Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dobré ceny, rychlé dodání.
    Komunikace s e-shopem docela neslušná, neochota. Z toho důvodu si radši někde připlatim a končím s pravidelným objednáváním.

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    vždy se snažíme zákazníkům vyjít vstříc při vyřizování jejich objednávek, pokud je to možné. Bohužel ve Vašem případě to možné již nebylo. Udělala jste si u nás objednávku a uhradila ji online přes platební bránu GoPay. Tím je považována za uzavřenou a je připravena k expedici. Bohužel v okamžiku, kdy jste poslala email, že byste chtěla do zaplacené objednávky něco přidat, byla již Vaše objednávka zabalena a předána přepravci. Kolegyně Vám tedy napsala, že již nejsme schopni do objednávky cokoliv přidat a bude potřeba si udělat objednávku novou. Mrzí nás, že to považujete za neslušné a neochotné, ale bohužel v danou situaci již nešlo dělat nic jiného.
    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po potvrzení objednávky jsem měla vyčkat na potvrzení o vyzvendutí. Objednávka proběhla dne 16.7. do dnešního dne se nikdo neozval. Asi jsem měla malý nákup. Nevím důvod.

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    kolegyně z pobočky Plzeň - Třemošná Vás měly informovat, že produkt na pobočce nemají skladem a že si jej objednávají na centrálním skladu v Pacově. Pobočka v Třemošné se zaváží jednou týdně. Bohužel se to sešlo tak, že závoz se nakládal v úterý odpoledne a Vaše objednávka přišla až po naložení. Objednaný produkt byste měla mít zítra připravený k vyzvednutí. Omlouvám se, pokud jste nedostala od kolegyní tuto informaci.
    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo....

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že zboží nedorazilo v očekávaném termínu. Bohužel došlo k technickému problému při přenosu dat, což způsobilo zpoždění ve vyřízení Vaší objednávky.
    Rádi bychom Vás informovali, že jsme dnes Vaši objednávku odeslali a můžete ji očekávat v nejbližších dnech. Upřímně se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaše pochopení.
    Pokud budete mít jakékoliv další otázky, neváhejte nás kontaktovat. Jsme Vám k dispozici.
    Za tým KAMÍR a Co spol. s r. o. - Ondřej Zelenka

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod jako takový asi nemá chybu ale ta cesta je ňejaká dlouhá. Snad to letos dorazí.

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    prodleva v doručení bohužel nebyla způsobena naším obchodem. Objednávka od nás odešla ihned po uhrazení zálohové faktury, tedy 1.3.2024. Bohužel přepravní společnost Česká pošta až dnes 7.3.2024 připravila Váš balíček k vyzvednutí. Věřím, že i přes tuto komplikaci nadále zůstanete našim zákazníkem. Máme v nabídce i jiné přepravní společnosti, které většinou doručují do druhého dne.
    Za tým Kamír a Co. spol. s r.o. Petr Hájek

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ... asi nechtějí prodávat

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    mohl bych poprosit zaslat podrobnosti k vyřizování Vaší objednávky na email [email protected]. Dle našeho systému vidím, že jsme neměli požadovaný počet plastových plat na vejce skladem a čeká se na jejich naskladnění. Kolegyně Vás měli informovat.
    Omlouvám se, pokud se k Vám tato informace nedostala a k objednávce Vám přibalíme malý dárek jako omluvu.
    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nepříjemní lidé při vyzvednutí

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    vybrala jste si způsob dopravy - Vyzvednutí u PPL partnera Adames Kyjov. Bohužel nedokážeme přímo ovlivnit chování lidí na všech pobočkách PPL partner. Předáváme Vaší stížnost společnosti PPL. Za chování na výdejní místě se omlouváme.
    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    Kvalita zboží neodpovídala ani cene 5,00 korun zboží mělo fakturační cenu 189,00. Moje první a taky poslední objednávka.

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    pokud nejste s kvalitou výrobku spokojen, máte ze zákona právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy. Na adrese https://www.kamir.cz/jak-nakupovat-v-nasem-eshopu/vraceni-zbozi najdete postup, jak nám zboží vrátit.
    Mrzí nás, že jste nebyl s dodaným výrobkem spokojen.
    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Plastove prikrmiste - na otázku jestli je normalni, ze sem se o hrany plastoveho prikrmiste porezala, mi bylo doporuceno pouzivat ochranne rukavice. Bohuzel ja z nejim, slo o kone, tem jsou ochranne rukavice na dve veci.

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    vzniklá situace s Vaším poraněním nás mrzí. Plastové příkrmiště z polypropylenu je vyřezáváno pilou a je tak možné, že některá hrana může být ostřejší. Nebrání to však běžnému používání a ani to neohrozí bezpečnost zvířat při krmení. Při neopatrné manipulaci bez ochranných pomůcek bohužel může dojít k říznutí (stejně jako se můžete říznout například o papír či jiný výrobek).
    Za tým KAMÍR a Co. spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo špatně zabaleno a 5 krmítek zcela poškozeno proto Kamir nikomu nedoporučuji

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    vždy se snažíme zabalit zboží co nejpečlivěji, abychom předešli jeho poškození při přepravě. Bohužel i přes důkladné zabalení, může dojít k poškození. Kontaktujte nás co nejdříve s reklamací, kolegyně s Vámi tuto záležitost dořeší.
    Omlouvám se a přeji hezký den.
    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé doručení
    • poslali špatnou barvu zboží

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    omlouvám se, za zavádějící název produktu. Na eshopu jsem již upravili. Bohužel Vámi požadovanou barvu nyní nemáme skladem. Pokud Vám barva dodaného biče nevyhovuje, máte 14 dní na vrácení zboží.
    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost dodávky
    • Absence zájmu o zákazníka

    Při posledním nákupu mi fa Kamír zcela bezdůvodně zboží zaslala v nadrozměrné krabici a takovou nedrozměrnou dopravu jsem také byl nucen zaplatit s příplatkem. 22 ks laminátových tyček na délku měří sice 120,5 cm, ale tyto tyčky se snadno umístí do menší krabice bez příplatku, tím, že se do krabice položí uhlopříčkou. Firma Kamír jenom ze zákazníka bezdůvodně tahá peníze a posílá krabici vycpanou papírem.

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    oba naši přepravci (Česká pošta i PPL) zavedli u balíků nad 120 cm příplatek za nadrozměrnou zásilku. Tuto informaci předáváme zákazníkům již u produktu a pak dále v košíku. Snažíme se vždy pro zákazníka najít nejvhodnější způsob dopravy, poplatek za nadrozměrnou zásilku odvádíme celý přepravcům. Zákazník má možnost si zvolit osobní odběr na některé z našich poboček s vyzvednutím zdarma.
    Za tým KAMÍR a Co. spol . s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu ještě nemáme zboží.

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    měli jste objednáno 6 ks elektrod na svařování a my měli bohužel na skladě pouze 2 ks(prodáme cca 4 ks ročně). Čekáme na naskladnění od dodavatele. Omlouvám se, že Vám zákaznické centrum nedalo vědět o podrobnostech doručení.
    Za tým KAMÍR a Co. spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřiměřeně drahá účtována doprava,takže to nepřiměřeně navyšuje cenu objednaného zboží a přestává to mít smysl zde ojednávat zboží

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    objednal jste si nadrozměrný produkt. Tyto produkty zasíláme přepravní společností Toptrans na paletě nebo jako kusové zboží. Cena se odvozuje dle jejich ceníku, váhy a směrového depa. Tuto cenu Vám kolegové z expedice sdělili telefonicky. Máte možnost si produkt Zdarma vyzvednout na některé z našich poboček.
    Za tým KAMÍR a Co. spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • bídná komunikace
    • dodací doba příšerná
    • slibem nezarmoutíš

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    děkuji za Vaši reakci. Mohl byste mi poslat podrobnosti o vyřizování Vaší objednávky na email [email protected]. Rádi bychom naše služby neustále zkvalitňovali a Vaše zpětná vazba nám k tomu pomůže. Děkuji.
    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • prodávají zmetky

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    mohl bych Vás poprosit o zaslání bližších informací o jaký výrobek se jednalo a s čím jste nebyl spokojený? Zašlete mi jej prosím na adresu [email protected]. Ze zákona máte 14ti denní lhůtu na vrácení zakoupeného zboží.

    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Ondřej Zelenka.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Velmi drahá doprava

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    Vámi objednané produkty byly označeny jako produkty se speciální dopravou. V takovém případě se snažíme zvolit dopravu nejvýhodnější pro zákazníka. Mrzí nás, že i přes to se Vám dopravné zdálo drahé. Bohužel přepravní společnosti si takové ceny účtují. 4 role pletiva, kostku lizu a farmářské kleště bohužel nedokážeme zabalit do jednoho standardního balíku. Máte ještě možnost si zboží vyzvednout zdarma na některé z našich poboček.

    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po týdnu stále nepřišlo a ani dopravce Toptrans se zatím neohlásil. Telefonicky jsem byl několikrát upozorněn, že obchod má velké množství zakázek a vyřízení se může zpozdit. Bez předchozího upozornění je při nadrozměrné zásilce zrušena možnost platit kartou a zůstává volba pouze dobírka nebo faktura. Na vystavení faktury jsem i přes telefonické urgence čekal 2 dny.

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    u objednávek, které obsahují produkty s označením Speciální doprava, je vypočítáváno přepravné individuálně, to znamená, že cena dopravy je známá až po domluvě se zákazníkem. Z tohoto důvodu nelze hradit online kartou. Prověřil jsem vyřizování Vaší objednávky, kterou jsme přijali 17.5. 2021. Následující den, tedy 18.5.2021, Vám kolega (po nachystání Vaší objednávky) zaslal zálohovou fakturu. 20.5. 2021 byla zásilka předána přepravní společnosti Toptrans. Kolega Vám na email odeslal kontakt na přepravce a číslo balíku, pod kterým jej u dopravce evidován. Nyní je zásilka na rozvozovém depu a měla by být dnes zavážena. Kontaktujte případně dopravce pro bližší informace o Vaší zásilce.
    Děkuji. Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Neuznali reklamaci, poškozené zboží jsem měl reklamovat ihned při obdržení, nikoliv po týdnu. Zásilka nejevila známky poškození, převzali ji kolegové ve firmě a k poškození došlo při transportu k prodejci, popř. při manipulaci u prodejce. Toto prodejce nebyl schopen akceptovat. Chtějí jenom prodat, konstruktivní řešení problému kupujícího - např. prodej náhradního dílu a výměnu poškozeného dílu- ani nenavrhli. Nedoporučuji tento eshop.

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    vždy se snažíme vyřešit vzniklou situaci ke spokojenosti zákazníka. Poslal jste nám k reklamaci zboží, kde byl prasklý transparentní horní kryt organizéru. Na tomto krytu byla originál samolepka, pod kterou byl kryt prasklý. Dle Vašich slov jste si všiml té praskliny až při tom, kdy jste tuto samolepku odstraňoval. Při prozkoumání musely být praskliny ale viditelné ze spodní části již při otevření víka. Nebráníme se řešení poškozených dodávek resp. reklamací, ale musí být řešeny v souladu s obchodními podmínkami společnosti a být oznámeny neprodleně po obdržení dodávky. Pokud by jste tak učinil a situaci ihned řešil (telefonátem s naším reklamační oddělení, zasláním fotografií prasklého krytu s originál samolepkou apod.), mohla být Vaše reklamace posouzena jinak. Box, který jsme bez předchozí komunikace od Vás obdrželi, byl na horním krytu poškozený a naleptaný zřejmě od odstraňování samolepky. Je tedy velmi těžké tuto situaci posoudit. Datum prodeje bylo 23.4. 2021 tedy balíček jste obdržel 26.4. 2021 a zboží k reklamaci jsme posléze obdrželi v Kamír Pacov dne 5.5. 2021. Dle hovoru jste se dotazoval na náhradní díl a bylo Vám sděleno, že jej v nabídce nevedeme a nemáme informaci, že by výrobce tento díl nabízel, ale že jej samozřejmě můžeme poptat. Bohužel vždy není možné vyhovět ke spokojenosti.
    Za reklamační oddělení Erika Kalinová Dis.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Hodnotím, až zboží dorazí. Děkuji moc

    Reakce obchodu Kamír & Co

    Dobrý den,
    jeden produkt z Vaší objednávky nebyl skladem, což jste viděla již při objednávání. V posledním kroku jste si mohla zvolit, zda máme čekat na kompletní objednávku, nebo zda chcete objednávku poslat po částech. Kolegyně po přijetí Vaší objednávky si s Vámi potvrdila, že chcete počkat na naskladnění produktu a poslat pak vše najednou. Bohužel stále čekáme na naskladnění tohoto produktu. Děkuji za Vaši trpělivost. Pokud chcete zaslat zbytek objednávky, kontaktujte mne prosím na email [email protected].
    Za tým KAMÍR a Co spol. s r.o. Petr Hájek