• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na webe neni aktualizace stavu zbozi ve sleve, takze i kdyz jsem si jej objednala a zaplatila, bylo mi sdeleno, ze zbozi neni dostupne.

    Reakce obchodu Kartellshop

    Dobrý den, to je nám velmi líto a omlouváme se. Dostupnosti produktů ve slevě se mění každou chvíli a snažíme se aktualizovat několikrát denně.
    Děkujeme , za Kartell Flag Ship Store Kamila Svobodová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Bezvadná komunikace s obchodem
    • naprosto nedostatečný balící předpis

    Při koupi tak drahého svítidla, bych očekával, že uvnitř nenajdu jehličí, prach a nepořádek. Zboží přišlo v originální krabici, nijak dál zabalené a zabezpečené. Ta krabice byla totálně poškozena, byl jen opravdu zázrak, že svítidlo nebylo zničené. Balicí předpis by měl být u této značky na zcela jiné úrovni. Je to pro mě obrovské zklamání!!! Když už všichni prodejci vědí, že se dopravci chovají k přepravovanému zboží jak prasata, měli by určitě balící předpis "posílit", jiná cesta ke spokojenosti koncového zákazníka totiž nevede!!!
    Jinak paní Zhang zastupující tento obchod, je velmi milá paní, která se mnou ochotně řešila dopravu, která se díky přepravci zpozdila, o tomto faktu, jsem byl včas a dostatečně informovaný.

    Reakce obchodu Kartellshop

    Dobrý den, velmi nás mrzí vaše špatná zkušenost. Již jsme problém s Vámi řešili po telefonu. Pevně doufáme, že problém s přepravní společnosti vyřešíme a zlepší se jejich servis.
    Děkujeme a omlouváme se. Kamila Svobodová - Kartell

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ikdyž bylo zboží skladem a k dodání ,,ihned"po 10 dnech stále čekám na doručení
    • neschopnost jejich přepravce dodat zboží po 15 h ,
    • prodejce se zříká opovědnosti za dodání zboží a není schopný zaručit dodání v odpoledních hodinách(po 15h)ikdyž bylo dopředu potáváno
    • na zboží zaplacené převodem bylo reagováno až po 4 pracovních dnech (po mé urgenci) se slovy že se musí s účetní podívat jestli platba dorazila

    Reakce obchodu Kartellshop

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Vaše objednávka byla zpracována v rámci Dnů Marianne, co v nejkratším možném čase. Objednávek bylo opravdu velmi mnoho a tak se stalo, že párování plateb u objednávek mělo zpoždění. Co se týká přepravy, která je v rámci našeho nákupu zdarma, rozhodně se nezříkáme odpovědnosti. Není v našich možnostech, abychom přepravci určovali čas doručování. Čas si určuje přepravce na základě všech rozvozů v daný den a plánu cesty pro řidiče. Je velmi složité vyjít všem vstříc a záleží vždy na konkrétním řidiči, zda může čas doručení upravit, dle požadavku klienta. Již jsme se Vám omluvili telefonicky, činíme tak znovu, omlouváme se za komplikace a zdržení s dodávkou. Děkujeme