• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Tento obchod nemohu doporučit z následujících důvodů - druhý den po objednávce začaly na mém mobilním čísle vyzvánět Home Credit, Provident a Rychlá půjčka před výplatou několikrát za hodinu.
    V době několika měsíců před objednávkou v tomto obchodě nebylo moje mobilní číslo nikam zadáváno.
    Domnívám se proto, že obchod poskytuje telefonní kontakty svých zákazníků lichvářům.
    Zde již nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Dobrý den,

    to z čeho nás obviňujete je nelegální praktika. Ze zákona nemůžeme předat Vaše údaje žádné třetí straně a vzhledem k fungování na trhu přes 10 let je zjevné, že to ani neděláme. Můžete si všimnout, že v historii recenzí o tomto nepadla ani zmínka. Se všemi osobními údaji nakládáme zcela v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 101/2000 Sb.

    Prosím Vás v budoucnu o zdrženlivost v takto vážných a nepodložených obvinění. Vaše chování by mohlo být chápáno jako křivé obvinění či poškozování obchodního jména. Zároveň Vás žádám o stažení této recenze, což můžete udělat podáním žádosti na Heureka.cz.

    Děkuji

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné, inzeruje zboží, které nemá.
    • Inzerce zboží ktere není. Klamání zákazníka.

    Nespolehlivost

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem v SO podprsenku, u které nebylo napsáno, že není na skladě, ale že ji bude muset obchod objednat u dodavatele. Ve ČT jsem do obchodu volala, teprve zjistili, že už jim ji dodavatel nedodá. Peníze obchod vrátil obratem a omluvil se. Pro mě nicméně negativní zkušenost, už sem nepůjdu.

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Omlouváme se za negativní zkušenost. Máme několik kamenných prodejen. V ojedinělém případě se může stát, že zboží se prodá na prodejně a než se do pár minut projeví na webu, prodá se i zde. Snažili jsme se zajistit produkt u dodavatele, ale už je ani on neměl skladem. Jako omluvu zasíláme poukaz na 10% slevy na další nákup. Vaše Kalhotky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevím
    • Objednala jsem si 22.9.zboží, které bylo označeno, že je skladem. Tentýž den jsem obdržela email s bank. pokyny a s poznámkou, že zboží obdržím po připsání platby. Uhradila jsem jej 23.9. převodem z účtu.
    • 25.9. mi přišel email, že se omlouvají za zpoždění, že zboží nemají a musejí ho nejdříve objednat u dodavatele.

    Klamou zákazníka, tím, že uvádějí, že je zboží skladem ...a není. A Vy zaplatíte a čekáte.

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Dobrý den, máme 6 prodejen, zboží bylo dle systému skladem na prodejně v Ostravě, takže i na e-shopu bylo skladem. Když jsme jej zaměstnankyně na prodejně chtěla odeslat, nenašla jej fyzicky na prodejně. Vysvětlení je jednoduché, bylo na prodejně ukradeno. Zákaznici jsme informovali a poskytli dárek. S 48 hodinovým zpožděním následně odeslali zásilku se zbožím, které jsme mezitím doobjednali od dodavatele. Omlouvám se za komplikace. Vždy se snažíme uspokojit klienty co nejdříve, rozhodně se je nesnažíme klamat a pravidelně je informujeme, pokud něco není v pořádku s jejich objednávkou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nabízí na internetu, ale již ho neprodávají

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Dobrý den, ano v tomto konkrétním případě skutečně došlo k technické chybě u jednoho produktu. Technická chyba již byla opravena. Klientovi byla nabídnuta sleva 10% na jakýkoliv další nákup. Ještě jednou se za technickou chybu omlouváme.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • kvalita zbozí

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Pokud zboží není v pořádku, prosím kontaktujte naše reklamační oddělení, vyřídíme reklamaci k Vaší spokojenosti a přidáme dárek za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednala jsem spodní díl plavek tvaru "tanga" (TANGA - uvedeno také v samotném názvu výrobku),
    • ale plavky byly normálního střihu.
    • Na webových stránkách byl prezentován pouze obrázek zepředu, tudíž tvar zadního dílu kalhotek nešlo posoudit. Bylo tedy nutno spolehnout se pouze na uvedený název plavek, což se mi nevyplatilo....

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Děkujeme za zpětnou reakci. Výrobce plavek jsme na tuto skutečnost upozornili a požádali jej dodání fotky se zadním dílem plavek. Do budoucna plánujeme 3D modely jednotlivých produktů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží jsem platila převodem v den objednávky. Za 4 dny od obdržení platby obchodem mi bylo zboží teprve expedováno. Což poštou byly zase dva dny.Během těch čtyřech dnů žádná zpráva z obchodu.

    Nízká komunikace ze strany obchodu. Pomalá expedice.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • U některého druhu zboží chybí ukázka barev a tabulka velikostí
  • Nedoporučuje obchod

    Klamání zákazníků a proto nikomu nedoporučuji ba naopak.

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Klientka si objednala boty velikosti 40 s osobním odběrem. Když dorazila na prodejnu, byly pro ni boty nachystány v krabici značené jako velikost 40. Chybou výrobce se uvnitř nacházely boty velikosti 39 místo 40.

    Pokud by se zboží odesílalo poštou, byla by provedena kontrola. Takto byla kontrola provedena při osobním převzetí (s možností vyzkoušení).
    Za chybu se omlouváme, klientce byla nabídnuta sleva 20% na libovolný sortiment + dopravné zdarma na danou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučuji. Zboží které je již vyprodané, nemají nabízet.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • obchodnik tvrdi, ze ma zbozi skladem, kdyz ho skladem nema.

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Dobrý den, zboží samozřejmě bylo skladem, ale jen poslední kus. V průběhu jedné hodiny jej objednali dva lidé (jsou vánoce a nával je skutečně velký), první klient byl uspokojen a zboží jsme mu odeslali. Je nám líto, že jsme Vám nemohli již zboží zaslat. Jako omluvu nabízím 10% slevu na další objednávku v libovolné výši. Pro využití slevy nás prosím kontaktujte na [email protected]. Děkujeme za pochopení-

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zbozi jsem spechala, tak jem objednala vsechno zbozi skladem, ale jak to vypada, asi skladem nebylo...

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Zboží bylo skladem na jedné z našich prodejen. Z prodejny nebylo staženo a odesláno z důvodu záměrné sabotáže, kterou způsobila zaměstnankyně ve výpovědní lhůtě (dostala výpověď k 1.12. a tak poslední dny v práci užila k sabotáži činnosti firmy) Od 1.12.2013, tedy po uplynutí výpovědní lhůty u nás již nepracuje. Všechny další objednávky odesíláme v pořádku a včas. Omlouváme se za komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zajímavé ceny.
    • Nabízí zboží skladem, ale není to pravda.

    Zaplatila jsem okamžitě předem, platbu potvrdili, ale dále se nic nedělo. Až za 9 dní od objednání přišla zpráva "Vaši objednávku stále vyřizujeme a momentálně čekáme na vydodání zboží od dodavatele..." To je nepřijatelné, mají-li na webu status skladem.
    Doufám, že se zboží vůbec dočkám. Již nikdy více.

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Jak jsme Vás již e-mailem informovali. Jedná se o chybu, kterou záměrně formou sabotáže způsobila zaměstnankyně ve výpovědní lhůtě. Za chybu se ještě jednou omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si zboží, které bylo skladem s tím, že druhý den bude vyexpedováno. Po pěti dnech jsem na obchod psala, ozvali se mi telefonicky s tím, že část zboží skladem nemají a ani nebude. Nechala jsem si tedy dovést alespoň zbytek. Zboží mi zavezli na špatnou adresu, takže jsem si ještě přes PPL musela zařizovat převezení na správnou adresu. Když jsem zboží rozbalila, nebylo ani zabaleno v originál obalu, bylo jenom tak zmuchlané v igelitové tašce. Nákup mě velmi zklamal.

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Dobrý den, prosím klienta, aby nás kontaktoval na e-mail [email protected]. Toto není ani zdaleka standardní postup, vše dáme do pořádku a samozřejmě pošleme hodnotný dárek jako omluvu za vzniklé komplikace. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ochotné prodavačky na prodejně v Olomouci, které se snažily zjistit chyby v objednávce a nabízely jiná řešení
    • chtěla jsem si zboží vyzvednout osobně na prodejně, přišel mail, že je zboží nachystané, ale na prodejně zboží ještě nebylo a až prodavačky mi řekly, že musím počkat, až mi z prodejny zavolají, ale bylo to psané v mailu;
    • poté co mi zavolali, že je zboží u nich na prodejně a šla jsem si ho vyzvednout, dorazilo jiné zboží než jsem si objednala

    nic moc

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    - vzhledem k tomu, že máme 6 prodejen po celé ČR potvrzujeme, že zboží je na prodejně vždy telefonicky. v e-mailu, který klient dostane je toto jasně napsáno, nově je tato skutečnost větším písmem a tučně

    - klientce přišlo na prodejnu přesné zboží, které si objednala na e-shopu, následně po reklamaci ověřeno, zřejmě se přehlédla při objednávce

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • neznám žádné hlavní výhody
    • špatná evidence - pokud produkt nabízím, měl by být i na skladě, v opačném případě je něco špatně !!

    Nedoporučuji - špatná zkušenost - viz výše.

    Reakce obchodu Kalhotky.cz

    Díky nejen Vaší zpětné reakci jsme ukončili spolupráci s dodavatelem, který nám předával špatné informace. Od 25.5.2013 jsme spustili zcela novou verzi e-shopu a skladového systému. Nově máte možnost vyzvednout si zboží ve 6 fyzických prodejnách v největších obchodních centrech měst (Avion, Futurum, Nová Karolína). Zboží skutečně máme skladem. Omlouváme se za problémy.