Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • kvalitní zboží
    • delší dodací lhůty
  • Doporučuje obchod

    60 %

    • dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu Kampotskypepr.cz

    Dobrý den,
    upřímně se omlouváme za prodlouženou dobu zpracování Vaší objednávky během rušného předvánočního období, která mohla překročit naše obvyklé standardy.

    Snažili jsme se o průběžné informování našich zákazníků o jakýchkoliv zpožděních prostřednictvím e-mailu.

    Doufáme, že nám v budoucnosti dáte příležitost ukázat, že jsme schopni poskytnout lepší služby. :)

    Děkujeme za Vaši trpělivost a podporu.

    Za celý tým .pepper..field, Lukáš

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Milé jednání, bohužel se prodlužuje doba dodání.
    • Letní objednávka se toulala přes zásilkovnu neznámo kde, až jsem po domluvě s eshopem udělala objednávku jinou. Nynější zimní objednávka trvá také velmi dlouho, objednala jsem 1.12. a dotazník hodnocení je bohužel rychlejší než doručení objednaného zboží, které dnes 8.12. stále nemám. Bohužel potřebuji odjet do zahraničí a musím čekat na balík, který mi nemá kdo jiný vyzvednout :-(
    • Na můj dotaz v emailu na doručení zboží sice eshop hned odpověděl omluvou za čekání, ale s tak dlouhou dodací dobou jsem se u jiných eshopů ještě nesetkala.

    Zboží vynikající, jiný pepř již nepoužívám. Komunikace obchodu velmi dobrá. Jen ta doprava...

    Reakce obchodu Kampotskypepr.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

    Jsme rádi, že jste spokojená s kvalitou našeho pepře a s komunikací z naší strany.
    Vaše pozitivní slova nám dělají radost a jsou pro nás velkým povzbuzením.

    Nicméně, je nám líto slyšet o problémech s dodáním Vaší objednávky, jak v létě, tak nyní v zimě.
    Rozumíme, že každé zpoždění může způsobit nepříjemnosti a omlouváme se za to, že naše dodací lhůty nebyly v souladu s Vaším očekáváním.
    Vážíme si Vaší upřímné zpětné vazby, protože nám pomáhá identifikovat oblasti, ve kterých musíme zlepšit naše služby.

    Věnujeme maximální pozornost optimalizaci našeho logistického procesu, aby se podobné situace v budoucnu neopakovaly.
    Váš případ si bereme k srdci a pracujeme na tom, aby se zlepšila spolupráce s přepravními společnostmi a zároveň jsme vylepšili naše interní procesy.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené nepříjemnosti.

    Za celý tým .pepper..field, Lukáš