Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání zboží vše OK.

    Kvalita,

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    vše ok

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • zmatečné podskupiny velikostí, které jsou až dole-mimo objednávací prostor oblečení , dodání části zakázky trvá déle než týden

    Reakce obchodu Kappa

    Dobrý den, vážený zákazníku,
    běžná doba doručení našich objednávek je 1-2 pracovní dny, mimo velmi exponovaných období koncem roku,
    kdy se s velkým nárůstem počtu objednávek může pohybovat opravdu okolo týdne. Vaše objednávka byla rozdělena, část zboží měla být odeslána z obchodu, kde bohužel opravdu došlo ke zdržení. Tímto se za zdržení omlouváme, snažíme se podniknout kroky, aby se to neopakovalo.
    Jen bych se chtěla zeptat na zmatečné podskupiny velikostí, o kterých píšete. Vedle fotky produktu jsou velikosti, které si navolíte a přidáte do košíku. V podrobnostech o produktu najdete podrobnější popis produktu, včetně střihu a materiálového složení. Nevím tedy ,co jste prosím touto výtkou myslel, abychom na tom mohli případně zapracovat.
    S pozdravem
    Beránková
    zákaznický servis kappa-sport.cz
    [email protected]
    Tel: 724 530 512

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    vse v poradku

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé doručení, výborná komunikace a domluva, zboží kvalitní za výbornou cenu

    Určitě si zase něco objednám, zboží je kvalitní a ve výprodeji i dostupné cenově, při odstoupení od smlouvy z důvodu objednání jiné velikosti snadná domluva, ihned mi dali kód pro zásilkovnu zdarma.

  • 100 %

    • bohatý výběr,rychlost dodání..
    • nic

    dobrá komunikace s eshopem,doporučuji všem,

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • 100 %

    • superrychlé dodání,výborná komunikace s eshopem,velikost XL mi sedí,dobrá kvalita za super ceny
    • nenašel jsem nic

    jsem moc spokojený a určitě se zde znovu vrátím a nakoupím,mužu všem doporučit

  • 10 %

    • Kappa se urazlive chova ke svym zakaznikum. Neumi se zakaznikem jednat. Prodavacky v prodejne Karolina lzou, jsou sproste a jejich vedeni nereaguje ani na reklamaci ani na stiznosti. Vymeni vam do 30 dnu zbozi i petkrat protoze pry penize nevraceji. Neumi ani spravne vyplnit reklamacni list. Teplakovku BARTHY cernou sametovou v zadnem pripade nekupujte, jinak budete presvedcovani pri vasich 50 kilo, ze S velikost je vam mala a ze muzete zkusit zavolat i prezidentovi. Hodne spokojenych nakupu jinde nez v Kappe a krasne svatky plne klidu a zdravi preje Papaja

    NIKDY

  • 100 %

    • Jedná se o velmi přehledný e-shop.
    • Výborná komunikace , kvalitní výrobky.
    • Bezproblémová výměna zboží.

    Všem mohu doporučit,výborný obchod.