• Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Uvádí zboží skladem a od 16. 11 2020 nedorazila udírna, akorát email kde tvrdí že udírnu pošlou a nikde nic

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Psali jsme Vám s předstihem, ze udirnu posíláme 7.12. Vaše hodnocení tedy nemá smysl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 14 dnech mi stále prodejce není schopný vystavit daňový doklad! Proč....?

    Něco jiného píše v popisu a něco jiného se děje.Určitě nedoporučuji.

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Paní K. Faktura Vám byla systémem odeslána do emailu, který jste uvedla v objednávce. Je možné, že Vám spadl do spamu. Po Vaší tel. urgenci, kde jste po nás pouze křičela, jsme Vám fakturu odeslali ještě jednou, ale pro jistotu z jiného emailu.
    Objednali jste si skluzavku, vyzvedli ji a byl Vám odeslán účetní doklad.
    Vaše hodnocení 10% opravdu není objektivní a pouze škodí naší firmě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží mi bylo doručené po více jak týdnu, kdy byla blbě zadaná adresa a zboží putovalo po celé republice a dorazilo neskutečně poškozené..
    Reklamaci nyní řeším...

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Dobrý den paní Stehlíková. Je mi líto, že PPL popletlo adresy. Dle fotografií, které jsem od Vás obdrželi je vidět, že dva plastové díly u motokáry jsou pouze poškrábané. Nic není zlomené ani prasklé. Nerozumím tudíž Vašemu vyjádření, že "dorazilo neskutečně poškozené". Nerozumím také Vašemu hodnocení 20%, za chybu, kterou jsme neudělali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhé čekání a špatná komunikace

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Pane Homola.
    Objednal jste si u nás udírnu, u které je napsáno, že doba doručení je min. 10 dnů. Termín jsme dodrželi. Nerozumím tedy Vašemu hodnocení. Nevím také o jaké špatné komunikaci mluvíte. Z Vaší strany byla komunikace nulová. To my jsme Vám volali, ohledně doručení zásilky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    špatná zkušenost , hever nebyl funkční, hever je odřený, kufřík se domnívám, že není originál jelikož v něm hever nepasuje , kabely a svorky na baterie jsou rezavý, prodejce při mém oznámení byl arogantní a dost drzý, řešit se mu nechtělo, musel jsem si dát opravit sám. Fakturu mi poslal až po mé urgenci a to jen bez razítka.Proto dnes jsem žádal o jinou. Nevidím žádnou výhodu tohoto obchodu, již nikdy nebudu zde nic nakupovat, nestojí to za nervy.

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Pane Š.
    Kufřík, ve kterém jste obdržel zvedák je originální. Drzý k Vám nikdo nebyl. Pouze jsme Vám vysvětlovali, že kufřík je originální, protože v žádných jiných je neprodáváme. Jednotlivé díly v něm sedí bez výhrad.
    Není pravda, že jste si sám musel dát opravit zvedák. Jasně jste nám řekl, že si ho dáte opravit a nebudete ho posílat na reklamaci, což jste také učinil. Bylo to Vaše rozhodnutí, nikoliv, že se nám reklamace řešit nechtěla. Ze zákona máte právo reklamovat vadu výrobku, čehož jste ale dobrovolně nevyužil. Jak jste nám později psal - oprava stála pár korun. Faktura se automaticky posílá ze systému eshopu v elektronické podobě. Vaše urgence nemá vliv na poslání faktury. Razítka na fakturách nemusí být již snad od roku 2012.
    Je mi líto, že tímto nepravdivým hodnocením škodíte naší firmě.
    Ještě dodám, že jste nám zvedák vrátil a to zcela poškozený - jsou v něm kompletně stržené závity nosné konstrukce i když výše uvedená oprava s tímto nemůže mít nic společného. K tomu jste ještě po nás požadoval vrácení celé kupní částky i když jste zvedák sám definitivně zcela zničil.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    U udírny nesedělo koleno ze spodkem ,volal jsem tam chtěli fotografie a pak mi napsali že je prý v pořádku že to tak dělají již 10 let a že když se mi to nelíbí mužů zboží vrátit,tak jsem se rozhodl se ho osobně vrátit do prodejny se nedostanete a mobil vám nikdo nezvedne tak jsem si to na vlastní náklady radši opravil .

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Vážený pane. Ano, koleno k udírně se dělá již dlouhé roky stejně a doposud jsme se s podobným "problémem" nikdy nesetkali. Sám jste mi napsal, že mi udírnu vrátíte, nikoliv, že jsem Vás vyzval aby jste ji vrátil. Byl jste také informován, že máme zavřeno z důvodu dovolených (tato informace byla rovněž uvedena na našich www stránkách) tudíž, dovolat se šlo opravdu stěží. Jelikož jsme měli zavřeno, do prodejny jste ho vrátit nemohl. Žádnou kamennou prodejnu nemáme, pouze odběrové místo na adrese firmy.
    Na všechny nevyzvednuté telefonáty bylo reagováno SMS zprávou. Od Vás ale žádnou zpětnou odezvu nevidím.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vydané zboží na osobní odběr nebylo nijak dokladováno ,chybí potvrzení o platbě , zboží nemá žádný záruční list a návod k použití dodán jen v polském jazyce

    Vydané zboží na osobní odběr nebylo nijak dokladováno ,chybí potvrzení o platbě , zboží nemá žádný záruční list a návod k použití dodán jen v polském jazyce .
    Doposud mi i na písemnou výzvu kromě chybně vystavené a zaslané faktury nebyly žádáné písemnosti doručeny .
    S pozdravem Horák Petr zákazník .

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Dobrý den, vy jste u mne osobní odběr neměl. Jaké dokladování osobního odběr máte na mysli? Chybí Vám potvrzení o platbě? Od koho a z jakého důvodu? Toto jsou spíše Vaše poznámky adresované přepravní společnosti, nikoliv prodejci.
    Žádné písemnosti Vám také nebyly dodány, protože od Vás nemáme žádný email.
    Faktury chybně nevystavujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vozík jse vyraby na zakazku která trva a nekounikujou s obchodem

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Dobrý den, ano, vozíky se vyráběly na objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží nakonec dorazilo
    • Dlouhá doba dodání
    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou výhodu jsem neobjevil
    • Podprůměrná kvalita výrobku
    • Samotná konstrukce je nestabilní a k ničemu
    • Přes dobré ukotvení neodolá trochu většímu větru
    • Vyhozené peníze, doporučuji si připlatit a koupit stabilnější konstrukci.
    • Už mě nevýhody nebaví psát

    Altán jsem postavil, dost řádně ukotvil a vítr ho rozlamal. A to zase tak velký moc nebyl. Ještě jsem si objednal zelenou barvu a došel mi pruhovaný zeleno bílý. Altán nedoporučuji, jsou to vyhozené peníze!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Dobrý den, je škoda, že jste mne o tomto faktu vůbec neinformoval. Kdybychom to věděli, tak bychom Vám zboží vyměnili, nebo jste mohl odstoupit od kupní smlouvy. Místo toho jste si výrobek ponechal, o ničem jste nás neinformoval a udělil negativ.

  • Nedoporučuje obchod

    • nulova komunikace

    zbozi mi nebylo doruceno zadna komunikace nedoporucuji

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Pane Vasil. Objednal jste si zboží v předprodeji, tudíž máte pravdu, nebylo Vám ještě doručeno. Není zapotřebí abychom Vás kontaktovali když se čeká na naskladnění. Všechny informace jsou uvedené v nabídce. Když jsem Vám ale volal, tak jste pořád říkal do telefonu, že nic neslyšíte a položil jste to.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dejte si pozor jak máte silný hlas zruší vám objednávku

    s prodejcem se nedá rozumě domluvit neustále vám skáče do řeči a pokud zvýšíte hlas a řeknete mu at vás nechá mluvit tak raději ukončí hovor a vy se tam už nemůžete dovolat a nakonec zruší celou objednávku bez vašeho vědomí, už bych si tam nic neobjednala s takovým přístupem k zákazníkovi

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Vážená paní. Je opravdu smutné, že takto lžete. Vy jste mi volala a pořád jenom křičela a nenachala si vůbec nic vysvětlit. Objenala jste si u mne 5 velkých a těžkých balíků, které opravdu nelze odeslat jako jeden balík. Bohužel s tímto faktem jste se nemohla smířit tak jsem objevnávku zrušil dle platných obchodník podmínek, se kterými jste v průběhu objednávky souhlasila. O tomto faktu jste byla rovněž telefonicky obeznámena. Poté se na mých stránkách objevila identická objednávka se stejnou doručovací adresou, ale na jiné osobní údaje. Té paní jsem psal (možná Vaše dcera), vysvětlil jsem ji jak je to s poštovným a se vším slouhlasila. Tudíž opravdu chyba není na mé straně. Dále - o vaších vulgaritách zde ani nebudu psát, protože se nehodí býti k druhému tak sprostý jako jste byla vy ke mne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 20-ti dnech jsem nedostala zpět zaplacenou částku 3967,- Kč

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Dobrý den, peníze jsme Vám vrátili hned. Po Vaší urgenci jsme převod kontrolovali a zjistili jsme, že se nám vrátil z důvodu špatně zadaného čísla účtu. Peníze jsme Vám tedy již úspěšně vrátili v den kdy jste nám ozvala, že peníze stále nedorazily. Jsme rádi, že se celá situace vyjasnila a peníze Vám přišly zpátky na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    nedodáno.

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Dobrý den, o nedodání zboží jste byla včas informována. S tímto problémovým dodavatelem již jsme ukončili spolupráci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží přišlo poškrábané a poškozené, na fotodokumentaci nereagovali
    a poškozené kolo jsem musel koupit nové.

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Pane Razima. Vidím, že máte zálibu dávat negativní hodnocení všude kde je to jen možné. Zopakuji tedy to co je nám všem dobře známo - dle fotek byla na kole malá promáčklina čímž kolo neztrácí na své funkčnosti. Reagovali jsme ihned co jsme obdrželi fotografie. Náhradní kolo jste si chtěl sám koupit, tak jsem Vám ho prodal. Nikoliv, že MUSEL, ale chtěl. Balení je standardní a to od výroby. Je divné, že z těch desítek prodaných kusů pouze Vám vadí způsob balení. Balíky opravdu nerozbalujeme. Je smutné, že musíte takto neprávem očerňovat dobré jméno firmy a je mi líto, že takto veřejně nemluvíte pravdu o celé situaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná reakce na emaily, až po zavolání mi bylo řečeno že mnou objednané zboží není na skladě a musí se teprva vyrobit. Přitom mají v inzerátu uvedeno že zboží je skladem, na mou otázku proč je tomu tak mi bylo řečeno že se to tak dělá jinak by nic neprodali. Zboží jsem objednal 20.4.2020 a mělo by být odesláno až 10.5.2020 plus doprava.

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Vážený pane. Neobdržel jsem od Vás ani jeden email. Objednal jste si udírnu, u které je napsáno, že se jedná o předprodej a že dodací lhůta je 14 pracovních dnů + doprava. Všechny tyto informace se v této nabídce nachází od 30.3. a to z důvodu vytížení výroby. Tato poznámka je velice dobře viditelná - nachází se na začátku nabídky a je napsaná červeně. Je mi líto, že jste si této informace nevšiml, ale tohle opravdu není důvod aby jste zde dával negativní hodnocení a škodil tak dobrému jménu firmy.
    Princip předprodeje je takový, že se prodává zboží, které bude teprve naskladněno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doprava (jestli očekáváte něco podobného Alze nebo Mall.cz, řeknu Vám hned - nebude Vaše očekávání splněno
    • konečně zrušil objednávku

    na webových stránkách bylo napsáno že mají konkrétní objednané zboží skladem a budu mít doma za 3 dny, ale konečně dostal jsem email o tom že posílají to z Polska...ok, čekáme...za týden píšu obchodníkovi zprávu ohledně své zásilky a toho jak vůbec můžu ji sledovat (respektive nějaké číslo zásilky) , ale dostal odpověď že teď to odešle...ok, čekáme...konečně rozhodnoul jsem tu objednávku zrušit kvůli tomu že žádnou informace kromě toho že "dostanu to za týden" neobdržel.

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Dobrý den,
    byli jsme spolu v kontaktu. Sám jste říkal, že si nákup provedete někde jinde. Po dohodě jsme objednávku zrušili, protože jsme měli problém s dodržením dodací lhůty a zboží jste potřeboval jak nejrychleji. Vašemu hodnocení tedy nerozumím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje zkusenost je taková že mají něco skladem, tak to objednám ale hned na to to skladeb není a když pak volám tak mi řeknou že na to mají až 2 týdny. Takže nevím když to mám skladem, tak odesílám hnedka ne..? Děkuji za pochopení Tušík

    Reakce obchodu JUMON.cz

    Dobrý den,
    objednával jste si u nás udírnu u které máme napsáno, že dodací doba je kolem 14 dnů. Tato informace je v inzerátu a také Vám byla telefonicky sdělena. Je mi líto, pokud jste si této informace nevšiml. To ale není důvod dávat zde negativní hodnocení.