Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Product delivered a day later than indicated when ordered. The delivered product had a broken wheel. 3 weeks later we are still trying to get the product returned to the shop. No indication received from the shop how to solve the broken wheel issue.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace

    Zboží jsem z nevyhovujících důvodů obratem vracel, obchod se nemá k vrácení peněz. Komunikace pouze přes email ,info-linka vypnuta i v době, kdy by měla být v provozu.

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    obchod se má k vrácení peněz, platby se vracejí v zákonné lhůtě, a ta nikdy není překročena - ani ve Vašem případě nebyla.

    Jak je uvedeno na eshopu, na reklamační oddělení není telefonické spojení, a vše se řeší výhradně přes email.

    Děkujeme, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace je pouze přes email, při dodávce zboží nefunkřní bateri, zasláno dle pokynu zpět a zaslána nová baterie opět nefunkční, přes email nereagovali na obsah, pouze mají stále stejnou odpoved, kterou zasílají zpět a vše řeší přes servis , takže budu opět posílat zpět, poštovné opět platit a tak jsem zvedavá kolikrát jestě.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží je bez baterie a není možné najít spravnou

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se, ale objednal jste si produkt "MAKITA US053DZ Aku postřikovač 5 l Li-ion CXT 12V,bez aku Z", kde je doslova přímo v názvu uvedené, že je BEZ AKU - tedy bez baterie. Informace o tom, že je zboží dodáváno bez baterie a nabíječky je pak znovu zmíněna v popise, i v technických specifikacích.

    Vhodné baterie a nabíječky jsou uvedeny přímo na stránce postřikovače v sekci Příslušenství.

    Děkujeme, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji nákup na IČO (neplatí 30 dnů na vyřízení reklamace)
    • Mám v reklamaci vapku za 8 tisíc
    • Neozvali se ani k průběhu reklamace
    • Vymlouvají se na jejich dodavatele, že jim to neposlal
    • Jezdím špinavým traktorem jako prase, nemůžu si vapku koupit jinde, nehodlají odstoupit od smlouvy.

    Kamody je zklamání v komunikaci i s vyřizováním reklamace. Lituji nákupu. Raději si to kupte jinde.

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se, ale při nákupu na IČO opravdu neplatí 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace ani možnost odstoupit od smlouvy, to ovšem není náš výmysl, takhle hovoří zákon. Vaše reklamace byla přijata, sdělili jsme Vám, že až to bude vyřízené, ozveme se. Dodavatel nás bohužel neinformuje o průběžném stavu situace. Dokud to není hotové - není o čem informovat. Výmluvy to nejsou, dokud to nebude vyřešené a zboží nám nepošlou zpět, my to logicky nijak neurychlíme.

    Je nám líto, že nejste spokojen, i to, že jste za špinavý traktor dostal pokutu, kterou Vám vskutku nemůžeme proplatit, ovšem i nám opravdu nezbývá nic jiného než čekat.

    Děkujeme, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • HD box značně poškrábán
    • HD box s vrtačkou není v kompletu dodán od výrobce. Na boxu není označení stroje - vrtačky atd.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jiný průtokový ohřívač na foto při nabídce než dodaný zavádějící !!!!!!!!

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    u všech položek na eshopu je uvedené, že foto je ilustrační. Rozhodující je vždy kód zboží, název a popis. Je třeba se řídit tímto, ne obrázkem.

    Pokud je pro Vás vzhled překážka, prosím, nahlaste to na emailu [email protected], kolegyně to s Vámi vyřeší.

    Děkujeme, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vyřízení objednávky od doby převedení peněz na účet KAMODY a doručení trvalo tři + dva dny.
    • Reakce na vytýkající e-mail byla arogantní a místo omluvy jsem byl označen za viníka.
    • Mít jako doručovatel
    • Českou poštu považuji za obchodní chybu.

    Již nikdy služeb KAMODY nepoužiji. Rád jsem si dopisoval se zástupkyní KAMODY - člověk se alespoň "pobavil".

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    začnu odzadu, v košíku jste si mohl vybrat krom České Pošty i DHL, jen tento dopravce je holt dražší.

    Vy jste ovšem nenapsal "vytýkající email". V několika emailech jste psal arogantní, nechutné a oplzlé výlevy plné urážek a osobních invektiv typu, že jsem hloupá, nevzdělaná, individuum, a patřím do šantánu (zmíněno vícekrát, což je nechutnost nejhrubšího zrna), že naši zaměstnanci jsou neschopní, negramotní, a patří do Bohnic, že nám přejete jen to nejhorší a ať zkrachujeme, že jsme k zblití, idioti, blbečci, ubozí, apod. Na to všechno jsem Vám pouze napsala, proč měla objednávka zpoždění (Vámi zvolený způsob platby, kdy jsme museli čekat na peníze), a že byste měl vyhledat terapii. To mi nepřijde arogantní.

    Jestli jste vy zvyklý takhle se chovat k lidem, a ještě kvůli takové hlouposti, tak je mi vás upřímně líto.

    Já jsem si s vámi nedopisovala ráda,
    Renata z Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Celý obchod znehodnotila pro mě velmi důležitá skutečnost a to, že chybí Český návod.

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, že jste návod nedostal. Manuál k zakoupené nafukovací posteli Vám zašleme.

    Děkujeme Vám, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    zboží přišlo v krabici,která byla dříve otevřená a později přelepená.
    chyběl jeden díl,což jsme zjistili az po částečné montáži(na chatě)
    Bylo by pro nás komplikované zboží vracet,proto jsme byli nuceni
    chybějící díl nahradit neorginálním dílem

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    je nám líto, že zásilka nebyla v pořádku, určitě to nebyl úmysl, ale když nám to nenahlásíte, a my se to dozvíme až z recenze, nemůžeme to pro Vás uspokojivě řešit.

    Děkujeme a omlouváme se, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • doprava přes ČP-a to je katastrofa

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    je nám líto, že jsme dostali špatné hodnocení kvůli Vaší nespokojenosti s dopravními službami, které nemůžeme nijak ovlivnit. Vaší objednávku jsme prověřovali a vše proběhlo standardně a dle plánu, nevíme, kde by mohlo dojít ke zlepšení - objednal jste v pátek odpoledne, v pondělí jsme expedovali, v úterý proběhl pokus o doručení, kdy jste si zásilku nechal uložit, a pak si ji za 3 dny vyzvedl.

    Pokud jste nespokojený s Českou Poštou, v košíku nabízíme i dopravce PPL, lze si vybrat.

    Děkujeme, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
    • Objednán řetěz Makita, v originálu krabičky je zabalen řetěz v PVC sáčku Oregon. Toto není uvedeno na internetových stránkách obchodu.

    Rychlost, špatné informace.

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    značky Makita a Oregon jsou dceřiné společnosti, jejich výrobky a příslušenství jsou spolu plně kompatibilní.

    Řetěz značky Oregon je prodávaný pod hlavičkou Makita, protože je pod touto firmou vyráběn.

    Děkujeme, tým Kamody.cz

  • Je problém dostat Aku baterií do držáku vrtačky musí se hodně násilným zasunout jsou to jiné rozměry protože to je dělané jenom na cenu. Už bych to takhle nekupoval vrtačku mám originál Makytu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Na stránkách jsou uváděny nepravdivé údaje
    • Telefon a meil jsou nefunkční
  • Jiný výrobek

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    za komplikace s chybně zaslanou položkou se Vám ještě jednou velmi omlouváme. Naštěstí bylo již všechno na naše náklady napraveno.

    Snad nám zachováte přízeň, děkujeme tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Snažím se do obchodu po několikáté dovolat, bez výsledku. Nikdo se neobtěžuje zavolat zpět. Objednal jsem zboží za téměř 20tisíc, potřebuji něco dořešit a nemám s kým.
    Dobře si rozmyslete, než tam něco koupíte, v případě problému to nemá řešení. Problém budu muset řešit přes ČOI.

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    omlouváme se, pokud jste se nedovolal, volat je však třeba v uvedené provozní době infolinky (10 - 12 hod a 13:30 - 15 hod). Od Vás evidujeme jeden zmeškaný hovor, a to ve 13:17.

    I v případě problémů má všechno řešení. Na eshopu je zřetelně napsané, jak postupovat v případě reklamace či odstoupení od smlouvy. Stejně jako je tam uvedené, že na reklamační oddělení opravdu není telefonické spojení, reklamace se řeší výhradně emailem.

    Žádost o vrácení zboží jste i tak zaslal na špatnou adresu, nicméně Váš email byl na reklamační oddělení přeposlán za 4 minuty.

    Zboží jste chtěl vrátit, protože je "něco špatně", takže jsme Vám poslali instrukce pro vrácení zboží, a také jsme poprosili o specifikaci problému, abychom ho vyřešili. Na to jste věcně neodpověděl, jen vyhrožoval ČOI. Opětovně jsme Vám tedy napsali, že situaci rádi vyřešíme, ale musíte nám sdělit, kde je ten problém. Opět jste nám nenapsal k tématu nic, jen invektivy. Takže jsme Vás požádali ještě potřetí, na email jste již neodepsal, a ani zboží nezaslal. V tuto chvíli tedy bohužel nevíme, jak bychom Vám mohli dále pomoci.

    Děkujeme, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží zatím nedorazilo, pouze e mail, že bude skaldem až 19.1. Přitom při objednávání bylo na stránkách obchodu uvedeno, že skladem je.

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    na eshopu bylo uvedeno, že skladem jsou 2 kusy hlavice, Vy jste si ale objednal 3, proto musíme počkat na naskladnění. Objednávky se zasílají až po kompletním naskladnění veškerého zboží, jak je taktéž na eshopu uvedeno.

    Děkujeme, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • doba odeslání zboží které má být skladem

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    prověřovala jsem Vaši objednávku, vytvořil jste ji v pátek 15.12., my jsme ji hned v pondělí 18.12. expedovali a dle sledování zásilky u dopravce vidím, že 21.12. proběhl první pokus o doručení, kdy jste byl nezastižen, a proto Vám zásilku uložili. Dále je uvedeno, že na žádost adresáta byla úložní doba několikrát prodlužována včetně změny ukládací pobočky, než došlo 04.01.2024 k dodání zásilky.

    Děkujeme, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Už žádné dárky tohoto typu. Vyhozené peníze a více odpadu.
    • Moje nepozornost - nabyla nabíječka.

    Reakce obchodu KAMODY.CZ

    Dobrý den,

    to nás mrzí, se Vám dodaná položka zdarma nelíbila, mohl jste samozřejmě předem říct, že o ni nestojíte, bylo uvedeno, co je k objednávce za dárek - že je to hračka.

    Ke šroubováku samotnému se nabíječka nedodává, je to uvedeno v popise. Nabíjí se přes USB kabel.

    Děkujeme, tým Kamody.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží již nebylo skladem, ani podobné