Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zasláno jiné zboží než jsem objednal. V nabídce deklarováno jiné zboží, než bylo prodejcem odesláno.

    Bez mého souhlasu zasláno jiné, než objednané zboží. Stopnul jsem to ještě u přepravce.

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že Vaše zkušenost s našim e-shopem nebyla pozitivní. Upřímně se omlouváme, že jsme Vám poslali jiné zboží, než jste objednal. Tento incident neodpovídá našim standardům kvality služeb a budeme se snažit, aby se něco podobného již neopakovalo. Jako omluvu jsme Vám do e-mailu zaslali slevový kód.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklou nepříjemnost.

    Za tým kancelar24.cz, Simona Nešporová, www.kancelar24.cz, 800 100 030

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Spatná komunikace s obchodem, zboží zaplaceno v pondělí, garantováno dodání do 1-2 dnů, doručeno až v pátek, ale to pouze po upozornění, že stále nemám zboží.

    Kancelářské křeslo Santiago - zboží přišlo poškozené, u produktu uvedeno, že kancelářské křeslo, je na jakoukoli výšku, že je vyrobeno na měkké podlahy a koberce. Absolutně není pravda. Měřím 165 cm a vážím 55 kg, křeslo na koberci se ani nehne a ještě se se mnou skoro převrátilo, moje nohy nedosahují na zem, protože bohužel tento typ neumožnuje již snížit výšku, což je absolutně nepřípustné. Na křesle jsem seděla hodinu a nohy musím mít na hvězdici s kolečky, protože moje nohy nedosáhnou na zem.
    Jediné co nemůžu vytknout, je vzhled, křeslo je velice hezky provedené a vzhledově opravdu krásné, ale to je jediné co je za mě kladné, pro práci 8 hodin v kanceláři, absolutně nevhodné pro někoho menšího vzrůstu.

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. V rámci reklamace jsme se s Vámi pokoušeli spojit, abychom Vaši reklamaci mohli obratem vyřešit. Bohužel jsme do dnešního dne neobdrželi odpověď. Prosím kontaktujte nás, abychom mohli reklamaci co nejdříve vyřešit k Vaší plné spokojenosti.

    Co se týká výšky židle, na webu uvádíme, že je výška sedu od země 52 - 62 cm. Na základě těchto údajů si může zákazník z pohodlí domova přeměřit, zda by mu dle parametrů židle či křeslo vyhovovalo.

    Jelikož chápeme, že i toto může být někdy komplikované, nabízíme zákazníkům možnost vrácení zboží do 14 dnů od doručení.

    Za tým kancelar24.cz, Nicola Kočnarová, www.kancelar24.cz, 800 100 030

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dobrý den . Objednávka byla doručena ne komkletní , chybi uchytý do skřině, chybí šrouby, mechanizmus zavirání .
    Jsem dost zklamana .

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám za dodaný stav zboží omlouváme. Stav, který popisujete samozřejmě není standardní a nekompletní zboží nikdy vědomě zákazníkům neposíláme. V rámci reklamace, kterou jste zavedla, jsme Vám zaslali chybějící díly. Následně jsme se s Vámi telefonicky spojili, zda Vám chybějící díly dorazily a zda je nyní všechno v pořádku – Vaše reakce byla kladná. Ještě jednou se omlouváme za komplikace s objednávkou. :)

    Za tým kancelar24.cz, Simona Paternová, www.kancelar24.cz, 800 100 030

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo poškozené
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouhá doba dodání
    • 5 dní cesty balíku je až moc

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Velmi nás mrzí vzniklá situace a s přepravcem ji budeme řešit. Standartní doba doručení od odeslání zboží je do 2 pracovních dnů. Vaši objednávku odešleme znovu a pro jistotu jiným přepravcem.
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Za tým kancelar24.cz, Simona Kotková, www.kancelar24.cz, 800 100 030

    • prodávají aušus.

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Je nám líto, že nejste spokojený s kvalitou zboží. Nabídli jsme Vám vrácení zboží, kde si sami sjednáváme přepravu od zákazníka k nám zcela zdarma. Bohužel tato varianta byla z Vaší strany odmítnuta. Rádi bychom ale dodali, že můžete u nás kdykoliv uplatnit reklamaci na jakoukoliv vadu zboží, a to po dobu 5 let. V případě potřeby se na nás můžete kdykoliv obrátit.

    Za tým kancelar24.cz, Simona Kotková, www.kancelar24.cz, 800 100 030

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání
    • Kolečka židle se těžce otáčí
    • Dírka v polstrování židle

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám za dodaný stav zboží omlouváme. Stav, který popisujete samozřejmě není standardní a vadné zboží nikdy vědomě zákazníkům neposíláme. Chtěli jsme Vám nabídnout zaslání nových koleček a nového dílu židle v rámci reklamace, ale bohužel se nám nedaří s Vámi spojit telefonicky ani e-mailem.
    Ještě jednou se omlouváme, že zásilka nebyla v pořádku, pokud budete mít o reklamaci zájem, kontaktujte nás.

    Za tým kancelar24.cz, Simona Kotková, www.kancelar24.cz, 800 100 030

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Stojací vešák horší kvality, nehezké dřevo, díry k sešroubování neseděly k sobě.

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám za dodaný stav zboží omlouváme. Stav, který popisujete samozřejmě není standardní a nekvalitní zboží nikdy vědomě zákazníkům neposíláme. V telefonického hovoru jsme Vám nabídli v rámci reklamace výměnu věšáku nebo vrácení zboží, ale to bylo z Vaší strany odmítnuto, protože už jste věšák sestavila a nechtěla ho znovu rozebírat. Na věšák stejně jako na další naše zboží platí záruka 5 let a můžete se vždy na nás obrátit.

    Za tým kancelar24.cz, Simona Kotková, www.kancelar24.cz, 800 100 030

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nebylo kompletní , ikdyž se jednalo zdánlivě o malichernou finančně zanedbatelnou položku - chyběly okroužky které zabraňují uvolnění šroubů při relaxaci a masáži , z hlediska bezpečnosti se jedná o závažnou chybu . Kdybych si toho totiž nevšimnul a křeslo používal , došlo by k uvolnění šroubu , následnému uvolnění sedací části a hrozilo by i poškození páteře .
    Obchod se mi nabídnul zboží doplatit , ale jelikož jsem si podložky zakoupil sám i nainstaloval , nepovažoval jsem to za nutné dále řešit .
    Druhým bodem mé nespokojenosti byl okamžitý telefonát na reklamační oddělení , kde se mnou byli vyřízeni jedna dvě , měl jsem za to , že operátorka který hovor vyřizovala všemu rozuměla a jaké bylo moje překvapení , když jsem v mailu nalezl informaci, že mám přesně dle přiloženého plánku specifikovat o jakou součástku jde. Proto jsem si podložky koupil sám , nechtěl jsem totiž čekat další zbytečný den, možná dva , než někdo pochopí co mi vlastně chybí .

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám za dodaný stav zboží omlouváme. Stav, který popisujete samozřejmě není standardní a nekompletní zboží nikdy vědomě zákazníkům neposíláme. V rámci reklamace, kterou jste si vyplnil jsme Vám nabídli zaslání chybějících komponentů. Následně jste nás informoval, že jste si chybějící komponenty dokoupil a bylo Vám nabídnuto jako kompenzace doplacení nákladů za Vámi koupené komponenty. Bohužel toto jste odmítl a tím pádem byla reklamace uzavřena. Ještě jednou se omlouváme, že zásilka nebyla kompletní, ale z naší strany bylo v tu danou situaci uděláno maximum.

    Za tým kancelar24.cz, Simona Kotková, www.kancelar24.cz, 800 100 030

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na internetu je uvedeno, že zboží je skladem 200 ks, ale není, teprve se vyrábí.

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Při nákupu jste mohli vidět, že zboží je skladem k odeslání k datu 14.12.2022. Poté jsme Vás informovali o zdržení objednávky ve výrobě. Bohužel kvůli nepřízní počasí se nám obecně zdržely přepravy. Za komplikace se vám tímto velice omlouváme. Zboží bylo již odesláno na vaši adresu.

    Za tým kancelář24h, Nicola Kočnarová, www.kancelar24h.cz, 800 100 030

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo doručeno včas. Kvalita zboží již byla horší.

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Je nám líto, že nejste spokojený s kvalitou zboží. Rádi bychom ale dodali, že můžete u nás kdykoliv uplatnit reklamaci na jakoukoliv vadu zboží a to po dobu 5 let. V případě potřeby se na nás můžete kdykoliv obrátit.

    Za tým kancelář24h, Simona Kotková, www.kancelar24h.cz, 800 100 030

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12. 10. objednáno, mělo být skladem, ale ani dnes 20. 10. nemáme zboží dodané. Velmi špatná informovanost o stavu objednávky a následně o přepravě. U této společnosti již nikdy neobjednám

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží bylo inzerováno, že je skladem a expedujeme 17.10. Zboží bylo vyexpedováno o dva dny později z důvodu zdržení ve výrobě a proto bylo doručeno 21.10. Za toto zpoždění se omlouváme a věříme, že příště nám to půjde lépe. :)

    Za tým kancelář24h, Eliška Petrášová, www.kancelar24h.cz, 800 100 030

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • rychlé dodání
    • nekvalitní zboží, alespoň to, které jsem si objednal

    stojanový věšák na šaty byl tak nekvalitně zpracován, že bych ho nedal ani na charitu - špatně zatmelené praskliny a suky, mapy po tmelu, oštípané a přelakované konce
    Doatek: obchod mě kontaktoval a omluvil se za nekvalitní zboží, tím měním hodnocení obchodu. Chápu, že při množství zboží nemohou kontrolovat každou zásilku a tak věřím tomu, že obchod si to s dodavatelem vyřídí tak, aby dodavatel nekazil pověst obchodu. Také pracuji v dřevovýrobě a vím, že je to vše o lidech, od dělníka až po výstupní kontrolu.

    Reakce obchodu kancelar24.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám za dodaný stav zboží omlouváme. Stav, který popisujete samozřejmě není standardní a jakkoli vadné nebo poškozené zboží nikdy vědomě zákazníkům neposíláme. Vámi zakoupený produkt prodáváme již několik let. Za tu dobu se ho prodalo již velké množství a podobný problém se u zboží neprojevil. Pravděpodobně se tedy jedná o chybu z výroby. Bohužel není v našich silách rozbalovat a kontrolovat obsah každého zboží, které projde našim skladem.
    Jakmile se zboží vrátí, ihned prověříme jeho stav a celou situaci vyřešíme.

    Za způsobené komplikace se Vám tímto ještě jednou velmi omlouváme.

    Za tým kancelář24h, Helena Němcová, www.kancelar24h.cz, 800 100 030

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.