-
Nedoporučuje obchod
Z obchodu přišlo jen potvrzení objednávky.
Na dotaz ohledně termínu dodání nikdo nereaguje. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Objednávala som sporák zé SLovenska. O dva dni bol na mieste. Neuveriteľné. Ďakujem. Ľubica Mašková
Pretože som sporák objednávala z Bratislavy pre severné Slovensko, nie je ešte odskúšaný. Ozvem sa. Ľ.M.
-
- Přehledný obchod, rychlost, dobrá komunikace
- žádné
Doporučuji. Ve středu jsme objednali a v pátek služba Geis přivezla.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Snadny a prehledny vyber , rychla bezproblemova dodavka az do domu a kamna jsou perfektni !!!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dobrá a ochotná komunikace
- dobré ceny
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- I bought a second Prity stove here. Correct business partner!
-
Doporučuje obchod
- Doprava v ceně.
-
Doporučuje obchod
- Ochota
- Rychlost
- Profesionalita
- Příznivé ceny
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Vždy naprosto v pořádku
-
- nic.
- To to mi bylo receno,kdyz jsem chtel uplatnit reklamaci.
- Nemam slov!!!
- Dobrý den,
- zboží bylo dodáno firmou Unisped (viz hlavička faktury)
- prosím obraťte se na ni.
...
Reakce obchodu Kamna za pusu
Vážený pane Strejček,
reaguji na Váš e-mail, pokoušíte se u nás reklamovat zboží, které jste koupil někde jinde. Je nám líto, ale budete se muset obrátit na prodejce, od kterého jste zboží obdržel a zaplatil. My Vás v databáti nemáme. Znovu doporučujeme prozkoumat Vaši fakturu a záruční list, který jistě máte.
s pozdravem
M. Bojko -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Výborná komunikace a ochota
-
Doporučuje obchod
- nemám vlastní auto... dnes objednáte, za dva dny dorazila kmna
-
Nedoporučuje obchod
20.9. přijali moji objednávku a od té doby se nic neděje.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
skvělé jednani a rychlé vyřizení objednávky
-
Doporučuje obchod
- odborné poradenství
- ochota
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Obchod dobrý, dopravce slabý
-
Doporučuje obchod
- Velká ochota
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- dlouhá dodací doba
- brzdila ji zásilková služba
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- cena
- nic
Doporučuji
-
Nedoporučuje obchod
- O žádných výhodách nevím.
- Doprava, komunikace, manuál ke zboží.
Obchod asi normální, jen bych čekal třeba nějaké potvrzení objednávky, kdy zboží přijde, nebo tak. Kamna jsem objednal a po několika dnech se rovnou ozval až dopravce.
Přijel člověk, který mluvil lámanou češtinou a fákt ho hrozně obtěžovalo vůbec kamna vyndat z auta. Byla doma jenom žena, takže trochu problém. Když ho požádala, zda by je nemohl dát alespoň za vrátka od kterých stálo auto metr, už doslova sprostě nadával a nakonec je tedy táhl po zemi - kamna nejsou zespodu nijak zabalená. Doprava stála 500 kč, takže cože? Kde je problém vyložit zboží? Kdybych byl doma já, zase by si je pěkně zpátky naložil a odvezl.
Manuál je zvláštní, nějaké kovové díly co byly stranou se v manuálu nepopisují a ani jsme nepřišli na to kam patří.
Po této zkušenosti bych příště raději koupil něco jiného. Kamna v pohodě, ale trh je velký a příště se obrátím jinam.Reakce obchodu Kamna za pusu
Vážený pane Myšičko,
je nám velmi líto této události, ALE:
- Při vytvoření objednávky okamžitě obdržíte e-mail s potvrzením
- Při převzetí zásilky přepravcem na DEPO je zákazník ihned informován o této skutečnosti prostřednictvím SMS a e-mailu
- Toto vše generuje počítač, všechny tyto informace jste dostal
- Před doručením zásilky zákazníkovi je řidič POVINEN volat předem
- Zásilka je VŽDY odesílána a přepravována na paletě
- Řidič je POVINEN zásilku vyložit a dopravit zákazníkovi po zpevněné ploše na pozemek, pod střechu, atd. K tomu je vybaven paleťákem
- Přepravní společnost si najímáme, tak jako řada jiných obchodů a opravdu nemůžeme za to, jací lidé tam pracují.
Tuto událost však jdeme dnes řešit s ředitelem této společnosti.
- Co se týče manuálu, je zde podrobně popsán postup při instalaci, provozu a údržbě výrobku
- Kovový díl je určen k vyjmutí čistícího kolečka z plotny sporáku (zcela zjevné)
- Pokud se Vám něco takového stalo, logicky by jsme očekávali, že to sdělíte V PRVNÍ ŘADĚ NÁM, žádnou zprávu jsme však od Vás nedostali
P.S.: Pokud si příště koupíte něco jiného někde jinde a přiveze Vám to stejný řidič, dáte zase negativní hodnocení příslušnému obchodu?
děkuji za pochopení
s pozdravem
M. Bojko