Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nabízí ke koupi zboží, které jde vložit do košíku, ale už ho nemá na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potvrzená objednávka byla následující den ze strany obchodu stornována

    nabídka neodpovídá skutečnosti

    Reakce obchodu Kabelky-bizuterie.cz

    Dobrý den, nabídka našeho eshopu odpovídá skutečnosti. Prodáváme zboží souběžně v obchodech i v eshopu. Občas se bohužel stane, že se během dne prodá poslední kus v kamenném obchodě a informace o vyprodání se v eshopu objeví až druhý den ráno. Nestává se to často, ale občas ano. Omluvili jsme se Vám emailem a omlouváme se Vám ještě jednou.
    Děkujeme za pochopení

    Libor Vinklát
    Ragazza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Vysoke ceny v porovnani s konkurenciou,na stranke slubuju darcek zdarma no samozrejme vam nic neposlu !!!

    Nedoporucujem. Oklamu vas slubmi o darceku gratis a nic vam nedodaju. Ked tam budete volat a pisat ze kde je ten darcek tak budu slubovat ze ho poslu dodatocne a samozrejme neposlu nic !!! Tiez vysoka cena v porovnani s konkurenciou... Davajte si na tento obchod pozor !!! Nezalezi im totiz ani na svojom dobrom mene a na spoknosti zakaznika uz vobec nie. Ide o vase prachy...

    Reakce obchodu Kabelky-bizuterie.cz

    Zákazník bohužel nepochopil, že si musí sám dárek ke kabelce vybrat a vložit si jej do košíku. Dárků je několik a necháváme na zákaznících, aby si sami vybrali, jaký dárek chtějí. Pokud si zákazník dárek nevybere, máme za to, že o dárek nemá zájem. Podrobný návod je napsaný přímo v eshopu v sekci DÁRKY:
    https://www.kabelky-bizuterie.cz/darky

    Náš dárkový systém funguje již několik let. Máme spoustu spokojených zákazníků a na Heurece to nejvyšší možné hodnocení. Na dobrém jménu nám rozhodně záleží. Věříme, že toto vysvětlení všichni naši zákazníci pochopí.

    Dovětek: Měli jsme dárek pro zákazníka již zabalený s tím, že mu ho dodatečně na naše náklady pošleme. Po tomto "hodnocení" jsme ale žádný dárek zákazníkovi neposlali.

    Žádali jsme Heureku o odstranění této (dle našeho názoru) neobjektivní recenze. Heureka to odmítla s tím, že " ... by mohla být nařčena z podporování nekalosoutežního jednání a poškodila by tím objektivnost recenzí". Názor nechť si každý udělá sám...

    Libor Vinklát
    Ragazza

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - arogance majitele, velké problémy pokud chcete uplatnit reklamaci

    Reakce obchodu Kabelky-bizuterie.cz

    Vážená paní Šárko Sadílková,
    reklamovala jste u nás dva roky starý a zničený deštník Oilily za 712 Kč. Myslíte, že můžete dva roky používat nějaký výrobek a pak nám ho hodit na pult s tím, že chcete peníze? Naštěstí pro tyto případy existuje v zákoně "běžné opotřebení", což byl přesně tento případ. Jinak oprávněné reklamace vyřizujeme standardně podle zákona - do 6 měsíců běžně vracíme peníze nebo zboží opravujeme.


    Libor Vinklát

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na Slovensko doručenie podmieňuje platba vopred pritom obchod nemá účet vedený v eurách, čo považujem za veľme negatívny fakt, nakoľko tým zákazníkom vznikajú väčšie náklady a komplikuje sa platba.

    Na obchod nemám okrem možnosti platby výhrady

    Reakce obchodu Kabelky-bizuterie.cz

    Dobrý den pane Achimský,
    náš eshop je určený primárně pro zákazníky v ČR. Bohužel dobírka na Slovensko je velmi drahá, proto máme v podmínkách platbu předem na náš účet a následně dopravu přes GLS za 180 Kč - mimochodem i toto dopravné je z naší strany dotované. Chápu, že je to drahé, ale momentálně nevím, jak levněji dopravit balíček k vám do Žiliny. Pokud znáte levnější variantu, dejte mi vědět. Nicméně, pokud se vám ale naše podmínky dopravy na Slovensko nelíbí, nikdo vás nenutil si u nás něco objednávat. Každopádně až budete někoho zase hodnotit, zkuste se předtím trochu zamyslet, než něco napíšete.