Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • N3bylo dodáno vše, co jsem zaplatila, zbytek byl slíben, ale ještě nic....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dlouhá dodací lhůta a vysoká cena na rozdíl od jiných dodavatelů stejného zboží

    Reakce obchodu KAMA

    Dobrý den,

    špatná zkušenost nás moc mrzí. Zboží jste u nás objednal 9.11. večer a my ho 10.11 dopoledne předali dopravci PPL. Problém byl bohužel na straně depa, kde váš balík zůstal viset.

    Děkuji za pochopení
    S pozdravem
    Adam Pertl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Barvy vůbec neodpovídají vyobrazení. Ani na jedné z mnou vybraných čepic není bílá barva bílá, ale spíš béžová, či slonová kost, což je podstatné, když chcete čepici v čereno-modro-bílé trikoloře.
    Předpokládám, že když přijde nějaká reakce obchodu, bude to něco ve smyslu, že fotky zkreslují a že obrázek je informativní. Stejně tak by ale v tomto případě měla být informace, že barvy jsou jiné.

    Reakce obchodu KAMA

    Dobrý den,

    děkujeme za komentář.
    Nemůžeme s vámi souhlasit. U vámi vybraných čepic si bělejší barvu ani nedokážeme představit. Vlna, pokud jí chcete barvit šetrně a bez použití chloru, za což si připlácíme to už víc nejde. Může se stát, že se občas u ladění barevnosti obrázků trošku barevně ujedeme, ale zrovna u čepice A126 a AW62 barva odpovídá realitě.

    S pozdravem
    Adam Pertl

  • nespokojena s kvalitou zboží- cena neodpovídá kvalitě, zboží bohužel vracim

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nelze udělat předobjednávku zboží, které je výrobě

    Reakce obchodu KAMA

    Dobrý den,

    není tomu tak. Veškeré zboží, které je označené "Není skladem - Ve výrobě" jde objednat :)

    Děkuji
    S pozdravem
    Adam Pertl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží, které není skladem,neudávají termín dodání po platbě předem

    Reakce obchodu KAMA

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s námi nebyl spokojen.

    My a drtivá většina našich zákazníků možnost objednání zboží, které zrovna není skladem berou naopak jako výhodu. Jinde by se doprodal poslední kus výrobku a tím by to pro tuto sezónu skončilo.
    Kama oproti 99% ostatních výrobců oblečení má právě tuto výhodu díky vlastní výrobě, která je již více jak 30 let na území Prahy. Jsme tedy schopni objednávku přijmout a poté nechat výrobek flexibilně dodělat.

    Pokud zboží není skladem, snažíme se na tento fakt upozornit výrazným červeným nápisem " Není skladem - Ve výrobě", který se během dokončení objednávky opakuje v každém kroku. Pro jistotu je to poté i v potvrzení.

    A co se týče termínu dodání...je pravdou, že ten nyní dokonale specifikovat nedokážeme. Při normální sezóně držíme celou kolekci skladem a pokud něco dochází nebo dojde, hned se na tom dělá. Letos, s měsíc zavřenou dílnou díky karanténě se nám to bohužel blbě plánuje :)

    Váš komentář si samozřejmě bereme k srdci, protože vždycky je co zlepšovat.

    Přejeme jen to dobré do roku 2021 a hlavně pevné zdraví

    Děkuji
    S pozdravem
    Adam Pertl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nepořádek ve skladu
    • místo omluvy výmluvy

    Objednávku vyřídili, údajně odeslali. Po 5 dnech jsem se dotazoval kde je zboží, ale bylo mi napsáno, že jej neposlali, protože není skladem. Zjistili to až když jsem napsal. Čekal bych marně do Vánoc. Byla mi nabídnuta alternativa a mimo jiné i ta, kterou jsem objednal. Když jsem napsal co to má znamenat, tak mi místo omluvy bylo sděleno, že skladovost zboží se zde mění každou vteřinou :D

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Za ty peníze ? je
    příliš tenká, je v ní zima, obdarování dnes
    využili krásného zimního počasí na horách a bylin zklamání.Mrzli jim uši.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace se zákazníkem
    • Neúplné informace v e-shopu