• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neumí zabalit balicek

    Přišly poškozené balíčky kávy, roztržený a děravý.Uvnitr balíku chybí bublinky nebo novinyPriste zkusím konkurenci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po třech dnech nekomunikace ze strany obchodu jsem volal a bylo mi sděleno, že konvice není u dodavatele skladem a nebude. Přitom v eshopu ji uváděli, jako že ji sami skladem mají. NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu Kafestore.cz

    Dobrý den, Moka konvička byla bohužel vyprodána a náš dodavatel ji souběžně stáhl z nabídky a tak jsme ji zákazníkovi nemohli dodat. Nabízeli jsme mu však adekvátní náhradu velmi podobné konvice, ale zákazník už nic nechtěl slyšet. Za tuto nepříjemnost jsme mu nabízeli i slevu, ale jeho reakce byla nepřirozená i nepřiměřená.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na strankach maji 5 kusu skladem, ale ve skutecnosti je vyprodanej a ja stale cekam na caj. Kdybych si k nim nezavolala po 4 dnech tak me nikdo neinfornuje ze neni. Na vic, nesel caj po 1 kuse koupit tak sem kontaktovala spolecnost. Ti nastaveni na strankach prenastavili. Druhej tyden pryc a stale zadne info, kdy dostanu caj za 200kc. Cekala bych lepsi servis za ty penize. Tak ze uz nikdy....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dnes mně bylo doručeno zboží. Objednala jsem si 3 balení kávy po 1 kg. Káva je více jak rok stará a po novém roce končí záruční doba. U jiných společností mně vždy přišla káva maximálně 4-6 měsíců od výroby a záruční doba byla tak ještě 1 rok. Káva od Vás je z roku 2017, což mně nepřipadá v pořádku. Toto se mi ještě nestalo. Určitě ostatním nedoporučím a jsem s takovým jednáním zklamána.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nespolehlivost

    Reakce obchodu Kafestore.cz

    My ale Českou Poštou nezasíláme, obávám se, že se jedná o omyl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po objednani prisla potvrzujici sms a pak se 4 dny nic nedelo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo zasláno úplně jiné zboží než bylo objednáno !
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Dodnes nemám kávu, ale platila jsem hned 27.12. !
    Tentokrát jste mě zklamali.

    Reakce obchodu Kafestore.cz

    Dobrý den, přes svátky až do Nového roku jsme měli zavřeno. Zboží bylo odesláno hned po Novém roce.
    I tak se vám omlouváme za prodlevu a případné komplikace.
    Věříme, že příště již budete opět spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Absolutně nekomunikoval. Neodpověděli ani na jeden dotaz.

    Reakce obchodu Kafestore.cz

    Dobrý den, žádný dotaz nám bohužel nepřišel, pokud se ale potřebujete ještě na něco dozeptat, kontaktujte nás prosím telefonicky, rádi vám vše zodpovíme.
    Děkujeme a přejeme vám pěkný den.
    KAFEstore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Návod v japonštině

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po týdnu mi volali, že nemají část objednaného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Siroky sortiment
    • Neprehledne stranky, chybna skladova dostupnost

    Kdyby to nebyl muj prvni nakup, asi bych byl shovivavejsi, ale momentalne jsem s obchodem nespokojen. Komunikace s pracovnikem ale byla prikladna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nenalézám nijakých výhod
    • neprofesionální přístup pracovníků

    nedoporučuji

    • Špatná komunikace ze strany obchodu, až po telefonickém dotazu, bylo sděleno, že část zboží není.
    • Ostatní odesláno za dlouhou dobu.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neadekvátní doba a cena doručení (navíc při platbě předem, kterou jsem bankou provedl okamžitě po objednání dne 1.3.2016 )

    za tři balíčky čaje cena doručení 150 Kč (při platbě předem 100 Kč) je neadekvátní. stejně tak jako týdenní doba doručení, je-li zboží deklarováno jako "skladem" a je-li doručováno kurýrní službou..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • dodaci termin, neaktualizovaní nabidky

    po uprave nabidky smerem ke skutecnosti, mozna prumerny i obchd

    Reakce obchodu Kafestore.cz

    Dobrý den, náš obchod reagoval velmi rychle a předal zákazníkovi informaci o vyprodání zboží. Naši dodavatelé kávu Danesi očekávají až během února, a tak ve výjimečných případech nelze uspokojit potřeby zákazníka. Objednávka byla po konzultaci se zákazníkem zrušena, s tím, že během měsíce únor kávu Danesi výhradně pro pana zákazníka objednáme, zavoláme mu a on přislíbil, že si ji následně objedná znovu.

    Vzhledem ke skutečnostem vám děkujeme za hodnocení i recenzi zde na Heurece pro tuto zrušenou objednávku, a věříme že by jste hodnocení neprovedl, pakliže by jsme vám kávu Danesi dodali.

    Kafestore.cz