• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ukvapená doba se projevuje všude. Člověk musí mít štěstí, aby jeho objednávku nevyřizoval splašený pohrk. Na faktuře celá objednávka (opravná sada), ale obdržel jsem jen půlku(lepidlo). Je to jen pár korun tak s tím nebudu ztrácet čas. Příště si rozmyslím jestli tady budu nakupovat za tisíce.

    Reakce obchodu JUREK

    Krásný den a omlouvám se za nepříjemnost.
    Bohužel jsme všichni omylní (i vedoucí expedice).
    Já osobně se pletu i několikrát za týden, a je mi jen 50 let.
    Chybějící ústřižky látek Vám jdou v obálce poštou.
    Mnoho příjemných chvil v přírodě
    a spoustu setkání s báječnými lidmi přeje
    [email protected]

    P.S.: Jen bych doplnil, že je dobré spěchat pomalu i s recenzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Udávané vlastnosti zakoupeného zboží jsou pouze zbožným přáním prodejce. Příště jednoznačně volím produkty firmy CONDOR nebo PRIMA.

    Reakce obchodu JUREK

    Krásný den, nevím pane Anonyme, co máte na mysli "zbožným přáním", protože parametry se snažíme spíše podhodnocovat - viz. nezávislý test spacáků na dTest.cz v roce 2011 - TRAVEL DV L, který jste si zrovna koupil - Komfortní teplota: deklarovaná +7°C / změřená +4,6°C (o 2,4°C lepší). Pro srovnání Prima Bike XP ve stejném testu - Komfortní teplota: deklarovaná +8°C / změřená +8,2°C.
    Příště budete muset výběru spacáku věnovat více času a volit dle vašich tělesných dispozic, účelu a podmínek použití - viz. http://www.svetoutdooru.cz/serialy/najdi-svuj-spacak/

    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 10 dny jsem si objednal zboží. Dosud mi nic nedošlo, ani zpráva, kdy doatnu, co jsem si objednal.... Ale už přišel dotazník, jak jsem spokojený s nákupem !?!

    je to moje první zkušenost s tímto obchodem a není dobrá - objednané zboží za 10 dnů nedorazilo, komunikace s obchodem žádná (kromě potvrzení objednávky žádná zpráva...).
    Takže podle mé zkušenosti _ byl to můj zde první a pravděpodobně poslední nákup.

    Reakce obchodu JUREK

    Vážený pane inženýre,
    došlo zřejmě k vzájemnému nedorozumění.
    Vy jste si zvolil platbu předem, proto náš prodej čekal
    až platba od vás dorazí.
    Jakmile jsme obdrželi peníze na účet (23.6.),
    ještě týž den jsme objednané zboží posílali
    doporučenou poštou.
    Příjemné zážitky v přírodě přeje
    [email protected]