• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zaslané židle nelze spasovat s podsedákem./Nutná úprava čalouníkem

    Reakce obchodu KancelarskyNabytek.com

    Dobrý den,

    je nám líto, že došlo k takovým komplikacím.
    Stačilo se nám ozvat, samozřejmostí pro Vás je záruční servis.
    Pokud byste cokoliv potřeboval, určitě se neváhejte na nás obrátit, spokojenost zákazníka je pro nás důležitá.

    Hezký adventní čas,
    Ela, zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsou to již 2 týdny od objednávky a úhrady.
    informace? Dosud zboží nedorazilo na sklad.
    Nechápu, proč mají na stránkách zboží, které je někde na lodi a do skladu obchodu dorazí za půl roku? Od jiného e-shopu, jsem už mohla užívat zboží. Takhle, nevím, zda zboží bude, nebo nebude. Nepříjemný pocit.

    Milada Slatinská

    Reakce obchodu KancelarskyNabytek.com

    Dobrý den, paní Slatinská,

    je nám líto, že jste s průběhem nákupu nebyla spokojená. U každého zboží uvádíme dobu naskladnění, aby tak zákazník byl informován ještě před koupí, kdy zboží dorazí.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost. O průběhu objednávky jste byla informována, ale nedokážeme ovlivnit čas naskladnění nebo případné zdržení.

    Hezký adventní čas,
    Ela, zákaznický servis