Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pro případ vracení zboží nebo výměny by měla být v balíčku vratka

    Reakce obchodu Kappa

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    je nám líto, že nejste spokojen s našimi službami, ale dovolím si reagovat na Vaše hodnocení. Napsal jste, že Vám zboží ještě nebylo doručeno, to ale není pravda. Zboží jste objednal 13.11. v 17.27. Zboží jsme předali dopravci 14.11. a 15.11. v 11.19 Vám byla zásilka předána přepravní službou PPL- ověřeno v systému PPL.
    Ohledně komunikace s obchodem, mluvil jste přímo se mnou, ptal jste se, proč nemáme zpětný štítek přímo v zásilce. Vysvětlila jsem Vám, že máme formulář k vrácení přímo na naší webové stránce, s tím, že Vám současně přijde od Zásilkovny kód pro bezplatné vrácení. Většina zákazníků tuto možnost naopak oceňuje.
    Potom jste mi volal znovu, že jste se domáhal uplatnění slevového kódu na pobočce PPL. Opět jsem Vám vysvětlila, že kód se vztahuje na službu Zásilkovny a ještě jsem Vám i vyhledala, kde máte poblíž pobočku, na kterou můžete balíček zanést.
    Z mé strany jsem se Vám tedy snažila vyhovět, jak bylo v mých silách, mrzí mě, že ani to nestačilo, aby jste byl spokojen.

    S pozdravem
    Jana Beránková
    e-shop kappa-sport.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží přišlo špinavé od nějakého lepidla.

    Zboží přišlo flekate od nějakého lepidla budu určitě reklamovat.

    Reakce obchodu Kappa

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    omlouváme se za dodání špinavého zboží. Zjistíme, kde se stala chyba a sjednáme nápravu. Zboží Vám bylo zasláno z prodejny, tak se mohlo ušpinit např. při vystavení zboží na prodejně.
    Na naší webové stránce najdete ve spodní části odkaz na reklamace a vrácení. Po vyplnění Vám přijde potvrzení a ve druhém emailu Vám přijde kód pro bezplatné vrácení přes Zásilkovnu.
    Kolega z reklamačního oddělení věc posoudí a vrátí Vám peníze.

    Ještě jednou se za chybu omlouváme.
    S díky za pochopení
    Jana Beránková
    e-shop Kappa
    tel: 724 530 512

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velikosti.XL 2XL 3XL.U jiných dodavatelu.Nel ze se spolehnout na značení velikosti.

    Značení velikosti u jiných dodavatelu se liší.2XL Je větší než 3XL XL je zase malé.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Poškozená obuv

    Reakce obchodu Kappa

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    omlouváme se ,pokud Vám přišlo nějak poškozené zboží. V takovém případě prosím ihned kontaktujte náš zákaznický servis.:
    na tel: 724 530 512 nebo email: [email protected]
    Zboží Vám buď vyměníme nebo pokud si jej chcete nechat, můžeme Vám po posouzení závady nabídnout nějakou kompenzaci.
    S pozdravem
    Beránková,
    kappa-sport.cz