Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

KASA.cz

90%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky

Diskuse KASA.cz

Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu KASA.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací.

Diskutovat o obchodu KASA.cz mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se

Příspěvky emailem

Pro příjem příspěvků emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Nalezeno: 449 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 23 Další »
přidáno před 7 hodinami

KASA.cz: číslo objednávky je 702902653, odstoupení od smlouvy je (chybně - odstoupení od smlouvy není reklamace) ve Vašem systému vedena pod číslem 8918006023.

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno před 7 hodinami

Zdeněk Drlík: Vážený zákazníku, zašlete nám prosím číslo objednávky, abychom mohli Vaše odstoupení prověřit. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

přidáno před 8 hodinami

Tomuto "obchodu" doporučuji se vyhnout velkým obloukem. Odstoupil jsem 2.1.2018 od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní, zboží bylo obchodu zpět doručeno 9.1.2018 (dle dodejky České pošty) a na vrácení peněz stále čekám marně.

Komunikace nulová, na zaslaný email s urgencí vrácení peněz přijde pouze automatická odpověď a jinak nic.

Předal jsem podnět k prošetření jejich chování ČOI, nicméně všem kdo se chtějí vyhnout podobným problémům NEDOPORUČUJI U TĚCHTO AMATÉRŮ NAKUPOVAT.

Avatar uživatele

roman

, 0b
přidáno 16. ledna 2018

doporučuju tadyk tohohle chlapa ktery vam možna poradi atd měl prblem u CZC vice se dozvite u videa https://www.youtube.com...

Avatar uživatele

roman

, 0b
přidáno 16. ledna 2018

každopadně bych si někde vyhledal šefa a taky bych mu nakecal hovna piše se že 90 % zakazniku je spokojenych což neni pravda neni spokojen nikdo ty skurvisynu a za dalši ja si tě najdu zmrde mi nebudete tvrdit že nevěřite že zabalene zboži jste mi doručili v pořadku takže mi chcete nakecat že Ja vam lžu ? však se budeš smažit v kotli kryple

Avatar uživatele

roman

, 0b
přidáno 16. ledna 2018

Ahoj lidi dneska jsem dostal od zkurvene kasy dopis že mi nevyreklamujou TV za 16 000 KČ boužel mamka mi převzala zasilku od DPD a nezkontrolovala obal ktery když jsem přišel domu po praci zistil že je krabice natrhnuta a TV uvnitř rozbita volal jsem kuryrovi ktery mi oznamil že produkt měl dobře upevněny což lhal těžko si budu přes internet kupovat zboži kdybych měl auto no prostě budu to řešit v černych ovcich a pokud mi penize nevrati tak si chytnu dodavatele a rozbiju mu držku ! každopadně jedina firma u ktere po mě chtěli abych jim zboži zavezl a to jsem si ještě připlatil 300 kč když TV bude vadna že mi daji obratem jinou než opravi zakoupenou pokud mate taky zkušensti s dodanim rozbiteho zboži a ziskali ste z5 penize ktere jste zaplatili napište mi na email brou.br@seznam.cz každopadně penize od nich vytluču!!! stači se nebat

přidáno 16. ledna 2018

Tak přidám také jednu relativně čerstvou zkušenost s tímto "obchodem"...

Vyplněný formulář odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní jsem odeslal do obchodu emailem 1.1.2018. Hned 2.1.2018 mi emailem Kasa.cz potvrdila přijetí dokumentu. Vrácené zboží jsem odeslal Českou poštou 2.1.2018, přijetí zboží na reklamační oddělení mi bylo potvrzeno v dalším emailu.

Na vrácení zaplacené částky nicméně čekám stále marně, i když lhůta na vrácení zboží (§ 1832 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb) již uplynula:

--
(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
--

Ještě jedna zajímavost - po přihlášení na Kasa.cz vidím odstoupení od smlouvy založeno jako reklamaci (odstoupení od smlouvy ale opravdu není reklamace) s datem založení 12.1., tedy v den kdy jsem ne-vyřízení urgoval.

Přidávám se tedy k předchozím varováním - pokud si chcete ušetřit nervy i problémy, na Kasa.cz rozhodně nic nenakupujte.

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 16. ledna 2018

Monika Adamcová: Vážená paní Adamcová, velice nás mrzí vzniklá situace. Vaši reklamaci jsme prověřovali. Dle dostupné informace byla reklamace chybně založena, z tohoto důvodu došlo k pozdržení vystavení dobropisu. Velice se Vám za toto pochybení omlouváme. Dle systému byl již dobropis vystaven a předán k proplacení. Vzniklé nepříjemnosti bychom Vám rádi kompenzovali, na e - mail Vám tedy zasíláme slevovou poukázku. Vaše sdělení samozřejmě budeme brát jako podnět ke zkvalitnění našich služeb. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

přidáno 11. ledna 2018

Také mám špatnou zkušenost.Od 18.12. mně zadržují peníze za vrácené zboží a odstoupení od smlouvy, obden telefonát a nic se nepohnulo, stále jen slyším, nemáme od prodejny dobropis na zaslání platby zpět na účet a tak volám stále dokola a přes týden stejná odpověd od p. Růžičky, z reklamačního že to údajně urguje. NEDOPORUČUJI !!!

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 3. ledna 2018

Zadržují mi nemalé peníze a nechtějí uznat nárok na odstoupení od smlouvy, potažmo vrácení kupní ceny ani po třetí uznané reklamaci, kdy závada byla vždy stejná a neumožňovala věc řádně užívat. Nedoporučuji nakupovat, celkově špatný přístup k reklamacím. Stále jen píší, že něco prověřují, zjišťují a peníze stále nikde....

přidáno 19. prosince 2017

Objednal jsem si sušák na prádlo ani po měsíci nedorazil zboží bylo zaplaceno předem,nemám už na ně trpělivost a pochopení,zboží jsem stornoval. NEDOPORUČUJI!!!

Avatar uživatele

Graphics

, 0b
Broumov
přidáno 13. prosince 2017

Proč na webu uvádíte klamavé informace o termínu dodání? Na webu uvedeno IHNED k odeslání, ale uvedené zboží skladem není a uvedený termín dodání neplatí. Ihned po objednávce do e-mailu dojde zpráva s omluvou, že dojde ke zpoždění. Skutečný termín dodání nejsou schopni sdělit. Nechápu proč to neuvedete přímo na webu a neposunete termín v e-shopu. Zákazník by hned věděl, že to od nich nebude objednávat a objedná si to jinde. Samá akce a pak nestíhají dodávat. Neseriozní jednání, velké zklamání.

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 6. prosince 2017

jlkjhgcvb: Vážený zákazníku, vzniklá situace nás velice mrzí. Prosíme o zaslání čísla objednávky nebo reklamace. Celou záležitost prověříme a k daném problému se vyjádříme. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

jlkjhgcvb

, 0b
přidáno 6. prosince 2017

,,JDĚTE ROVNOU KE KASE,, ... NEZASTAVUJETE SE A RYCHLE PRYČ !!
Tento obchod nedoporučuji ,na reklamaci výrobku jim měsíc nestačí a ani poté se nic neděje ,meily urgence,absolutně bez odpovědi,nedělají si hlavu se zákonnými povinnostmi ani s tím aby dali zákazníkovi vědět co bude. Prostě absolutní pohrdání a nezájem a zákazník běhá a urguje. Zákon nezákon,tihle si s ním hlavu nedělají. Navíc na výdejním místě Euronics Šumperk neochotný vedoucí kterého jejich reklamace nezajímají

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 5. prosince 2017

: Vážený zákazníku, velice nás mrzí Váš negativní příspěvek. Prosíme o zaslání čísla objednávky, abychom se mohli k daném problému vyjádřit. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 4. prosince 2017

Nabízejí na něco slevu co nemají ale jakmile sleva skončí téměř okamžitě naskladní!!!!! U NICH NIKDY NIC NEKOUPÍM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 24. listopadu 2017

Pavel: Vážený zákazníku, prosíme o zaslání čísla objednávky nebo reklamace. Celou záležitost obratem prověříme přímo na našem reklamačním oddělení a budeme Vás dále informovat. Děkujeme za pochopení.

Avatar uživatele

Pavel

, 0b
přidáno 24. listopadu 2017

Jelikož jsem svůj nákup ohodnotil před vyřízením vrácení zboží, tak se chci podělit o zkušenost zde. Zboží (aku vrtačka) jsem vrátil poštou, po několika dnech se mi ozvalo reklamační oddělení, že ve vratce chybí příslušenství, které tam být ani nemělo, což byl důvod, proč jsem ji vracel. Od té doby nic, dvě urgence, na jednu odpověď, že pošlou žádost o urychlení. Nakonec to trvalo přesně 14 dní, což byl předpokládám účel, ale zatím peníze stále nemám, takže uvidím, kdy budou ty nejbližší dny. Po tomhle a zkušenosti s nejasným popisem zboží, které splete i pracovníky na Kasa.cz už nakupovat nebudu, Alza apod. vrátí peníze okamžitě.

Avatar uživatele

KASA.cz

, 0b
přidáno 8. listopadu 2017

Petr Brandýský: Vážený zákazníku, děkujeme za Váš příspěvek. Na baterie se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu ovšem nelze zaměňovat za životnost výrobku. Životnost baterie je nejčastěji spjata s počtem nabíjecích cyklů, v tomto případě výrobce uvádí 600 nabíjecích cyklů. Jedná se ale o životnost baterie nikoli o její záruční dobu. Vyjádření autorizovaného servisu nemáme jako prodejce možnost ovlivnit, je nám líto. Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, je zde možnost obrátit se přímo na autorizovaný servis nebo výrobce značky. Děkujeme za pochopení.

Tým Kasa.cz

přidáno 8. listopadu 2017

Dobrý den,

také bych se rád podělil o negativní zkušenost při reklamaci vysavače. Dle vyjádření servisu se jednalo o vadnou baterii, ale neuznáno. Protože jak servis, tak kasa nerozlišují rozdíl mezi zárukou baterie na živostnost (která je 1 rok a zohledňuje přirozené stárnutí baterie, její ubývající výdrž) a zárukou na funkčnost a bezvadnost baterie (která je dle zákonu stejná jako na vše ostatní, tedy 2 roky). Ať už vědomě nebo neznalostí tedy zamítnuto s tím, že baterie má záruku pouze jeden rok. Takže bych rád varoval všechny před tímto obchodem, raději nakupte jinde, využijí každou, i nezákonnou kličku, jak se vyhnout zodpovědnosti.

Petr Brandýský

Nalezeno: 449 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 23 Další »