Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je to 6 dní+ zaplacené a objednávka ještě ani nebyla vyexpedována

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocní, v systému se nám nespárovala Vaše platba, stačilo dát vědět.
    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zaslali mi podobné zboží jiné značky, než jsem si objednal. Ale kdybych chtěl jinou značku, tak si ji přece objednám. Stalo se to opakovaně.
    • Na e-shopu mají skladem zboží, které reálně nemají skladem.

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,
    děkujeme za objednávku, pokud došlo k záměně sleeves od jiné značky ,tak se omlouváme, nechtěli jsme zdržovat objednávku, kteoru jsem vychystávali z prodejny, na které aktuálně nemuseli být sleevy dané značky, pokud se jednalo o toploadery s černým okrajem, tak tam není žádný rozdíl mezi UP a BCW. Pokud jsme poslali něco špatně, což se může stát, je lepší pokud to napíšete do emailu jako reklamaci nebo stačí zavolat a my chybu napravíme, popř. se můžete zastavit na prodejně když bydlíte přes kopec. I tak děkujeme za hodnocení .

    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přišli špatné obaly do desek než měly

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,
    chyba nás mrzí, kolega přehlédl , že nám výrobce dodal místo 11ti dirkových Ultra Pro Silver, třídírkové, hned jak jste zjistila a zavolala, jsme zaslali zpětný kód na vrácení chybného zboží, s tím, že jakmile dorazí zašleme správné folie .
    I tak děkujeme za hodnocení.
    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velikost sortimentu
    • Extrémně dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už po druhé se mi stalo, že jsem objednávala přes zásilkovnu a pokaždé, pán z Kartičkárny, poslal na špatné telefonni číslo.

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,
    mrzí nás to, ale jak jsem již Vám psal v mailu, objednávka dělána na Vašeho přítele včetně jeho telefonního čísla, které je uložené v profilu a na které byla odeslána sms ze zásilkovny. S pánem jsme mluvil a nabídli jsem, že pošleme zásilku znovu a tu původní nemusíte nevyzvedávat, i přesto jste zásilku hned vyzvedli, v zásilce nic nechybělo a byla doručena do druhého dne.
    I tak děkujeme za hezké hodnocení.
    s pozdravem
    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zboží zaplaceno a pořád nemám zboží ani žádnou zprávu, že by se chystalo

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, zboží zaplaceno , ale platba se nespárovala díky nule navíc ve v.s. . Nyní jsme spárovali platbu ručně. Zboží v pondělí odejde, příště nás prosím kontaktujte i třeba dříve, ihned bychom vyřešili.
    hezký den
    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekompletní obsah balíku napsal jsem mail a reakce nula

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,

    peníze za dvě chybějící folie za 12 kč jsme Vám refundovali a na email reagovali, doručeno do druhého dne, i tak děkujeme super komentář.

    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny
    • Pěkný e-shop
    • Málo informací o dodání zásilky

    Od 17.12. čekám na dodání. Dostal jsem pouze email, že zásilka byla předána dopravci.

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,

    objednávku jste vytvořil v sobotu odpoledne, objednávka zpracována v pondělí a připravena na úterní svoz (20.12.) balíkem do ruky, kde předáváme email i telefonní kontakt České Poště, 22.12. byl pokus o doručování, byl však neúspěšný a tak od 22.12. tj. čtvrtka máte balíček na poště. Na to, že je to před Vánoci, tak i na poštu slušný výkon. Ale že Vám nedají vědět není úplně v naší moci, mohl jste však zavolat, řekli bychom Vám totožnou informaci. I tak děkujeme za hodnocení.

    s pozdravem
    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Klientsky velmi nepřívětivý přístup

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,
    i přes vytíženost před Vánoci jsme se Vám věnovali asi 30 minut, kdy jste přišla na prodejnu těsně před zavíračkou bez objednávky a chtěla zboží, které nebylo skladem, bez jakékoliv znalosti jsme Vám vše trpělivě vysvětlili a ukázali alternativy, poté jste po telefonu řešila náhradu, bez ohledu na jiné zákazníky, kteří čekali venku ,protože jste vchodové dveře zablokovala kočárkem , i tak děkujeme za zakoupení čtyř balíčků a parádní hodnocení. :)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • málo prostoru, nepřehledné
    • osbsluha milá, ale anonymní

    omluvám se, nechce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už je to týden co jsem zaplatil a zboží jsem neobdržel. Velmi špatně.

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,
    zásilka byla doručena dle dodací lhůty, ale i tak děkujeme za hodnocení.

    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    obchod zrušil objednávku a *editováno*

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,
    zboží nebylo krátkodobě skladem, aktuálně ho již opět máme, peníze jsme vrátili ihned přes platební bránu gopay, tak jak jste platila, bohužel to jiným způsobem ani není možné.

    S pozdravem
    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží zaplaceno, ale již přes týden žádné informace o stavu objednávky
    • Nereagují na kontaktní mail (poslán před 4 dny)
    • Tato zkušenost se mi s obchodem stala již podruhé ( tedy s každou objednávkou, kterou jsem řešil)

    Obchod s jedinečným zboží, ale pro dlouhou dobu dodání/ nekomunikativnost rozhodně nedoporučuji! Příště pokud bude možnost raději objednám ze zahraničí, než přes tento obchod.

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,
    Na mail jsme odpovídali vč. uvedení důvodu, proč došlo ke zpoždění ( nespárování platby z důvodu odlišného variabilního symbolu ). Za zpoždění jsme Vám poslali jako kompenzaci ke 4 balíčkům jeden navíc. Při revizi všech 4 předchozích objednávek jsme žádný problém nenalezli, všechny doručeny do druhého dne od objednání, kromě jedné, kterou jsme na Vaše přání zrušili. I tak děkujeme za Vaše hodnocení.

    s pozdravem

    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží sice dorazilo, ale úplně jiný produkt než byl objednán. Už pri předchozí objednávce přišlo úplně jiné zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neptisli mi folie

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, folie jste v objednávce neměl. Pokud budete mít příště nesrovnalost z objednvákou, dejte nám vědět. Rádi Vám odpovíme na každý dotaz.

    s pozdravem

    Tým Kartičkárna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím....
    • zboží přišlo poškozené

    Zboží zaplaceno okamžitě. Po týdnu přišlo, že objednávku přijali. A ve finále zboží přišlo poškozené....takže paráda

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost, zboží jsme předali zásilkovně následující den po přijetí platby, nicméně zboží bylo doručeno dle obchodních podmínek do 5ti pracovních dnů od objednání do 3 pracovních dní od přijetí platby.
    Pokud zboží bylo poškozeno, lepší reklamovat přímo u nás , než psát do hodnocení zde, žádnou reklamaci jsme od Vás nepřijali.

    J.R.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel velice špatná komunikace. Potvrzení objednaného zboží přišlo několkrát špatně, následně až po týdnu a pak mi bylo sděleno, že jedna kartička už bohužel není na odběr. Takovýto přístup jsem už dlouho nepoznal a divím se, že může tato firma pokud takto přistupuje k obchodu fungovat

    Reakce obchodu Kartičkárna

    Děkujeme za shrnutí,

    Dvě objednávky, obě po protahování zrušené ze strany zákazníka i s omluvou. Nakonec takto krásné hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Resealed pokemon booster packy!