Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

KASA.cz

95%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky

Diskuse KASA.cz

Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu KASA.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací.

Diskutovat o obchodu KASA.cz mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se

Příspěvky emailem

Pro příjem příspěvků emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Nalezeno: 423 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 22 Další »
přidáno 20. června 2017

Marek Horáček: číslo 7119897380

přidáno 20. června 2017

Dne 24.5.2017 jsem objednal nový vysavač. Dorazil mi použitý kus !! Zboží jsem vrátil a zvolil vrácení peněz, jelikož toto mi přišlo jako výsměch, ještě navíc nebyl vysavač ani pořádně zabalen. Ihned mi bylo napsáno, že mi vrací peníze za poštovné. Nato mi odeslali nový vysavač, ale jelikož jsem zvolil vrácení peněz, tak mi bylo napsáno, abych vysavač nevyzvedával a jakmile se vrátí ihned zašlou zpět peníze. Vysavač dorazil do obchodu Kasa.cz 7.6.2017 dle záznamu České pošty. Od té doby obchod nekomunikuje !! Dnes 19.6.2017 - situace je taková, žádné peníze jsem doposud nedostal ani za vysavač ani za poštovné !! Obchod přestal komunikovat !! A tak mám obavu, že je ve finančních potížích. Psal jsem i na e-mail ombudsmana na Kasa.cz, také žádná reakce. Momentálně nemám ani vysavač ani peníze, toto je nejhorší situace, kterou jsem kdy vůbec zažil a obchodu je to absolutně jedno. Čekám ještě do konce týdne a bohužel se musím obrátit na právní pomoc. Co mi doporučíte jak se bránit, včera jsem poslal ještě jeden e-mail, ale bohužel opět žádná odpověď, jenom potvrzení, že e-mail přijali a že jej budou řešit, ale vím jak to dopadne ...

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 11. května 2017

Homola: Dobrý den, velice nás mrzí situace, která nastala u Vaší zakázky. Za chybně uvedenou cenu na našem webu se velice omlouváme. Ke stornování objednávky došlo na základě našich obchodních podmínek. S ohledem na naši chybu Vám byla nabídnuta sleva na klasickou verzi. Po dohodě s kolegyní Vám byla nakonec zaslána slevová poukázka. Váš příspěvek budeme brát jako podnět ke zkvalitnění našich služeb. Samozřejmě budeme dbát na to, aby v budoucnu k takových chybám nedocházelo. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

Homola

, 0b
přidáno 11. května 2017

kdyby nahodou cislo objednavky 702627636 kdyby to nekoho z kasa.cz zajimalo ;)

Avatar uživatele

Homola

, 0b
přidáno 11. května 2017

Dobry den,pracuji take s lidmi,takze vim,jak je obtizne vysvetlit,ze se nekde stala chyba,kde byla spatna cena a ze za tu cenu se to neprodava. Ano dostal jsem jako kompenzaci 200kc poukazku coz je fajn gesto,ale zbozi stejne nemam a s pouzitim poukazky bych si moc nepomohl. Chtel jsem hru v ultimate edici,ktera byla stornovana...beru to,ale jako vetsi fer jednani z takto velke firmy jsme se mohli dohodnout na poslani alespon klasicke verzi hry Gears of war 4. Tato nabidka tam nebyla pouze chybne jeden den,takze si myslim,ze by se mezi i jinymi lidmi co se jim tohle stalo mluvilo lepe o teto firme. Nez se bat pri kazde objednavce,ze cena plati a nebude stornovana. Jako plus bylo,ze pani po telefonu byla velice prijemna a omlouvala se,ale je mi jasne,ze ona za tohle nemuze a ani rozhodnout jinak. Jinak hra byla za 329Kc. V nabidce je klasicka verze za 799Kc ,takze ani s poukazkou se moc nepriblizim. K tomu vsemu konkurence bez nejakych slev atd. za 500Kc. At uz je v podminkach psano cokoliv o moznem stornovani,tak tohle neni cesta smerem vpred. Stacilo jen rict,ze byla chyba a jako kompenzaci pro vas mohu udelat to,ze vam za tuhle cenu(329Kc) nabidnu klasickou verzi bez nejaky edice nez poukaz,protoze o zbozi o ktere bych mel treba zajem ma vyssi cenu nez jinde a muzu si ho vyzvednout osobne kdykoliv chci,takze pravdepodobne propadne v zari i poukaz na ty dve stovky.
Co se delat....
Homola

přidáno 27. dubna 2017

Kasa.cz: Ano jak píšete, Kurýr společnosti DPD je povinen zákazníka informovat ohledně doručení zásilky. Popřípadě mu zanechat zprávu o neúspěšném pokusu doručení.
To se ale nestalo. Nikdo mě nekontaktoval. To Vás samozřejmě nezajímá to je jasné, ale Vy jste se mi měli ihned ozvat jak je možné že se Vám zboží vrátilo zpátky, proč jsem si ho nevyzvedl apod. A mohlo se hned vyřešit proč dopravce, který údajně doručoval zboží, se neozval, nezavolal, nenapsal sms ani email a nenechal žádný vzkaz. Bylo Vám to úplně jedno, dokud bych se neozval kde je zboží, neozvaly by jste se.Je Vám i jedno že zboží mezitím za tu dobu kleslo na ceně a já musel mít zapůjčený mobil a vznikla mi tím škoda.

Zboží mi zašlete na stejnou adresu a ať mě hlavně dopravce informuje o doručování.

Ono ostatně lidé co se rozhodují zda u Vás nakoupí a čtou tyhle komentáře, si udělají o Vašem jednání se zákazníky obrázek sami .))

U Vás už nikdy žádné nakupy.

Nashle :)

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 27. dubna 2017

Lukáš Němec: Dobrý den, když je reklamace ukončena a předána přepravní společnosti, přijde zákazníkovi automatická zpráva, že má vyčkat na kontaktování od dopravce a je povinný si tuto zásilku vyzvednout. Kurýr společnosti DPD je povinen zákazníka informovat ohledně doručení zásilky. Popřípadě mu zanechat zprávu o neúspěšném pokusu doručení. Dopravce se 2x pokoušel o doručení zboží z reklamace, ale byly neúspěšné.
Bohužel doručování a převzetí zásilky nejsme schopni ovlivnit. 23.3.2017 jsme Vás opětovně žádali o sdělení adresy pro zaslání zboží z reklamace a žádnou odpověď jsme již od Vás neobdrželi.

Můžeme Vám nabídnout možnost řešení nastalé situace dvěma způsoby. Buď můžeme opět zaslat zboží na Vámi vybranou adresu, nebo se můžeme domluvit ohledně zaslání zboží na Vámi vybranou prodejnu Euronics.
Prosím kontaktujte nás ohledně Vámi vybraného způsobu pro doručení zboží.

Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

J.Hrubý

, 0b
přidáno 26. dubna 2017

kdyz to tak ctu tak ste mu tou odpovedi jen potvrdili tu jeho prvni stiznost co tady psal.Chyba je jasne na vasi strane ani se nesnazite zakaznikum nahradit vzniklou skodu. U vas si nic nezakoupim clovek aby mel pak jen starosti a nervy se s vama handrkovat

přidáno 26. dubna 2017

KASA.cz: Dobrý den, dne 23.3.2017 jste mě informovali až na popud toho, že jsem Vám poslal Odstoupení od smlouvy kvůli tomu že reklamace nebyla ŘÁDNĚ dokončena. Do té doby neměl nikdo zájem mě informovat ani o tom že se Vám zásilka měla vrátit zpátky.
Jak jsem psal v prvním příspěvku, žádný Váš dopravce mě nekontaktoval ani telefonicky ani emailem čí nějakým vzkazem, což nedokážu pochopit, pokud tedy dopravce byl při prvním doručování neúspěšný měl mě kontaktovat buď předem nebo při druhém údajném doručování. A tohoto dopravce jste si zvolili Vy, to že je nespolehlivý, za to snad můžu já? Nebo že jste nebyli schopni se mi ani ozvat že se Vám zboží vrátilo zpátky za to taky můžu já?
Co teď?? Teď mi po více než třech měsících vrátíte zboží a to až po tom co jsem se ozval jinak by tam bylo nevím do kdy..A k tomu maximálně napíšete omlouváme se :)

To je u Vás jednání na úrovni se zákazníky :)
Tleskám.

Jak jsem psal, dříve jsem přátelům a známým doporučoval nákupy na Kasa.cz, teď budu po této zkušenosti mluvit přesně naopak a kdykoliv bude někde zmínka o Kasa.cz velice rád se vyjádřím :)

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 26. dubna 2017

Lukáš Němec: Dobrý den, pro upřesnění, dne 23.3.2017 jsme Vás opětovně informovali, že byla reklamace odeslána. Potvrzení o vyřízení reklamace číslo 8317003146 Vám bylo automaticky zasláno po vyřízení dne 26.1.2017. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 26. dubna 2017

Lukáš Němec: Vážený pane Němec, Vaši reklamaci číslo 8317003146 ze dne 20.1.2017 jsme prověřovali. Celou záležitost již s Vámi konzultovalo přímo naše reklamační oddělení. Dne 23.3.2017 jsme Vás informovali, že byla Vaše reklamace ukončena dne 26.1.2017 a zboží bylo předáno k doručení na Vaši adresu přepravní službě DPD. Dle sledování zásilky se Vám pokoušel kurýr doručit zásilku dne 30.1. a 31.1.2017, bohužel neúspěšně. Zásilka byla uložena na depo a jelikož nebyla vyzvednuta, byla dne 8.2.2017 doručena zpět na naše reklamační oddělení. Zároveň jsme Vás požádali o zaslání adresy, na kterou Vám máme Vaše zboží opětovně zaslat. Informační zprávy o přijetí i ukončení reklamace jsou systémem odesílány automaticky na kontaktní údaje v objednávce. Doručování a převzetí zásilky nejsme schopni ovlivnit, je nám líto. Vaše reklamace byla vyřízena v termínu, z tohoto důvodu byl nárok na odstoupení od kupní smlouvy zamítnut. Děkujeme za pochopení a za vzniklé komplikace se omlouváme.

Tým Kasa.cz

přidáno 25. dubna 2017

KASA.cz : Právě teď jsem Vám na adresu info@kasa.cz přeposlal znovu email s číslem reklamace, vše stále ze stejné adresy : luke.insignia@seznam.cz

Mimochodem pokaždé mi přišlo od Vás potvrzení o přijetí emailu :)

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 25. dubna 2017

Lukáš Němec: Vážený zákazníku, dle prověřených informací nebyl v našem systému e - mail dohledán. Prosíme opětovně o přeposlání zprávy s číslem reklamace na e - mailovou adresu info@kasa.cz. Případně nám zašlete adresu, ze které jste s námi komunikoval. Vaši reklamaci prověříme a obratem Vás budeme informovat. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

přidáno 24. dubna 2017

KASA.cz: 11.4. jsem Vám na email zaslal číslo reklamace, dosud se mi nikdo neozval :)

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 11. dubna 2017

Lukáš Němec: Vážený zákazníku, velice nás mrzí situace, která nastala. Vaši reklamaci se nám nedaří v systému dohledat. Zašlete nám prosím na e - mailovou adresu info@kasa.cz číslo reklamace nebo faktury. Celou záležitost samozřejmě obratem prověříme a budeme Vás informovat. Děkujeme za pochopení a za vzniklé komplikace se velice omlouváme.

Tým Kasa.cz

přidáno 10. dubna 2017

Dříve jsem přátelům a známým doporučoval tenhle obchod, ale po zkušenosti s reklamací mobilního telefonu už to bude přesně naopak.
Dávejte si pozor při reklamaci, ve zkratce, reklamace byla přijata, Po asi týdnu mi napsali že reklamace byla ukončena a zboží předáno dopravci který se má se mnou spojit. Od té doby se mi dva měsíce nikdo neozval. Odstoupil jsem od smlouvy a požadoval vrácení peněz protože reklamace nebyla řádně dokončena. Na to mi bylo odpovězeno že se mi zboží údajně dvakrát pokoušela doručovat jejich přepravní společnost poté bylo zboží vráceno zpět na Kasa.cz.
Zajímavé je že se mě žádný dopravce ani nepokoušel kontaktovat na tel. čísle, emailem či nějakým vzkazem, přece dopravce kontaktuje vždy předem nebo pokud zákazníka nezastihne doma. A pokud se tedy pak zboží vrátilo na Kasa.cz měli mě ihned kontaktovat oni, že mám u nich své zboží.
Nikdo neměl sebemenší snahu se mi ozvat dva měsíce proto jsem odstoupil od smlouvy na což Kasa.cz nepřistoupila a napsali mi jen ať jim znovu napíšu svou adresu bydliště aby mi zboží mohli doručit. To že mi tímto jednáním vznikla škoda, protože mobil za tu dobu klesl víc na hodnotě a já musím mít do teď zapůjčený mobil je také nezajímá.
Nedoporučuji a známým budu říkat to samé.

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 22. března 2017

Vážený pane Sekáči,
informuji Vás o tom, že proplacen bude i dobropis 1037000375 na částku 39,-Kč, celkem tedy bude vráceno 738,-Kč. Příkaz k úhradě byl zadán dnes naší účtárnou.
Tímto považuji záležitost za uzavřenou.
S pozdravem Monika Krajíčková

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 21. března 2017


Vážený pane Sekáči,
kontaktuji Vás na základě Vaší reklamace 8217023437 a komplikacím, které byly způsobeny při vyplacení. Částka 738,-Kč byla proplacena dne 14.3.2017 zpět na Váš účet 0243951775/0300. Psal jste příspěvek na Heureku,reagovala jsem na diskusi, že Váš případ prověřím a budu Vás informovat.
Číslo reklamace jsem po Vás nepožadovala z toho důvodu, že jsem s Vaším případem byla již seznámena dne 13.3.2017, kde jsme spolu hovořili na naší zákaznické lince. Mé jméno je Monika Krajíčková , při hovoru jste si jej poznamenával.
Omlouvám se za společnost Kasa.cz a za zmatky, které způsobyly Vaše rozhořčení. Pro nás je Vaše sdělení podnět pro zkvalitnění našich služeb. S případem byli seznámeni všichni zůčastnění a v budoucnu budeme samozřejmě dbát na to abychom podobným situacím předcházeli.
Jako omluvu Vám zasílám slevový kód: k8092252225 v hodnotě 100,-Kč na další nákup, platnost je do konce roku 2017, uplatnit jej můžete bez omezení hodnoty nákupu.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Monika Krajíčková


Vážená paní Krajíčková Moniko,
pokud vy fungujete jako "ombudsman", potrvrdila jste jen moje slova kterými jsem ohodnotil způsoby práce lidí na Kasa.cz.
Za "kvalitní práci" vašeho podniku svědčí množství recenzí hodnotících vaši práci, takže o nějakém zlepšení vašich služeb si nechejte pouze zdát.
Váš slevový kupón na 100 Kč s díky a opovržením odmítám, protože bych musel být idiot abych si ještě někdy něco na Kasa.cz koupil.
Za moje pochopení neděkujte, nepochopil jsem a nikdy vaše způsoby jednání se zákazníkem NEPOCHOPÍM.
Nepovažujte tuto mou odpověď za jakýkoliv důvod k vaší reakci na ni.
Děláte mizerně svou práci, máte mizerné způsoby jednání se zákazníky a nevěřím že se to někdy změní k lepšímu.
Kassa.cz už nikdy.

A jen mezi námi, NEVYPLATILI JSTE MĚ 738 Kč jak zcela mylně uvádíte ale pouze 699 korun.
Náklady na dopravu zboží na vaši výdejnu jste mě nějak "zapomněli" uhradit.
U vás skutečně nikdo neví kdo co dělá?
Pryč od vás. KSekáč

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 16. března 2017

Vážený ombudsmane, jak víte co máte prošetřovat když jste ani nepožádal o číslo mé reklamace? Při množství reklamací vašeho zboží to bude víc než těžké, ne-li nemožné hledání.
Zaměstnanec Kasa.cz bude prošetřovat činnost zaměstnanců Kasa.cz. Vlk se nažere a kozy zůstanou celé.
Největší a nejhorší vtip na těchto stránkách.

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 15. března 2017

Vážený zákazníku,
děkujeme za zpětnou vazbu k nákupu. Celou záležitost prověříme a budeme Vás kontaktovat.
S pozdravem Váš Ombudsman, Kasa.cz

Nalezeno: 423 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 22 Další »