• Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedostávám informaci o stavu objednávky s předpokládaným termínem doručení

    Reakce obchodu Kamzíkův klub

    Dobrý den, pane Jaroslave,
    děkujeme za recenzi, nicméně na našich stránkách i v košíku máme právě proto, aby nedocházelo k takovýmto nedorozumněním, uvedenou informaci o tom, že všechny objednávky vytvořené po termínu 20.12.2018 budou expedovány v týdnu od 7.1.2019.
    Mrzí nás tedy, že nedoporučujete obchod a že jsme od Vás dostali negativní recenzi za něco, co jsme dopředu avizovali.
    Tým Kamzíkova klubu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar neprišiel a na meil neodovedaju tak to je nespolahliva firma už nikdy viac

    Reakce obchodu Kamzíkův klub

    Dobrý den,
    děkujeme na recenzi, nicméně na e-mail jsme Vám odpověděli a produkty Vám nepřišly, protože na Slovensko nedoručujeme, jak avizujeme i na našem e-shopu.
    Tým Kamzíkova klubu

    • Nedodava na Slovensko a aj napriek tomu registrovali objednavku. A do dnesneho dna tovar neprisiel ako neprisla ani zamietava odpoved.

    Reakce obchodu Kamzíkův klub

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, nicméně na několika místech našeho e-shopu máme uvedeno, že doručujeme pouze po České republice. Proto nám přijde jako zbytečný krok tvořit objednávku, když jste věděl, že na Slovensko nedoručujeme.
    Tým Kamzíkova klubu

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží odešlo s jednodenním zpožděním (doručení do 24 hodin, ale bohužel až ode dne odeslání z e-shopu)
    • přišla špatná velikost rukávce!

    Reakce obchodu Kamzíkův klub

    Dobrý den,
    na webu inzerujeme, že "Vaši objednávku vyřídíme do 48 hod." - vy jste objednávku vytvořil 1.8. a 2.8. byla předána přepravci (1.8. nebyla Vaše objednávka vyřízena, protože ve chvíli, kdy jste objednávku vytvořil, již byly objednávky zpracovány). Již 3.8. Vám byla zásilka doručena.
    Pokud Vám přišla jiná velikost rukávce, než je malá manžeta, tj. 22-36cm, pak je třeba objednávku reklamovat - ozvěte se, prosím, na telefonní číslo 736 755 288, kde s Vámi reklamaci vyřídí kolegyně. Za případně způsobené pochybení se samozřejmě omlouváme.
    Tým Kamzíkova klubu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    24.11.2017 jsem objednal, dnes je 05.12.2017 a stále jsem neobdržel

    Reakce obchodu Kamzíkův klub

    Dobrý den,
    vysvětlení je stejné jako u předchozího zákazníka:
    Bohužel Česká pošta po Black Friday zkolabovala a doručuje zásilky s minimálně týdenním zpožděním. Zásilky expedují postupně. Bohužel, nemáme prostředky, jak doručení zásilek urychlit.
    Snažíme se, aby naši zákazníci byli spokojení a, mimo jiné, vyřizujeme objednávky, jak nejrychleji to umíme. Mrzí nás, že i přes tuto snahu, jsme od Vás dostali tak nízké hodnocení jen kvůli dopravci, jehož pochybení nejsme bohužel schopni ovlivnit.
    Tým Kamzíkova klubu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nespolehlivá doprava české pošty - zboží dle sdělení obchodu odesláno 27.11.2017 a 5.12.2017 ještě nedorazilo!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Kamzíkův klub

    Dobrý den,
    bohužel Česká pošta po Black Friday zkolabovala a doručuje zásilky s minimálně týdenním zpožděním. Zásilky expedují postupně. Bohužel, nemáme prostředky, jak doručení zásilek urychlit.
    Snažíme se, aby naši zákazníci byli spokojení a, mimo jiné, vyřizujeme objednávky, jak nejrychleji to umíme. Mrzí nás, že i přes tuto snahu, jsme od Vás dostali tak nízké hodnocení jen kvůli dopravci, jehož pochybení nejsme bohužel schopni ovlivnit.
    Tým Kamzíkova klubu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Příjemné ceny
    • Přehlednost
    • Přepravce
    • Snad komunikace, že zaplacené zboží ani do týdne nedorazí

    Pokud změní přepravce, tak mohou být celkem fajn

    Reakce obchodu Kamzíkův klub

    Dobrý den,
    omlouváme se, že jsme Vám nedali vědět, že Vaše zboží nedorazí, nicméně sami jsme se dozvěděli s určitým zpožděním, že vůbec problém s doručováním nastal. Začali jsme jej hned řešit s Českou poštou, kde nám bylo řečeno, že se snaží zásilky postupně expedovat a že své pracovní síly raději využívají na samotnou expedici zásilek, než na aktualizaci stavu zásilek. Tím pádem, i kdybychom všem zákazníkům poslali zprávu s tím, v jakém stavu se jejich zásilka dle České pošty nachází, vůbec by to nemusela být pravda.
    Opravdu se snažíme o spokojenost zákazníků a mrzí nás celkové negativní hodnocení jen kvůli dopravci, jehož pochybení nejsme bohužel schopni ovlivnit.
    Věříme, že budete-li zboží objednávat znovu, bude vše již v pořádku.
    Tým Kamzíkova klubu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Musel jsem sám zjišťovat kde je balík. Patnáct minut s českou poštou a pak ještě vysvětlovat Vaší pracovnici co má dělat. Nyní už je balík na cestě.

    Reakce obchodu Kamzíkův klub

    Dobrý den, bobe,
    vzhledem k množství objednávek nejsme schopni sledovat, zda každá zásilka dorazila tam, kam má. Až díky reakcím zákazníků jsme zjistili, že je nějaký problém s doručováním. Okamžitě jsme řešili s Českou poštou, kde jsme zjistili, že bohužel nezvládli Black Friday a expedují zásilky minimálně s týdenním zpožděním. Rozhodli se, že raději budou soustřeďovat pracovní sílu, kterou mají, do samotné expedice zásilek, než do aktualizace stavu zásilek.

    My opravdu děláme maximum proto, aby od nás byly zásilky co nejdříve expedovány, zvláště v předvánočním období, ale jednání a případně pochybení dopravce nejsme schopni, bohužel, nijak ovlivnit.

    Věříme ve schovívavost a porozumění našich zákazníků, kteří pochopí, že ne vždy probíhá vše podle představ. Jsme jen lidé, ne stroje. Mrzí nás, že někteří zákazníci jsou schopni celkově negativně hodnotit obchod jen na základě dopravce, který z nějakého důvodu selže a nikoliv objektivně.
    Tým Kamzíkova klubu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na SK už niekoľko mesiacov nefunguje kamzíkov klub, tak som urobil objednávku cez český, avšak je tam info, že na SK sa nedoručuje, pritom na kamzikovklub.sk sa píše, že všetky služby urobia na cemio.cz, no proste chaos!!!! takže stupidita a moje hodnotenie úplne negatívne

    urobil som objednávku, žiadna reakcia! chaos na sk stránkach, odporučenie na cz stránky, odtiaľ žiadna reakcia!!!

    Reakce obchodu Kamzíkův klub

    Dobrý den,
    tato situace nás velice mrzí. Z českého Kamzíkova klubu skutečně doručujeme objednávky pouze po České republice. Máte-li zájem o doručení zboží po Slovensku, zboží si můžete objednat zde: http://www.gsklub.sk/1387-cemio/catalog
    Informaci o tom, že služby zajišťuje cemio.cz jsem nenašla.

    Pevně věřím, že Vaše objednávka bude nyní vyřízena k Vaší spokojenosti. Pokud ne, neváhejte se obrátit na náš e-mail [email protected] s podrobnostmi o objednávce a se slovenskými kolegy danou situaci vyřešíme.

    Hezký den
    Tým Kamzíkova klubu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nekomunikuje, nepotvrdil přijetí objednávky, ani došlé platby, nikdo nedal vědět, že zboží bylo odesláno. Balík je stále na poště.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Už neobjednavam,dlouho jsme čekali na balík a jejich info servis nefunguje,aspoň telefonický,vyzváni to a nikdo nezvedá