• Nedoporučuje obchod

    Nic jsem nedostal

    Reakce obchodu Ka-shop - Kování a díly pro okna a dveře

    Vážený zákazníku,
    je zcela běžné, že pokud zboží neuhradíte, tak jej nedostanete. Z vaší strany nedošlo k uhrazení objednávky ani přes několikeré upozornění emailem, SMS i telefonicky, čímž došlo k porušení podmínek objednávky. Pokud se vám cokoliv nezdá nebo máte pochybnosti, je vhodné před hodnocením ověřit, zda není chyba u vás. Bereme to tedy tak, že toto negativní hodnocení patří v podstatě vám. Zkuste příště použít alespoň trochu sebereflexe a nesvalovat vlastní chybu na ostatní, děkujeme.
    Vaše kompletní zásilka byla připravena k expedici v den objednání, tedy již 29.10. a čekali jsme pouze na připsání vaší platby na náš účet, dne 31.10. jsme vám zasílali emailem upozornění, že zboží není stále uhrazeno. Dne 4.11. jsme vám zasílali další upozornění s tím, že pokud nebude objednávka uhrazena do 6.11., bude stornována. Dne 6.11. jsme vám zaslali SMS pro případ, že by jste uvedl v objednávce chybně vaší emailovou adresu, vždy bez jakékoliv odezvy. Jelikož jsme chtěli vše co nejdříve vyřešit k oboustranné spokojenosti, zavolali jsme vám. Pokud jste si nákup později rozmyslel, stačilo nás pouze slušně informovat, není nutné si vymýšlet spoustu výmluv a urážet nás. Vaší úroveň jednání nebudeme komentovat.
    Přejeme vám více optimismu, lepší pohled na svět a pohodové dny, Tým Ka-shop.