• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z obchodu přišlo jen potvrzení objednávky.
    Na dotaz ohledně termínu dodání nikdo nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    20.9. přijali moji objednávku a od té doby se nic neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dlouhá dodací doba
    • brzdila ji zásilková služba
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • O žádných výhodách nevím.
    • Doprava, komunikace, manuál ke zboží.

    Obchod asi normální, jen bych čekal třeba nějaké potvrzení objednávky, kdy zboží přijde, nebo tak. Kamna jsem objednal a po několika dnech se rovnou ozval až dopravce.

    Přijel člověk, který mluvil lámanou češtinou a fákt ho hrozně obtěžovalo vůbec kamna vyndat z auta. Byla doma jenom žena, takže trochu problém. Když ho požádala, zda by je nemohl dát alespoň za vrátka od kterých stálo auto metr, už doslova sprostě nadával a nakonec je tedy táhl po zemi - kamna nejsou zespodu nijak zabalená. Doprava stála 500 kč, takže cože? Kde je problém vyložit zboží? Kdybych byl doma já, zase by si je pěkně zpátky naložil a odvezl.

    Manuál je zvláštní, nějaké kovové díly co byly stranou se v manuálu nepopisují a ani jsme nepřišli na to kam patří.

    Po této zkušenosti bych příště raději koupil něco jiného. Kamna v pohodě, ale trh je velký a příště se obrátím jinam.

    Reakce obchodu Kamna za pusu

    Vážený pane Myšičko,
    je nám velmi líto této události, ALE:
    - Při vytvoření objednávky okamžitě obdržíte e-mail s potvrzením
    - Při převzetí zásilky přepravcem na DEPO je zákazník ihned informován o této skutečnosti prostřednictvím SMS a e-mailu
    - Toto vše generuje počítač, všechny tyto informace jste dostal
    - Před doručením zásilky zákazníkovi je řidič POVINEN volat předem
    - Zásilka je VŽDY odesílána a přepravována na paletě
    - Řidič je POVINEN zásilku vyložit a dopravit zákazníkovi po zpevněné ploše na pozemek, pod střechu, atd. K tomu je vybaven paleťákem
    - Přepravní společnost si najímáme, tak jako řada jiných obchodů a opravdu nemůžeme za to, jací lidé tam pracují.
    Tuto událost však jdeme dnes řešit s ředitelem této společnosti.
    - Co se týče manuálu, je zde podrobně popsán postup při instalaci, provozu a údržbě výrobku
    - Kovový díl je určen k vyjmutí čistícího kolečka z plotny sporáku (zcela zjevné)
    - Pokud se Vám něco takového stalo, logicky by jsme očekávali, že to sdělíte V PRVNÍ ŘADĚ NÁM, žádnou zprávu jsme však od Vás nedostali

    P.S.: Pokud si příště koupíte něco jiného někde jinde a přiveze Vám to stejný řidič, dáte zase negativní hodnocení příslušnému obchodu?

    děkuji za pochopení
    s pozdravem
    M. Bojko

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikace

    slabé

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • Absolutně nulová komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přehlednost výběru
    • To co slíbilyo doručení nebyla pravda a nepřišla žádná omluva

    tom

    Reakce obchodu Kamna za pusu

    Vážený pane Hojdar, je nám velmi líto, že Vám zboží nepřišlo včas. Posíláme naše produkty prostřednictvím přepravní služby a opravdu nejsme schopni v některých případech ovlivnit termín dodání. Tímto se velmi omlouvám za opoždění Vaší zásilky a věřím, že pochopíte tento nedostatek, který ovšem nevznikl na naší straně.
    s pozdravem
    M. Bojko
    www.kamna-za-pusu.cz