Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    velice si vážíme Vašich slov. Opravdu dlouhou dobu se snaží usilovně pracovat na komunikaci se zákazníkem, které je pro náš obchod klíčová.
    Bohužel obrovskou snahu poté můžou zhatit jednou větou lidi, kteří si ani takovéto nelehké práce neváží.
    Ještě jednou děkujeme a slečna Brychová byla osobně od jednatele společnosti pochválena a srdečně ráda.
    těšíme se na další komunikaci s Vámi
    David Šikl - jednatel společnosti

  • Děkuji,,že váš obchod funguje tak jak má... byla jsem hodně spokojená za rychlost dodání,,prostě super,,tak to má být... bohužel jsem nejspíš zhubla,,tak jsem si dnes šla vyměnit trička a mile jsem byla překvapena jak ochotná a milá slečna s nasazením mi pomoct abych byla 100%spokojena a to se stalo.. tímto vás chci poprosit o pochvalu vaší pracovnici ve Veletržní ulici 21, dne 20.9.2013... Super pracovnice mockrát děkuji.. díky tomu,,jak byla skvělá odešla jsem jak s vyměny triček tak s novou objednávkou kalhot,,prostě super...chválím moc. Děkuji iveta

  • Michal: Vaše objednávka byla vytvořena 18.12.2012, vzhledem k tomu, že mezi touto dobou prolínaly vánoční svátky a pracovní dny byly pouze čtyři, si Vám dovoluji oznámit, že veškeré emaily máme zodpovězené na 100% i vzhledem k hektičnosti tohoto období. Doporučila bych Vám zkontrolovat si odeslanou poštu, zda máte správnou kontaktní adresu. ([email protected])
    S pozdravem Team Justoutlet

  • Dobrý den,
    bohužel já váš obchod nemůžu doporučit, jelikož Vaše arogance je šílená volám Vám už čtvrtý den a nikdo u Vás to nebere. Napsal jsme Vám dva e-maily a nikdo na ně neraguje. Nehledě na to že zboží má ten na seznamu na skladěa nejste ho schopny pomalu dodat to tejdne. chápu třeba že byli svátky ale o pracovní dny me to přijde jako nehorázná drzost.
    s Pozdravem
    Michal Jazvinský


  • Andrea: I my se těšíme na další obchody s Vámi ;-)
    Team Justoutlet

  • JUSTOUTLET.CZ:

    Tak snad to bude i pravda, vzhledem k tomu, že zde všude uvádíte, že jste snížili dodací lhůtu, ale nemyslím si, že by tomu tak bylo. Já si totiž zboží objednala před třemi týdny, a dorazilo teprve včera. Takže tato informace o dodací době asi ještě nebyla aktuální. Každopádně se chystám k další objednávce, doufám, že se tedy budu moct těšit za týden na balík :)

  • Andrea: Dobrý den,
    Velice si ceníme tohoto konkrétního přízpěvku!!!
    V současné době jsme snížili dodací lhůty na týden od objednání v ČR a do 10 dnů v SR.
    Víme, že dodací lhůta je pro každého jedním že základních faktorů, a proto se i nadále budeme snažit tuto dodací lhůtu držet!
    Těšíme se na další obchody s Vámi
    Team Justoutlet

  • Dobrý den,
    i když tady čtu, že spousta lidí má problém s objednávkami, přidávám kladnou zkušenost.. Na stránku jsem narazila náhodou, objednala zboží na dobírku. Druhým dnes ráno přišlo okamžité potvrzení objednávky. Přestože dodací lhůta byla delší než je uvedená, na zboží jsem čekala téměř 3 týdny, stálo to za to. Jen by asi bylo lepší uvést to do podmínek, aby lidé věděli, co čekat. Je nepříjemné čekat na zboží, které nutně potřebujete, například jako dárek.
    Když tedy pominu dlouho čekací lhůtu, jsem nadmíru spokojená. Je zde výborné zboží, skvělé značky, a hlavně, výborné ceny. Triko, které v kamenném obchodě v ČR seženu za 600,- jsem zde koupila za 4x menší cenu, ovšem na kvalitě to nejde znát. U všeho co jsem objednala, výborné ceny a výborný materiál!!!
    Vytýkám proto pouze dodací lhůtu, ale se zbožím naprostá spokojenost! Určitě budu objednávat znovu!

  • Team Justoutlet:
    Nevím o jakou objednávku se jedna. Jediny problém jsme měli s 3mi balíky z Anglie, ktere se zdrželi v Gatwicku. Prosím v případe, že Vám jiz nebylo doručeno zaslat cislo Váši objednávky.
    Co se nedostopnusti telefonu tyče, tak nemohu absolutne souhlasit. Na komunikaci se zákazníkem intenzivně pracujeme a dokonce naše operatorky odpovídají na veškeré dotazy online i po pracovni dobu.
    Děkuji za Váši reakci.
    Děkuji

    Team Justoutlet

  • Dobrý den, objednávku jsem poslala 16.4.2012 s dodnes nemám nic. Na e-mail nereagují a telefon je nedostupný.

  • Mám podobný problém, co se týče telefonátů a mailu. Dodávka proběhla v pořádku, ale bohužel jedno tričko bylo vadné. Zaslala jsem jej více než před měsícem k reklamaci, 30 denní lhůta uběhal již 16. ledna. Od té doby je stále uruguji, napsala jsem hromadu emaillů a ani jedna odezva. Telefony nezvedají. Jsem velmi rozčílená jejich přístupem.

  • Aneta M.:

    Souhlasím

  • Já s obchodem problém nemám. Objednala jsem si přes internet, následující den mi přišel potvrzovací email s číslem objednávky.....za tři týdny následoval další email, že mám zboží v obchodě k vyzvednutí. Zboží jsem si vyzvedla,vyzkoušela a odnesla. Příjemná obsluha. Sice minulý rok trochu problémy byly, obchod měl problémy, přesto, že jsem si objednala vlastní vinou menší velikost, a už skladem vyhovující velikost nebyla, zboží jsem vrátila a peníze mi zůstaly na jejich účtu. Po týdnu se se mnou telefonicky spojili a dořešili jsme objednávku. Dostala jsem vyhovující velikost a ještě měla možnost si další přikoupit. Byla a jsem spokojená i s emailovými nabídkami, které pravidelně dostávám.

  • Dobrý den, již potřetí se prostřednictvím mailu dotazuji na vyřízení mé objednávky pod číslem 11134457. To, že nefunguje ani jedno z vámi uvedených telefonních čísel, a to, že nereagujete na maily od zákazníků , považuji za velmi nekorektní jednání. Dále nebyla absolutně dodržena dodací lhůta, kterou uvádíte do 14 dnů max. Objednávku jsme provedli 10.12.2011. Při nejmenším by snad bylo vhodné alespoň zákazníkovi napsat, že se dodání prodlužuje nebo něco podobného. Na serveru Heureka. cz jsem objevila několik dalších naprosto totožných zkušeností jako ta má. Po domluvě s dalšími vašimi nespokojenými zákazníky čekáme do konce tohoto týdne - tj. 6.1.2012 na vyjádření o stavu našich objednávek. V opačném případě se obracíme na ČOI. A připisuji zkušenosti z dneška, právě mi píšou, že telefony standartně fungují, hahahaha. Přečtěte si v diskuzích kolik zákazníků se nedovolalo. A přitom v recenzích se dnes objevily komentáře pracovníků justoutletu, že se omlouvají, že telefony prý měly poruchu, no další smích. nefungují ani dnes. Mé maily jim prý nedorazily. Takže zatím stále nic. V pátek hlásíme na ČOI, takže se ozvěte i další, kteří máte podobný problém.
    Markéta Schreiberová

  • Twigy: Máme stejný problém. Zboží mám již 17 dnů zaplacené a zásilka nikde. Na e-maily nikdo nereaguje a mě už dochází trpělivost.

  • mylné informace máte na seznamu i na stránkách a lhali jste až do telefonu... Navíc podvod s heurekou, kdy přijde dotazník s objednávkou místo 4.12 až 21.12. aby to vypadalo, že je byla objednávka vykryta do 10 dní je vrchol. není co dál řešit

  • Objednala jsem zboží, které jsem ihned zaplatila, ale již 17dní žádné zboží ani komunikace!!
    Na emaily nikdo nereaguje a telefony také nikdo nezvedá, takže zřejmě jediná možnost je ČOI.

  • Dobrý den,
    jen lituji toho, že jsem si tuto diskuze nepřečetl předtím než jsem nakoupil.
    Nakoupil jsem tričko, které mělo být dárkem. V informace na Heurece uváděla, že zboží je skladem. V mailu již byla informace, že zboží bude objednáno u dodavatele a přijde za týden. To už jsem začínal mít pochybnosti, ale protože do vánoc bylo dost času, tak jsem věřil. Za týden mi přišel email se strohou informací, že objednávka byla zrušena eshopem. Jsem jen rád, že jsem neplatil předem. Všem doporučuji se tomuto eshopu vyhnout. Nechápu, jak může mít tolik pozitivních komentářů. Očividně nejsem první, kdo se nechal oklamat lživými informacemi na eshopu. Heureka by to měla řešit. ještě jednou NEDOPORUČUJI!!!

  • Rád bych všechny upozornil na to, že tento obchod neuvádí pravdivé informace o svých dodávkách. Většinu zboží nemá skladem a dodání tak není do 3dnů jak uvádí, ale minimálně do 10 pracovních dní. Přijde mi to jako podvod a nedodržení obchodních podmínek, dále bych to viděl jako nekalé obchodní praktiky vůči zodpovědným eshopům, které uvádí informace férově, prostě počítají s tím že když si to u nich objednáte tak už si počkáte.

    Má osobní zkušenost:
    Dost mě rozzlobilo, když jsem si udělal objednávku, kterou jsem potřeboval, protože dcera odjížděla na tábor, ale zboží nedorazilo, i když zde obchod uváděl u zboží, že jej dodají do 3 dnů. V obchodě se odkázali na jejich obchodní podmínky, které samozřejmě zákazník musí schválit a které říkají, že doba dodání je 10 (+-2) dní.

    Takovéto jednání se mi hrubě nelíbí proto jsem chtěl i Vás ostatní upozornit a ušetřit Vás od nepříjemnosti s tímto obchodem.

  • Anonym: No a co to má jako za význam tento příspěvek nechápu.
    Stálí zákazníci ví a zbytek zajímat nemusí kdo,co,jak,proč.