Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    omezená možnost výběru způsobu dodání (není možnost Zásilkovny) způsobila, že jsem balíček nezvládal vyzvednout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zaslána přes balíkovnu, která místo do ALZA boxu uložila na poštu. Eshop se k tomu postavil tak, že pokud si nechci vystát frontu na poště, mám počkat až to přijde zpět a znovu zaplatit poštovné. S odkazem na podmínky balíkovny, že pokud je box plný může to uložit na poště. Tento eshop nedoporučuji z důvodu arogantního jednaní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno přes balíkovnu, která místo do alzaboxu doručila balík na poštu, obchod se k tomu staví tak, že jim to je úplně jedno. Objednám jinde, nespolehlivý obchod a arogantní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Žádný obchod nikomu nedoporučuju .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přes moje výslovné přání v objednávce o nezasílání marketingových ani dotazníkových spamů toto nemístné žebrání o pochvalu se objevilo obratem. První a poslední nákup u kšeftařů s cizími daty poskytnutými kvůli nákupu!

    Reakce obchodu Bylinářství Jukl

    Dobrý den,
    ve Vaší objednávce žádné výslovné přání k zasílání dotazníku nebylo. Chápeme však, že ne každý je ochoten odpovídat na dotazník, i to je možnost. Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Jak můžu hodnotit zboží když žádné zboží nemám ještě ? Což je divné

    Reakce obchodu Bylinářství Jukl

    Dobrý den,
    je nám líto, že Vaše zásilka měla zpoždění, ale prodleva bohužel vznikla díky státním svátkům 5.a 6.7.2023.
    Děkujeme za pochopení. Bylinářství Jukl

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Velký výběr čajů
    • Příznivá cena
    • Poměrně dlouhá doba dodání.
    • Žádná komunikace e-shopu ohledně potvrzení/zpracování/odeslání objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod neumí komunikoval, neplní to co slíbil. Před 1/2 rokem jsem se zaregistroval takže vidím své objednávky, obchod i tom neví....

    Zboží jsem si musel objednat jinde, promptně jsem ho obdržel

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Má transakce asi neproběhla, ale já sama jsem si to neoveřila, až když dlouho nic nepřišlo a tak bych byla rada, když se ozvěte i vy ze objednávka není uhrazena.
    • Dát vědět, když objednávka stojí pro nezaplacení.
    • Já sama jsem byla přesvědčena, že je zaplaceno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi do dnešního dne nedošlo
    • p
    • Po potvrzení, že mi bude zasláno do balíkovny pošty Aš , nedošlo
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Dobré zkušenosti
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Špatný e shop při objednání mě to nějak divně přeskočilo na jiný produkt.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Preparat vubec neucinkuje.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • VELKÉ MNOŽSTVÍ NA VÝBĚR
    • ŽÁDNÝ ZE ZAKOUPENÝCH PRODUKTŮ NESPLNIL TO,CO JE V POPISU - ŽÁDNÝ ÚČINEK JSEM NEZAZNAMENALA.

    VYZKOUŠEJTE A UVIDÍTE, KAŽDÝ NA PŘÍRODNÍ LÉČBU JISTĚ REAGUJE JINAK. MNE TO TEDY NIJAK NEOHROMILO.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Na konkrétní vÿhody jsem neprisla
    • Dle mého názoru obchod nabízí nekvalitní zboží

    Obchod jsem navštívila na doporučení své známé,bohuzel jsem ale bylinkové čaje musela vyhodit pro jejich zápach a příšernou chuť.Bylinkové čaje pijí ráda,ale tohle se vážně nedalo.Tinktury zatím pro jejich kràtké užívání hodnotit nemůžu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychle a spolahlive dodanie tovaru
    • Ponuka produkty u ktorych nepocitite ziadny pozitivny efekt na svoje zdravie.

    Ja osobne som vyhodila 700 czk pricom u konkurencie sa daju najst vyrobky s rovnakym popisovanym ucinkom ale za nizsiu cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Snadná dostupnost
    • Byla mi účtována jiná cena, než platila v okamžiku objednávky. Na moje upozornění firma nereagovala!

    Sháněl jsem mast pro nemocné příbuzné. Firma mi ji obratem zaslala. V tomto směru jsem spokojen. Avšak účtovaná cena byla o deset procent vyšší, než v okamžiku objednávky. Toto je možno považovat za klamání spotřebitele. Zájemcům doporučuji osobní odběr.

  • PPL již nikdy více!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Účinek preparátu ´= O

    Nedoporučuji!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Problém nemám až tak s obchodem, jako se samotným protiparazitárním balíčkem. Uvedená kůra by měla být na 17 dnů, ale počet tablet v základním balíčku nestačí ani na prvních 6 dnů, a přitom je uvedeno, že se kůra v žádném případě nemá přerušit před 6. dnem.

    informace k danému produktu byly zavádějící. Buďto jde o omyl a špatný popis u výrobku, nebo o zlý úmysl - přinutit zákazníka, aby si dokoupil další balení tablet, chce-li dokončit kůru alespoň v základním rozsahu.

    Tímto jednáním obchodu jsem zmaten a nedělá na mne dobrý dojem.