Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosté nedodržení termínu doručení. Slíbeno bylo odeslání do 24 hodin, zboží bylo skladem. Nicméně odesláno bylo až po 4 pracovních dnech, tudíž jediný důvod k nákupu - tj. zboží skladem k rychlému odeslání - se úplně vymazal.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za recenzi z eshopu Vše pro karavan.
    Po důkladném přezkoumání Vaší recenze a naší zákaznické databáze jsme bohužel došli k závěru, že Vaše recenze není pro nás relevantní, jakožto recenze, kterou nám udělila naše konkurence.
    Toto jednání nevnímáme jako správný přístup k tomu, jak by měla konkurence vystupovat.

    S pozdravem,
    Tým Karavan.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Sortiment.
    • Lži od začátku do konce. Začne to tím, že na webu mají označení zboží "skladem", ale že jde o sklad na opačném konci Evropy zjistíte až po urgenci za dva týdny. Slečna tvrdí, že to právě došlo a ihned vám to budou expedovat. Další týden "k dobru", protože u další urgence zjistíte, že je zboží "právě naskladněno. Za další tři dny konečně dorazilo.......

    Fakt jsem myslel, že to nestihnu do dovolený. Výmysly a oblbování zákazníka neuklidní, jenom víc naštvou. Nechápu...

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,
    objednal jste si specifické neskladové zboží, které je skladem u našeho dodavatele v Německu a dodání standartně trvá 10 pracovních dní, o čemž jste byl informován.
    Okno jste objednal 12. 7. a 24. 7. Vám dopravce toto okno doručil.
    Kolegyně na zákaznické podpoře bohužel není schopna ovlivnit dobu naskladnění, ale jsme rádi, že jsme zboží nakonec naskladnili včas.
    Mrzí nás, pokud jsme Vám způsobili jakékoliv komplikace.

    S pozdravem,
    Tým Karavan.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Rychlé a spolehlivé dodání zboží, byl jsem spokojena

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    První nákup a jsem maximálně spokojena. Skvělá cena včetně dopravného. Expresní zaslání.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání a skvělé zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velká spokojenost, rychlé dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrá cena a rychlé dodání spokojenost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dopravce PPL naprosto zklamal, není schopen zboží dodat a navíc vyžaduje další platbu zboží, která byla obchodu již uhrazena. Na zboží stále čekám.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,
    za způsobené komplikace dopravcem se Vám omlouváme.
    Udělali jsme několik kroků, abychom Vám Vaši objednávku doručili a to bez komplikací.
    Budeme rádi, pokud se na nás přes tuto nepříjemnou situaci opět v budoucnu obrátíte, případně jsme Vám k dispozici na emailu [email protected].

    S pozdravem,
    Tým Karavan.cz

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Viz popis zkušenosti....

    S kvalitou zbožim jsem spokojen i s komunikací ,kterou jsme spolu měli ohledně dodání přišlo to v pořádku ale poslali jste mi reklamní katalog asi nabidky stanů a dilů bohužel v angličtině ale k bateriim co jsem měl objednané není ani čárka o montáži a zpusobu spárování čidel tedy zapojení těch dvojlinek s čerpadlem nebo k čemu jsou vůbec určeny,byl bych tedy povděčen misto anglické verze nabidek verzi českou a český návod ,způsob montáže a zapojení baterii.
    Blaha Ed Vsetín

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • POZOR - LŽOU VÁM, ŽE MAJÍ ZBOŽÍ SKLADEM

    Důvody mé nespokojenosti:

    1. na webu lhali, že mají mnou objednávané zboží skladem,
    2. toto zboží si nechali i přesto mnou objednat a dopředu zaplatit,
    3. asi týden nebyli schopni mě o nedostupnosti zboží sami informovat,
    4. asi týden nebyli schopni mě informovat, že tedy žádnou zásilku nebyli schopni logicky ani odeslat
    5. jejich pracovnice se mě až po mém kontaktu snažili podsunout, že je chyba asi tedy u mě, jelikož na webu bylo prý určitě u položky uvedeno „skladem u dodavatele“, a že tedy za debila jsem asi já (zákazník!!!) - takovéto zboží bych přitom neobjednával a šel bych automaticky jinam.
    6. Když jsem paní vysvětlil, že umím číst, svedla to prý na jejich IT systém, a že se to prý může stát, a oni za to přeci nemohou, může za to to IT...
    7. Lžou tedy pravděpodobně záměrně lidem, že mají zboží skladem a pak z nich dělají idioty, když se zákazník po týdnu ozve, kde tedy to zboží je, když dnešním standardem je doručení D+1, max. D+2.
    8. Pro mě to tak je velmi neseriózní obchodník, který nepatří do služeb třetí dekády jednadvacátého století. Zjevně jim uniká, jaký je naprosto automaticky očekávaný standard služeb a dodávání zboží v dnešní době už i v ČR, resp. i napříč EU, resp. světem (objednávám často všude možně, a na tohle jednání nejsem zvyklý, a zvykati si nechci a ani nebudu).

    Kvůli drobotině, kterou jsem však objednával logicky právě proto, protože ji , logicky, potřebuji dodat, jim následně vyvolávám, naháním, čekám, píšu maily a následně zjišťuji, že jsou to podvodníci a lháři, kteří se neštítí nechat si zaplatit za zboží, o kterém tvrdili, že jej mají skladem, a které nemají k dispozici a nemohou ho zákazníkovi tedy ani dodat.

    Cítím se tak tímto eshopem SYSTEMATICKY PODVEDEN. Aktuálně čekám na vrácení peněz, které jsem jim dopředu zaplatil, a které tak svým postupem ze mě podvodně vyloudili.

    Reakce obchodu Karavan.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás, že jste se u Vaší objednávky setkal s komplikacemi.
    Bohužel někdy se stane, že dojde k vyprodání zboží v době, než dokončíte objednávku.
    Bohužel Vaše emaily, které jste nám zasílal nám doručené nebyly, z tohoto důvodu jsme na ně nemohli reagovat, ale telefonicky s Vámi kolegyně ihned komunikovaly a snažily se situaci vyřešit.
    Vrácenou částku za stornovanou objednávku Vám již kolegyně na účet proplatila.

    S pozdravem,
    Tým Karavan.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    + rychlost, spolehlivost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    zatím nevyzkoušeno

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vše OK.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Bezproblemovy nakup

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé

  • Nedoporučuje obchod

    Žádný vařič mí nepřišel

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • spolehlivost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si zboží, které mělo být údajně skladem protože jsem ho potřeboval co nejdříve dodat.Firma ho až po 4 dnech po objednání předala dopravci i když udává že zboží které je skladem expeduje do 24 hodin.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    trochu delší dodání, ale jinak v pořádku