Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodník poměrně dotčeně reagoval na můj dotaz, kam přesně zboží poslal, a následně objednávku zrušil. Dále na moji reakci již neodpověděl.

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Dobrý den pane Petržilko.
    Obchodník nereagoval dotčeně kam zboží poslal ( mimochodem, zvolil jste si pobočku Zásilkovny, tak snad si pamatujete, co jste si zvolil a aby nevznikl nějaký problém, tak pobočka byla zopakována v potvrzovacím emailu ), ale na nabubřelý tón Vašeho dotazu. Na tento tón komunikace si nebudu zvykat a Vaši objednávku za 70 Kč jsem zrušil. V následném emailu jste už byl smířlivější, zřejmě jste si uvědomil, že jste to přestřelil a informoval jste nás, že jste kalendář objednal jinde. A to jsem tedy nepochopil, že očekáváte nějakou odpověď. Tak alespoň teď " děkuji Vám za zprávu"
    Vladimír Sohr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamavá reklama na Heurece

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Ale pane Bureši, jaká klamavá reklama. Jen nebylo skladem Vámi požadovné množství, nabízel jsem Vám zaslat posledních 5ks. Odpověď jsem nedostal, tak jste zřejmě zboží zase tak nutně nepotřeboval. Kalendáře je potřebné objednávat dříve než ke konci roku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ziadna spatna vazba od obchodnika, asi ignoruje objednavky zo Slovenska. Ale mohol by aspon napisat ze ich ignoruje.

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Součástí dokončení objednávky je i odsouhlasení obchodních podmínek a tam je prezentováno, že prodáváme pouze po ČR. Je to i logické z cen přepravy a pošta taky neumí dobírku ze zahraničí.
    Pro příští sezónu rozšíříme možnost expedice i na Slovensko.

  • Nedoporučuje obchod

    • po objednání nepříjde potvrzení že je objednávka přijata takže člověk neví zda je to objednané či ne.

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Nesmysl, potvrzení objednávky bylo odesláno automaticky, zboží odesláno a zaslána mailem zpráva o expedici. Ono to bylo trochu jinak, ale to si proberte se svým svědomím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží sice dorazilo, ale úplně něco jiného, než jsem objednal. Reakce byla, že zboží už asi nebylo na skladě, tak poslali něco podobného...

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Telefonicky jsem Vám situaci objasnil, jeden typ kalendáře s motorkami se doprodal, tak jsem poslal od jiného výrobce. V rozhovoru jsme se domluvili na vrácení zboží. Zatím jsem nic neobdržel, tak to zřejmě nebylo až tak špatně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zaplacena, nepřišlo žádné potvrzení o platbě ani žádná jiná zprava z obchodu.

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Dnes jsme si nedoruzumění snad vysvětlili, slečna chtěla objednat diář ještě na rok 2017. Proto jsme vznesli dotaz, zda je to opravdu správně. Bohužel slečna email neobdržela, tudíž objednávka ležela bokem. Dnes po obdržené recenci jsem jí hned zavolal a vše se snad vyřešilo ke spokojenosti zákaznice. Omlouvám se, s pozdravem Vladimír Sohr

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    pozdni doruceni zasilky trvajici pres tyden, potvrzeni objednavky trvalo 3 dny...nedoporucuji, jestli na zbozi spechate...

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Omlouváme se, pokud jste na zboží spěchala, stačilo zavolat nebo napsat. Pro úplnost uvádím, objednávka provedena ve čtvrtek, v pondělí potvrzena, ve středu přišly peníze pro platbu předem, ve čtvrtek odesláno, v pátek doručeno. Standartně dle odsouhlasených smluvních podmínek. Dodávku jde urychlit volbou platby na dobírku, tam se na nic nemusí čekat a zboží se odesílá automaticky. Ale je to o 13,30 Kč dražší a zboží by přišlo k Vám v úterý. Nicméně se omlouváme, s pozdravem Vladimír Sohr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si kalendář, ale nepřišel.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nabízí zboží, které nemůže dodat.

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Dobrý den, ano máte pravdu, jednalo se o kalendář ještě na rok 2015, který máme v sekci výprodej. Bohužel tam neděláme tak často aktualizaci, proto tato položka vypadla. Omlouváme se, na eshopu máte dalších 500 položek, snad si vyberete, nabízíme Vám jako omluvu poštovné zdarma. S pozdravem Sohr

  • Nedoporučuje obchod

    • žádné
    • Zaplaceno, ale zboží nedodáno a žádná komunikace ze strany obchodu.

    Zatím negativní.

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Dobrý den,
    zásilka odeslána a pokud jste uvedla správné telefonní číslo na sebe, přišla Vám sms zpráva, že máte balík nachystán k převzetí na poště. Zkuste si to ověřit, číslo balíku je NP0011967829X. Samozřejmě za předpokladu, že pošta doručeuje de 24 hodin tento typ zásilek, jak inzeruje. Poslali jsme to rychlejším způsobem, než Vámi zvoleným obyčejným balíkem ( ten má lhůtu na doručení 10 pracovních dnů ), protože i z naší strany došlo ke zdržení, protože při doplňování skladu firmou Loogflex, došlo k dopravní nehodě a vše se zdrželo o 4 dny.
    Doufáme, že se kalendáře budou líbit a přejeme hezké svátky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Slabá komunikace

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Ve Vašem hodnocení je psáno, že došlo ke zrušení objednávky ze strany eshopu. Samozřejmě, zvolil jste platbu předem, peníze nedorazily, zboží neodešlo.

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 6ádné
    • nabízí zboží, které nemá

    Dejte si na ně pozor, nabízí zboží, které nemá, což oznámí, až když zaplatíte dopředu proforma fakturou, pak slíbí, že platbu vrátí, ale i po urgenci vrácení platby se vymlouvá a zatím ji nevrátil zpět na účet, takže ještě jednou pozor a nic neplaťte dopředu

    Reakce obchodu Vladimír Sohr - HELMA

    Ale ono je to pane Václave trochu jinak. Objednal jste si množství, které v tom počtu nebylo skladem. Po telefonickém hovoru s Vámi jsme se dohodli, že Vám vrátím peníze, ale současně se ve firmě rozhodlo, že kalendář, který jste popptával, půjde do dotisku. Tuto zprávu jste dostal do mailu, ale odpověď jsem nedostal. Pak jste volal, že chcete vrátit peníze a ty jste obratem dostal zpět. Pokud platba nepřišla, oficiálně mi to sdělte, budu reklamovat ve své bance a nebo Vy ve své.