• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrá komunikace a snaha vysvětlit problém po telefonu.
    • Zakoupil jsem dva analogové vlhkoměry a zaplatil za kalibraci. V kalibračním listu byla uvedena max. úchylka 3%. Pro kontrolu jsem umístil oba vlhkoměry na stěnu v bazénovém domě vedle sebe a s překvapením sledoval, že v rozsahu 30 - 100 % ukazují stále vzájemnou odchylku cca 20%. Tedy jeden vlhkoměr ukazoval vlhkost 28%, zatímco druhý 46%, při plavání se vlhkost zvýšila a hodnoty postupně stouply na 75, resp. 100%. Kalibrace je tedy pouze past na peníze.

    Reakce obchodu Kalist

    Děkujeme za zpětnou vazbu pane Machku,
    chápu vaši nespokojenost ale problematika měření relativní vlhkosti není úplně jednoduchá. Spoustu zákazníků si stále plete kalibraci s justováním. Kalibrací zjišťujeme odchylku měřidla v požadované hodnotě. Tedy v klimatické komoře je generována požadovaná relativní vlhkost. Po ustálení se provádí odečet hodnot naměřených měřidlem s použitým etalonem. Je jasné, že měření v klimatické komoře, kde je odpovídající stabilita a v bazénovém domě, bude jiné. Navíc pokud použijete analogové vlhkoměry, je těžké se něčeho doměřit. Analogové vlhkoměry máme na eshopu jen z toho důvodu, že to někteří zákazníci je prostě stále vyžadují. Mnoho analogových vlhkoměrů jsme už z prodeje zcela vyřadili.

    Aby vaše zkušenost byla doporučením pro ostatní zákazníky, doporučuji si raději zakoupit digitální vlhkoměr s externím čidlem s odpovídajícím filtrem. Také je podstatné zda výrobce uvádí odchylku měřidla v technické specifikaci. Pokud pak máte homogenní prostředí, lze se u relativní vlhkosti něčeho naměřit. Taková čidla reagují například i na přítomnost osoby v místnosti či na vydechovaný vzduch. Pokud se ale jedná o bazén, stejně musejí být výkyvy v měření extrémní.

    S pozdravem Tomáš Brada

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U zboží, které je udáváno jako skladem a je zaplaceno předem, je dodací doba nepřiměřeně dlouhá. Po týdnu pořád nic.

    Reakce obchodu Kalist

    Dobrý den.
    Jediné co můžeme dodat je vertikála vyřízení vaší objednávky:
    - 17. 10. - objednáno
    - 20. 10. - odesláno https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=4202898579
    - 24. 10. - dodáno
    Máte pravdu, že přepravci mohla být zásilka předána dřív. Ovšem to, že Zásilkovna doručovala balík čtyři dny, to bohužel ovlivnit nedokážeme. V celkovém hodnocení můžete vidět, že průměrná doba doručení je 3,5 dne. Naši zákazníci také často chválí naši rychlost při dodání.

    S pozdravem Tomáš Brada KALIST AKL s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Snad rychlost dodání
    • Nebyl přiložen český návod k použití! Po telef. urgenci zasali do mailu.
    • Tedy vytiskni si sám! Šetří na tisku 57 stránek! A vzhledem k ceně výrobku je to tedy ubohé.

    Pozor na český návod. Nebude přiložen!

    Reakce obchodu Kalist

    Dobrý den paní Jurčíčková.

    Ano, jako prodejci jsme povinni dodat produkt včetně uživatelského návodu v českém jazyce. Není již však specifikováno v jaké podobě. V případě objednávky prostřednictvím eshopu se předpokládá, že si uživatel dokáže stáhnout návod sám přímo z eshopu, kde si produkt objednal. https://www.kalist.cz/p/osobni-vaha-kern-mpe-250k100hm-s-vyskomerem-overitelna
    Zde je návod ke stažení a lze stáhnout i prohlášení o shodě. Je to tak u většiny produktů nejen na našem eshopu. Výrobce KERN ani uživatelské manuály nedodává v tištěné podobě.

    Z mého pohledu dělá dobře, protože na co tisknout 57 stránek papíru, když návod můžete mít v elektronické podobě třeba v mobilním telefonu. Pokud to po vás požaduje SÚKL, pak je nutné jej prostě vytisknout. A věřte není to o tom, že bychom šetřili na tisku. Větším problémem ale asi bude to, že máte stanovené měřidlo bez úředního ověření. Ale to vy jistě víte.

    S pozdravem
    Tomáš Brada KALIST AKL s.r.o.