Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Firma prezentuje lživé informace o dodacích lhůtách na svých webových stránkách a tyto informace potvrzují operátoři na kontaktním čísle. Slibované doručení do dvou pracovních dnů se nekoná i přes opakované potvrzení. Výmluvy na to, že byly svátky (byl jeden a to v úterý, zboží objednané ve středu), ve chvíli, když už operátor ví, že zboží nedorazí jsou velmi ubohé a zcestné a to hlavně proto, že zboží se ani neobtěžovali předat přepravci.

    Velmi nedoporučuji nákup u této firmy a to hlavně ve chvíli, kdy očekáváte zboží do data, které prezentuje při objednávce. Nesmyslně si přeposílají zboží mezi sklady, než ho zašlou k zákazníkovi a zdržují tím celý proces dodávky.

    • Dobrý den, Honzo,

      mrzí nás Vaše zkušenost. Chtěla bych Vás ujistit, že se snažíme naše služby zlepšovat a podávat přesné informace. Pokud byste nám zaslal číslo objednávky a Vaši zpětnou vazbu na e-mail ombudsman@kasa.cz, situaci prověříme a případně učiníme kroky k nápravě.

      Děkujeme

      S pozdravem
      Jana
      Tým Kasa.cz

    • Situaci jste již prověřili a zjistili jste, že máte chybu v zobrazování dat na webových stránkách, jelikož skladujete jednu položku, která se skládá ze dvou částí na různých skladech a přeposíláte si to mezi sklady, než to zašlete zákazníkovi. Tím se prodlouží čas a vy nestihnete prezentovaný termín. I přes opakované potvrzení termínu jste zásilku nedodali včas. Jestli se i přesto Jano chcete podívat, jedná se o objednávku č. 703019551.

    • Dobrý den, Honzo,
      děkuji za zaslání čísla objednávky, situaci ověřím a budu Vás kontaktovat.
      S pozdravem
      Jana

  • Heureka smazává u některých firem negativní recenze na firmu. Nevíte někdo proč to dělá?

    • Dobrý den,

      nemohu se za Kasa.cz vyjádřit k heurece u jiných firem.
      Děkuji za pochopení

      S pozdravem

      Alena
      Tým Kasa.cz

  • Bohužel musím přidat hodně negativní zkušenost.Od února řešíme reklamaci elek.zatloukačky - hračka.
    Po 1 odeslané reklamaci nám po měsíci čekání bylo zboží zasláno zpět, že není důvod reklamace a vše funguje.
    Po opětovném zaslání na reklamační oddělení (protože zboží opravdu nefunguje!) opět i přes urgenci po dalším měsíci čekání je reklamace uznána.Podotýkám, že vyjádření přišlo až poslední den 30 den.
    Bohužel ale od té doby 26.4! se nic neděje.Ještě tentýž den jsem posílal podklady s číslem účtu i s doklady na proplacení 2x placeného poštovného.Opět bez reakce! Teprve tuto středu to jest 3.5 někdo inteligentní zaslal do mailu dobropis s dotazem jestli chceme vyměnit zboží nebo vrátit peníze??! Když už je dobropis vystavený nechápu na co se ptáte a zbytečně zdržujete platbu - přitom podklady více jak týden máte! Předpokládal bych, že když už u vás nastane chyba a reklamace se táhne přes 2 měsíce, že alespoň vypořádání se urychlí.Ale evidentně jsem se spletl. Větší amatéry jsem opravdu nezažil.
    Pokud můžete doporučuji všem se Kasa CZ vyhnout obloukem, protože jejich řešení reklamací nemá obdoby!
    Jak se říká, čím větší firma, tím větší chaos.

    • Dobrý den,

      Vaše zkušenost a nespokojenost s průběhem mě velice mrzí. Chápu, že v této situaci byly takové starosti velmi nepříjemné a předpokládal jste pružnější vyřízení. Je mi líto, že se nepodařilo urychlit proces. Snažíme se zlepšovat naše služby a věřím, že přes zklamání dostaneme v budoucnu šanci ukázat se v lepším světle.

      S pozdravem

      Alena
      tým Kasa.cz

    • Pro začátek můžete zkusit dořešit co má být dořešeno....Stále z vaší strany se nic nezměnilo a stále probíhá "operace čekání"

    • Takže tady máme pokračování, po tom co jsem opět dnes psal pro změnu na reklamační email, tak mi bylo odepsáno, že nemáte číslo účtu atd.Přitom toto jsem posílal už 2x.OK poslal jsem znovu a před chvílí mi přišla bezvadná odpověd.Částku za dobropis (ale bez poštovného - proč??) jste údajně vrátili na účet 6.5...když pominu, že v neděli asi nikdo platby nedělá tak jak je možné dopoledne účet nemáte a a najednou je platba už od 6.5 vrácená? Ještě k tomu vrácená = asi na starý účet?? Pak nechápu proč po nás chcete číslo účtu když tvrdíte že jej nemáte a pak jej stejně pošlete někam jinam než jsem vám psal.Toto už opravdu hraničí nezlobte se na mě, s demencí.Zajímalo by mě, jaké lidi tam zaměstnáváte, ale vysoké IQ mít asi nebudou.

    • Dobrý den,

      mrzí mne starosti, které s reklamací máte. Prosím zašlete nám číslo objednávky na e-mail ombudsman@kasa.cz a situaci budeme řešit.

      Děkuji

      S pozdravem
      Jana
      Tým Kasa.cz

    • Naštěstí se už asi přes urgence ze všech stran ledy pohnuly.Dnes dorazily peníze jak za dobropis tak i za poštovné na náš účet

  • Dobrý den, dneska jsme u Vás kupoval sušičku prádla, paní prodavačka mi u pokladny první co řekne že Beko je značka kde odchází displej a že bych si měl prodloužit záruku, že ten displej stojí 6tis..
    Protože jsme si dělal e-shop objednávku tak jsme si objednal co jsme chtěl, nepotřebují aby jste mi na pokladně cpali něco co nechci (následně mi paní nabídla bateky). Navíc mi nepřijde normální říkal lidem když kupují novou věc že Beko má problémy v produktech, teď přemýšlím jestli ji nemám vrátit a koupit jinou značku..
    Jestli chcete prodávat prodloužení záruky takovou cestou tak hodně štěstí, já si jdu přečíst recenze a případně Vám sušičku vrátím..

    • Dobrý den,

      děkuji Vám za zprávu a upozornění, omlouvám se za takový přístup. Souhlasím s Vámi, že nabídka služby Prodloužené záruky měla být lépe doporučena s osvětlením řady výhod a jistoty, které přináší. Značka Beko patří v současné době k velmi žádaným pro osvědčenou kvalitu spotřebičů. Vaše zkušenost a obavy mě velice mrzí. Sušičku této značky mohu jen doporučit. Věřte, prosím, že naší snahou je poskytovat takový servis, pro který se k nám budete rád vracet.

      S pozdravem

      Alena
      Tým kasa.cz

  • Doplněk a omluva.
    Na mé předchozí upozornění na chybějící pilový list musím uvést, že včera mi byla doručena zpráva o nalezení chybějícího pilového listu, který zřejmě vypadl v prodejně při předávání zboží. Tímto se všem pracovníkům omlouvám a jak obchod KASA.CZ tak předávací místo v Euroniksu D O P O R U Ć U J I.

    Milan

    • Dobrý den, Vítku.

      Děkujeme za pozitivní zprávu. Těší nás, že se přes zmíněnou situaci podařilo vyřešit k Vaší spokojenosti.

      S pozdravem

      tým kasa.cz

  • Dobrý den všem. Je 12.4.2018 a chci se se podělit se svou zkušeností s tímto obchodem. Objednávka a rychlost vyřízení je vzorná včetně výdejního místa. Bohužel doma při rozbalení koupené přímočaré pilky jsem zjistil, že deklarovaný pilový list, který má bát přiložen, někdo ukradl. Snažil jsem se chybu reklamovat, ale po dvou návštěvách výdejního místa s tím, že musím reklamovat celou pilu jsem vše vzdal a koupím si list jinde.
    Tím chci upozornit další potenciální zákazníky, že tento obchod má někde ve svých strukturách škodnou a je potřeba se mu buď vyhnout nebo dbát zvýšené pozornosti při přebírání zboží.
    Milan

  • Dobrý den, dne 7.2.2018 jsem v kasapointu v Prostějově dala notebook k reklamaci. Tato reklamace byla již třetí a proto jsem požádala o vrácení peněz. Měsíc se nic nedělo, když jsem po uplynutí doby 30 dní navštívila kasapoint, bylo mi řečeno, že tedy můžu žádat o odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení reklamační lhůty. Stále se nic nedělo. Po 34 dnech jsem se sama rozhodla zavolat na Vaši infolinku, tam mi bylo sděleno, že prý byla reklamace toho dne (náhoda??) ukončena a vyřízena jako oprava. Během hovoru s telefonistkou mi přišla sms o ukončení reklamace (náhoda??). Volala jsem ihned zpět, že o opravu vážně nestojím, po takové době mám přece ze zákona nárok na peníze. Telefonistka mě ujistila, že bude tedy vystaven dobropis ale, že nemají moje číslo účtu, které jsem jim následně sdělila. Během týdne mi přišly smsky, že můj opravený notebook je předán přepravní společnosti, které jsem vzteky ignorovala, jelikož mi to už připadalo jako špatný fór. Na to mi volal zaměstnanec kasapointu v Prostějově, že mu volali z Kasa.cz , že nemají moje číslo účtu. Vtipné že? Jako studentce, která používá notebook každý den ve škole a opravdu nemá na to aby jsi koupila nový, když je tenhle už skoro dva měsíce v reklamaci, mi to tak vážně nepřijde. Ale pokračujeme, před týdnem se můj již rozčílený přítel rozhodl zavolat na vaši zákaznickou linku sám. Byl ujištěn, že dobropis bude vystaven co nejdříve a že paní telefonistka věc urgovala na reklamačním oddělení. Samozřejmě peníze na účtu nejsou a proto volal dnes znovu a opět byl ujištěn že dobropis pán telefonista urguje na reklamačním odělení. Pokud vím lhůta na vyplacení je 14 dní, tak kde jsou moje peníze? Celé mi to příjde jako špatný vtip... Opravdu potřebuju peníze na nový počítač, už to budou dva měsíce a jsem fakt zoufalá. Notebook potřebuju ke každodenní práci. Opravdu se mi nelíbí Vaše chování. Zaměstnanci kasapointu se opravdu snaží a volají jak jednání s Vámi probíhá asi by jste takové zaměstnance měli mít i u Vás na reklamačním oddělení. Víte zkušenost je špatná a vidím, že nejsem jediná. Není to zboží za pár korun a jelikož jsem student docela pracně jsem na něj šetřila. A teď namám ani počítač ani peníze na nový. Je pěkné, že některým poskytnete po špatné zkušenosti slevu na příští nákup, ale zlepšení služeb by bylo asi přínosnější pro všechny a nejen pro vyvolené se slevou na příští nákup. Opravdu nevím jak s Vámi jednat dále ČOI?? Nějakě jiné právní kroky ??

    • Dobrý den, Karolíno.

      Přijměte, prosím, omluvu za vzniklou situaci, o které jsem informovala kolegy k vyřízení a vyjádření. Lituji takového nezdařeného průběhu a věřím, že dostaneme možnost přesvědčit Vás o zlepšení zákaznického servisu a komunikace.

      S pozdravem

      Alena
      Tým kasa.cz

  • Bohužel jsem si objednal u Kasa.cz digitální diktafon za cca 1.700 Kč.
    Diktafon dorazil, bez návodu (jakéhokoli, natož pak českého, jak ukládá zákon).
    Navíc v jazykové nabídce menu přístroje jsou všechny možné jazyky světa - bohužel, opět bez češtiny.
    Když jsem se na kasa.cz dovolal, byl jsem ujištěn že přístroj v menu češtinu mít nemusí!!! a že mohu přístroj vrátit a odstoupit od smlouvy.
    Pokud ho doručím na jejich prodejnu Euronics převezmou ho ode mě a pošlou do centrálního skladu a teprve POTÉ!!! mi budou vráceny peníze. (pracovníci na prodejně asi nejsou dostatečně erudovaní aby posoudili že vracím kompletní výrobek)
    V pondělí dávám podnět ČOI protože drzost těchto "obchodníků" už přesahuje všechny meze

  • Před nějakou dobou jsem podepsala dokument o odstoupení od kupní smlouvy a zboží i dokument zaslala na sklad Kasa.cz s žádostí o navrácení zaplacené částky. Zákonná lhůta, do které měla být částka vyplacena, tzn.čtrnáct dní, již dávno vypršela a já jsem své peníze zpět nedostala. Rozhodně nikomu nedoporučuji na Kasa.cz nakupovat žádné dražší zboží! Nevím, zda zaměstnanci Kasa.cz opravdu vyřizují reklamace a odstoupení od kupní smlouvy, či hrají piškvorky, protože zákonná lhůta dodržela nebyla - a to bez jakékoli omluvy. Zřejmě se budu muset obrátit na ČOI.

  • Dobrý den,děkuji za vyřešenou reklamaci, jsem ráda,že už je skoro u konce, mrzí mě zbytečné problémy.
    Jak jsem již psala xkrát emaily,žádám ještě o proplacení poštovného,opět nikdo nereaguje. číslo faktury bylo 1066219868,emaily s informacemi ode mne již máte. děkuji E.T.

  • KASA.cz: Ono to z ní hezky, že bylo urgováno vystavení dopropisu,to mě tvrdil pán na reklamačním taky,jen je to dnes 9 den a stále není dobropis vystaven. Tak jsem zvědavá jak dlouho budu muset ještě čekat. Nevím kolik tam máe pracovníků,ale měli by jste si zjistit co v pracovní době dělají....E.T.

  • : Vážený zákazníku, vzniklá situace nás velice mrzí. Prosíme o zaslání čísla objednávky nebo faktury, abychom mohli danou situaci prověřit. Děkujeme za pochopení.

    Tým Kasa.cz

  • : Vážený zákazníku, zdržení Vaší reklamace nás velice mrzí a velice se Vám za to omlouváme. Dle dostupných informací bylo vystavení dobropisu urgováno, v tuto chvíli se čeká na vygenerování dokladu. Postaráme se o co nejrychlejší vyplacení částky za zboží. Za způsobené nepříjemnosti Vám zasíláme na e - mail slevovou poukázku. Vaše sdělení je pro nás dalším podnětem pro zlepšování kvality našich služeb. Samozřejmě budeme dbát na to, aby se v budoucnu nic podobného neopakovalo. Děkujeme za pochopení a za vzniklé komplikace se ještě jednou velice omlouváme.

    Tým Kasa.cz

  • Jak jinak, opět další den a nikdo se neozval. Zadržujete peníze a vaši lidé tam nic nedělají.
    Obzvlášt pan na reklamačním!
    Tento obchod nedoporučuji!!!!

  • KASA.cz: řesím to s vámi stále a je mě hamba,že sem si u vás něco zakoupila! je týden po reklamační době a opět nemám peníze a vaši pracovníci na reklamačním nic nevědí! Je to kočárek, který je potřebný pro dítě,pro mě tedy nezbytná věc,ale pro vás to nic neznamená! číslo mé faktury je 1066219868....do dnešního dne totiž ani nevím číslo reklamace

    Před chvílí sem mluvila s pracovník na reklamačním oddělení, je to týden,kdy sem dodala potřebné věci na vrácení peněz z důvodu nedodržení reklamační lhuty a jeho odpověd zněla: NEMÁM VYSTAVENÝ DOBROPIS,MUSÍTE ČEKAT.

    JAK DLOUHO MÁM ČEKAT NA NĚCO,NA CO MÁM NÁROK???
    A DÍTĚ MÁM NOSIT NA RUKOU NEUSTÁLE?
    NECHÁPU,VELKÝ OBCHOD A DĚLÁ SI JEN OSTUDU!
    PO DNEŠKU POSÍLÁM PODNĚT I NA ČOI, JAK SE CHOVÁTE K ZÁKAZNÍKUM

    JSEM ZVĚDAVÁ,ZDA TADY MĚ POMŮŽETE,ALE PO TÝDNU ZKUŠENOSTÍ PŘES VOLÁNÍ,UŽ NEVĚŘÍM!

  • : Vážený zákazníku, velice nás mrzí vzniklá situace. Prosíme o zaslání čísla reklamace nebo faktury, abychom mohli danou situaci prověřit. Děkujeme za pochopení.

    Tým Kasa.cz

  • Neustále s vámi a reklamačním oddělením řesím svoji reklamaci kočárku, kdy jste 19.1. 208 převzali kočárek,ale díky vašemu tzv. bordelu v pracovníkách zaevidovali reklamaci az 29.1. Vše sem již xkrat doložila,kde je jasné vidět,kdy jste reklamaci převzali a dle zákonů mám jíž po reklamační lhůtě a stále mě nevracíte peníze,i kdyžo ně žádám!!!!Jak je toto možné????
    Nevím na co čekáte,jste velký obchod a děláte si jen špatnou recenzi!

  • Objednávka 702860317 Zaslali jste nerezový výrobek zn, Severin zrezlý, zbavený ochranné folie. Jak je možné že je nerozový a zrezne ? V pokynech k reklamaci jste uvedli možnost vrácení na Kasapoint. Proč odmítáte uhradit náklady spojené s reklamací ? Účelně vynaložené prostředky jsou doufám ty, které sami doporučujete. Proč jste odmítli vyměnit výrobek za nový ? Proč požadujete fotodokumentaci, když výrobek nevyměníte a požadujete jeho zaslání zpět ? Myslíte, že takto jednat se zákazníkem se vám vyplatí ? Proč nekomunikuje váš Ombudsman ? S vašimi postupy se obracím na výrobce Severin Röhre 27
    59846 Sundern a na ČOI

  • : Vážený zákazníku, vzniklá situace nás velice mrzí. Celou záležitost jsme spolu konzultovali telefonicky. K pochybení došlo na prodejně při vystavení protokolu, z tohoto důvodu byl ukončen. Při stornování bohužel odešla automatická zpráva, zaslané vyjádření tedy považujte za bezpředmětné. Váš požadavek na odstoupení od kupní smlouvy je v řešení pod novým číslem. O jeho ukončení Vás bude reklamační oddělení informovat. Vaše sdělení samozřejmě budeme brát jako podnět ke zkvalitnění našich služeb. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Tým Kasa.cz


  • Petr: Vážený zákazníku, vzniklá situace nás velice mrzí. Prosíme o zaslání čísla objednávky nebo faktury, abychom mohli Vaši reklamaci prověřit. Děkujeme za pochopení.

    Tým Kasa.cz