• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádnou výhodu nevidím!
    • Neumí prodávat za české poruny.

    Do toho obchodu nerat chodím.

    Reakce obchodu KANCL.cz

    Dobrý den,
    za české koruny samozřejmě prodáváme. Netuším kde vznikl problém a proč k nám do obchodu nerad chodíte. Každopádně nás to mrzí. Richard Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivě uváděná dostupnost

    Zboží deklarované skladem nebylo dodáno s odůvodněním, že ve skutečnosti skladem není.

    Reakce obchodu KANCL.cz

    Dobrý den, to nás mrzí. U některého specifického zboží máme skladem pouze jeden kus a pak se to může stát.

    Každopádně se omlouváme. Richard Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neserioznost. Slecna, ktera kvuli tomu volala se malem posr..a, jako kdybych byl na vine ja...

    Bacha na ne...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nevím o nich
    • některé nabízené zboží nejsou schopni již dodat, jelikož se již nevyrábí
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • lzou o cene

    NENAKUPOVAT! lzive udaje o cenach.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepravdivě úváděné informace o dostupnosti a ceně nabízeného zboží!

    Zboží uvedené skladem již za uvedenou cenu odmítají nedodat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Chybná cena u zboží. Rovnou zrušili objednávku, žádná snaha o jiné řešení. Ještě jim ke mě unikla firemní komunikace ohledně daného problému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatně nabízené zboží - chybný název zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nedodá objednané zboží za potvrzenou cenu.

    Nic nekupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodání objednaného zboží
    • Nulová komunikace

    Tragický přiklad nepoužitelného obchodu.
    Zboží uvedené skladem 6ks, objednáno tedy 6ks, přišlo potvrzení objednávky.
    Po několika dnech čekání přišlo ještě jednou potvrzení objednávky.
    Od té doby žádná informace o průběhu objednávky. Zboží stále skladem 6ks.
    Zboží uvedené jako skladem dodnes nedodáno!

    Reakce obchodu KANCL.cz

    Dobrý den,
    to mě mrzí ale stejná objednávka nám dorazila hned 3x. Kolegyně vás proto dne 13.7. kontaktovala ale bez odezvy. Objednávku po té stornovala.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace.

    S pozdravem
    Richard Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané tonery, které uvadějí jako skladem vůbec nedodali. Kkomunikace žádná.

    Rozhodně nedoporučuji tento velmi pochybný obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem u tohoto obchodu 2 sady tonerů Canon.
    • Vše bylo uvedeno že mají skladem u nich. Po odeslání objednávky mi e-shop objednávku potvrdil a dle zákona uzavřel smlouvu. Po hodině přišel e-mail že objednávku z důvodu vyprodání stornovali.
    • Po telefonu jsem se dozvěděl že zboží skladem ani neměli a navíc u něj měli špatnou cenu. Takže klamání spotřebitele a proto jsem jim oznámil že jsem ochoten přistoupit na kompromis a že se uspokojím s jednou sadou. Pan majitel mi řekl že to propočítá a ozve se. Do dnešního dne se nikdo neráčil ozvat. A proto je pravděpodobně brzo navštíví ČOI.

    Tento obchod nedoporučuji.
    Druhý den měli ceny úplně stejné tak jsem udělal objednávku po druhé a scénář se opakoval. Vše mohu doložit Print screenem obrazovky.

    Reakce obchodu KANCL.cz

    Dobrý den,
    jednalo se o chybu, která se nám nedopatřením v systému objevila několik dní po sobě a za kterou se vám ještě jednou omlouváme.


    Budeme se snažit aby se tato chyba již nikdy neopakovala.

    S pozdravem
    Richard Urban

    • Zbozi, ktere nema, nabizi i nadale

    Reakce obchodu KANCL.cz

    Dobrý den,
    vůbec nevíme o které zboží by se mělo jednat. Jestli se tak stalo tak se omlouváme.

    S pozdravem
    Richard Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Personál

    Velmi špatná obsluha, při vyzvednutí zboží jsem musel obsluhu přemluvit , že mnou objednané zboží mají skladem. Po 5 min diskuzi se neochotně paní zvedla a ke svému překvapení požadované zboží našla. Nerad přemlouvám obchodníka, že u něho chci utratit peníze, takže 100% příště nakoupím tam, kde mi zboží budou chtít ochotně prodat.

    Reakce obchodu KANCL.cz

    Dobrý den,
    velmi mě mrzí jestli vznikla takováto situace. Moc se za toto omlouvám. Většinou zákazníci kolegyně i kolegu chválí.
    S pozdravem
    Richard Urban

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment
    • nízké ceny
    • možnost osobního vyzvednutí na prodejně
    • slabá komunikace
    • dlouhé dodací lhůty

    asi jsem nejspíš špatná zkušenost, ostatní s obchodem nemají problém.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím o nich.

    Předně upozorňuji, že obchod má i po půl roce od zásadní změny v civilním právu pořád staré obchodní podmínky!!!
    Předsmluvní odpovědnost je pro ně něco naprosto neznámého.
    Přiznání odpovědnosti za vlastní nedostatky v souvislosti s klamavou nabídkou zboží, které již ve skutečnosti neprodávají, je nulové.
    Vyhněte se mu minimálně do té doby než si ráčí všimnout NOZ!

    Reakce obchodu KANCL.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za upozornění na webu jsme uváděli jak staré tak i nové obchodní podmínky. Již je vše v pořádku.

    S pozdravem
    Richard Urban

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Snaží se nalákat klienta na nízké ceny,které u nich nejsou.Zboží Vám pak s omluvou nabízejí za vyšší cenu.Ta původní je údajně zastarala nabídka,která již není aktuální.Cha,cha,cha.
    • Neaktualizují internetové stránky.Nebo je to ,,ÚČEL SOUČASNÉHO OBCHODU,JAK UPOZORNIT NA SEBE A PRODAT".
    • Nechápu,jak je možné nabízet zboží,které mají v zastaralé nabídce,která již neplatí.

    nedoporučuji.

    Reakce obchodu KANCL.cz

    Dobrý den,
    jednalo se o jednodenní výpadek serveru za který se velmi omlouváme. Na webu se nám díky tomu zobrazovali špatné ceny i skladové dostupnosti. Věřte že nás všechny ve firmě tato situace mrzela a každému zákazníkovi jsme se emailem omlouvali. Udělali jsme vše pro to aby se tato pro nás velmi nepříjemná situace už nikdy neopakovala. Ještě jednou se vám touto cestou omlouvám za matoucí informace i možné další komplikace.

    S pozdravem
    Richard Urban

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

    • na webových stránkách uvádí ceny zboží, které není schopen dodržet !!!!!!

    na webových stránkách uvádí ceny zboží, které není schopen dodržet !!!!!!

    Reakce obchodu KANCL.cz

    Dobrý den,
    jednalo se o jednodenní výpadek serveru za který se velmi omlouváme. Na webu se nám díky tomu zobrazovali špatné ceny i skladové dostupnosti. Věřte že nás všechny ve firmě tato situace mrzela a každému zákazníkovi jsme se emailem omlouvali. Udělali jsme vše pro to aby se tato pro nás velmi nepříjemná situace už nikdy neopakovala. Ještě jednou se vám touto cestou omlouvám za matoucí informace i možné další komplikace.

    S pozdravem
    Richard Urban