Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatné označení a nedodržení pracovní doby

    Zboží jsem měla objednané k osobnímu vyzvednutí v Poličce. Ač nepřehledně a nejasně, byly ve hře 2 adresy. Ani na jedné se však nikdo nezdržoval od půl páté do pěti hodin odpoledne (do vzkazu jsem ještě uvedla datum, kdy chci zboží vyzvednout). Prodejna měla však být otevřena do 17:00 každý všední den. Snažila jsem se o telefonický kontakt v době, kdy jsem si jela pro objednané zboží. Telefon nikdo nebral nebo na druhém byl záznamník. Naprostá nespokojenost.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nemám připomínek,vše bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zatím žádné
    • vůbec netuším, v jakém stavu je objednávka a jestli to má sehnad jinde
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto neprofesionalni pristup. Nic jsem neobjednal ani nenakoupil - nekdo asi udelal preklep v e-mailove adrese. I pres to, ze jsem je na to upozornoval chodi mi stale jejich e-maily: vcetne objednavky a adresy chudaka te pani co si to objednala (coz jsem samozrejme okamzite vymazal) - neni to nahodou poruseni zakona o zachanzeni s osobnimi udaji? Uz nevim jak jinak je mam na tu chybu upozornit. Snad si to konecne nekdo z toho obchodu precte.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Sírová mast kterou jsem si objednal na svrab nefungovala a doporučil bych vám zvýšit obsah síry na obvyklých 20 % .

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kvalitní přírodní produkty
    • Dlouhá dodací lhůta.

    Trochu více života do obchodování. Při nákupu přes internet očekávám třetí den zboží doma.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Objednala jsem si produkty, které doporučujete při zánětu prsu. Zboží dorazilo a na vámi doporučených preparátech je napsáno, že není doporučeno při kojení. Takže pro mě nevyužitelné.

    Jelikož s obchodem nemám dobrou zkušenost. Nedooporučuji.

    Reakce obchodu Bylinářství Jukl

    Vážená maminko!
    Na zánět prsu doporučujeme celkem 6 přípravků a pouze jediný z nich není vhodný pro těhotné a kojící ženy, což je na stránkách uvedeno. Předpokládáme, že si zájemce vždy prostuduje celý text!
    Pokud nám vrátíte nerozbalené tablety FYROSAN L, kterých se to týká, s kopií faktury a zdůvodnením, vrátíme Vám obratem peníze, které jste za ně zaplatila!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Logistika bezproblemova ale ucinek masti nulovy (nebo mozna spis zaporny).
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • široký sortiment bylinek
    • Nepravdivá informace obsluhy E-shopu
    • Mylně uvádějí jako výdejní místo ordinace Praha.
    • Ceny díky poštovnému jsou srovnatelné kamenným obchodům v Praze

    Obchod nedoporučuji.
    Po objednání zboží a přirážkou 50,-Kč se mi ozvala paní z E-schopu, že na výdejní místo do Prahy nedodávají. Ať si zboží vyzvednu v pražské ordinaci p. Jukla.
    Na ordinaci jsem nazazil na neosobní jednání, kdy jsem byl vykázán na chodbu. Místo tinktury z ostropestře mi nabídla paní pouze čaj. Při značně vyšší ceně mi sdělila, že alespoň nemusím platit za poštovné. Po přepočítání cen doma jsem zjistil, že ceny na ordinaci jsou vyšší, než kdybych zaplatil 95,-Kč za poštovné. Na tuto skutečnost jsem nebyl upozorněn.
    Po mé stížnosti na mail E-schopu jsem dostal odpověď: (cituji)
    V pražské pobočce si sice můžete dokoupit naše výrobky a to vždy ve středu od 13 do 17 hodin, ale ceny jsou jinné než na e- shopu.
    V pražské pobočce si sice můžete dokoupit naše výrobky a to vždy ve středu od 13 do 17 hodin, ale ceny jsou jinné než na e- shopu.
    Pokud Vám asistentka pana Jukla prodala výrobky v době jeho ordinačních hodin je to její dobrá vůle , protože jinak to narušuje chod ordinace pana Jukla, ale to už Vám také vysvětlila paní na expedici.
    Bylinářství Polička (což nebyla pravda)

    Reakce obchodu Bylinářství Jukl

    Dobrý den anonyme!
    Občas se nám stává, že zákazník přehlédne informace uvedené u konkrétního způsobu dopravy a nebo to jen tak zkusí. Přitom je u osobního odběru výslovně uvedeno:
    "Osobní odběr v Bylinářství v Poličce (50 Kč s DPH)
    Zboží bude připraveno k odběru v kamenné prodejně Bylinářství-kořenářství v Poličce"

    Doufali jsme, že z toho bude každému jasné, že si pro zboží nemůže přijít do pražské ordinace a ani si nemůže vymínit v textové poznámce jinou úpravu doručení.
    Tím bychom mohli všechna Vaše dále uvedená sdělení považovat za bezpředmětná, přesto se to pokusím shrnout:

    - obsluha eshopu s Vámi měla jednat pouze a výhradně o standardním způsobu zasílání zboží. Takto dopadla stylem "Za ochotu na žebrotu"

    - není pravda, že byla kdykoli jako výdejní místo uváděna pražská ordinace

    - kamenný obchod v Praze neprovozujeme a pražská ordinace pana Jukla k tomuto účelu OPRAVDU není určena a ani vybavena!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednání z domova
    • velký výběr
    • přijatelná cena
    • Platba na dobírku
    • drahé poštovné(dražší než zboží!)
    • produkt nemusí odpovídat představě

    Koupil jsem produkt, který je jinak jen na lékařský předpis , ale nejsem si jistý, že se jedná o stejně kvalitní zboží.Koupil jsem sírovou mast a jak si jí pamatuji z mládí, byla téměř černá a páchnoucí ale účinek skvělý v tomto případě se mi zdá, že jde o jiný výrobek pod známou značkou.Pro krátkou dobu ještě nemohu účinek zhodnotit, ale jsem dosti skeptický.Proto bych nemohl obchod doporučit! Jestli se budu mýlit a Váš výrobek se ukáže jako účinný a pouze k pokožce šetrnější,rád Vám dám vědět.Pamatuji si sírovou mast z vojny, když byla v kasárnách epidemie svrabu a proto jsem s tohoto výrobku zaskočen. Ale je to již 40let,doba se mění, možná se změnila i sírová mast!

    Reakce obchodu Bylinářství Jukl

    Vážený pane!
    Jsem přesvědčen, že se brzy přesvědčíte o kvalitě a účinku naší sírové masti!
    Pokud víte o nějaké levnější možnosti dopravit rychle a bezpečně zásilku našim zákazníkům, ozvěte se nám prosím - čeká Vás odměna!!!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Neobvykle dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Bylinářství Jukl

    Mrzí nás toto hodnocení, jelikož objednané zboží expedujeme nejpozději následující pracovní den!
    Na druhou stranu musíme potvrdit ojedinělé špatné zkušenosti s dopravcem.
    Tomu chceme čelit možností výběru alternativního dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • věřím, že produkty v tomto obchodě jsou kvalitní, jsou finančně dostupné pro každého
    • nelze platit převodem z účtu

    kvalitní produkty, vybere si každý podle vlastních potíží, obchod bych doporučila

    Reakce obchodu Bylinářství Jukl

    Pro naše zákazníky máme připraveno více, jak 10 variant úhrady objednaného zboží, včetně PayPal, PaySec, MoneyBookers, platební brány Mbank, eKonto, samozřejmě převodní příkaz, atd.
    Kvalita dopravců, platební morálka některých zákazníků a počítačová gramotnost jiných nás ZATÍM vede k omezení se pouze na "starou/dobrou" dobírku.