Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kimono přišlo špinavé, zažloutlé - zřejmě vystavený/špatně skladovaný kus.

    Reakce obchodu Judosport.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že jste obdržel takové kimono. Vystavené modely zásadně přes e-shop nezasíláme a všechna kimona jsou skladována správně a ve vhodných podmínkách. Zboží zasíláme v originálních obalech od výrobce a není v našich silách všechna kimona před expedicí vybalit a řádně zkontrolovat. Pokud jste takové kimono obdržel, velice se omlouváme a rádi Vám jej vyměníme. Neváhejte nás tedy kontaktovat s reklamací standartní cestou a jistě vše vyřešíme k Vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení.

    Váš Judosport

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mi doposud nepřišlo ,nejsem spokojen ,zboží je zaplaceno ,a již 14 dní čekáme na doručení.

    Reakce obchodu Judosport.cz

    Dobrý den, je nám velice líto, že jste doposud neobdržel své zboží, ale v naší evidenci nemáme žádnou, dva týdny starou, uhrazenou a neodeslanou objednávku. Kontaktujte nás prosím na náš e-mail či telefon, problém jistě vyřešíme, ale z Vaší recenze bohužel nedokážeme určit, o jakou objednávku se jedná. Možností, proč jste doposud neobdržel svou objednávku je více, nemuselo dojít ke spárování Vaší platby, zásilka nemusela být doručena, protože se Vám kurýr nedovolal a mezi reklamními letáky se mohlo ztratit oznámení o uložení zásilky, mohl jste objednat zboží, které signalizuje, že není skladem, nebo je u něho delší dodací termín.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží nebyli doručeno
    • Dopravce gls vůbec nedoporučuji a nechápu proč obchod přes něho doručuje balíky.
    • V obchodě mi bylo řečeno že za doručení musím se postarat sám. Takže určitě radši jiný obchod

    Reakce obchodu Judosport.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že jste neobdržel svou zásilku. Ale pokud se s řidičem spediční společnosti domluvíte, aby Vám zásilku zanechal na depu, tak jí tam řidič skutečně nechá. Telefon na řidiče jste měl, mohl jste si s ním domluvit náhradní termín dodání. V nabídce však máme i alternativního dopravce Českou poštu.

    Váš mail přikládám níže:
    Dobrý den, včera mi měli doručit balík od vás já byl v práci tak jsme dohodli že balík dneska vyzvednu z odkládacího místa přijel tam dneska a balík není  pravděpodobně oni ho ztratili.

    Na základě tohoto Vašeho emailu jsme Vám poté zásilku dohledali na depu, kde jste si nechal zboží uložit a poslali jsme Vám instrukce pro opětovné doručení. My za Vás skutečně nemůžeme hovořit, kdy a jak budete doma. To si musíte se spediční společností domluvit sám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • I kdyz je zbozi tyden tak objednavka se uz tyden vyrizuje
    • Kominikace prvni dobra a pak nic
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • První zásilka byla vrácena z důvodu špatné kvality zboží, vyměněné zboží bylo opět nekvalitní. E-shop se mnou nekomunikuje, přesto že jsem telefonicky informovala o opětovné špatné zásilce. Nebyli mi proplaceny ani náklady na odeslání zboží zpět při uznané první reklamaci.

    Jak je možné, že tento obchod má status ověřeno zákazníky ?

    Reakce obchodu Judosport.cz

    Vážená paní,
    Vaše první reklamace byla vyřízena do týdne a je nám velice líto, že jste u vyměněného zboží nalezla další vadu. U tohoto zboží je reklamací opravdu minimum. Naše vyjádření jsme Vám odeslali e-mailem s nabídkou buďto na výměnu zboží či na finanční kompenzaci. Zároveň jsme Vás žádali o číslo účtu za účelem proplacení poštovného. Na tento e-mail jste však nereagovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobra cena
    • Žádná komunikace,žádná odpověď na potvrzení objednávky,přestože věděli, že nemají počet objednaných kusů (na stránkách uváděli že mají větší počet).Nestál jsem jim za odpověď.Po týdnu jsem obchod telefonicky kontaktoval,bylo mi sděleno,že mají jen 2 kusy,zbytek nejdříve v březnu,ale že mi na mail pošlou jinou variantu,samozřejmě opět nic.

    Dobrá cena,špatný komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    Spedice InTime je naprosto nekompetentní. Uhrazen předem dovoz domů, přesto spedice zásilku uložila bez mého souhlasu do nejbližšího Postomatu a chtějí, abych si ji tam vyzvedla, nepodali mi informaci o přístupu k zásilce v Postomatu. Momentálně nejsou interně schopni vůbec zjisti, kde zásilka je. Peníze mi PRÝ nevrátí, protože šlo o platbu předem přes dodavatele. Zásilka je na cestě 9 dní!!!

    Reakce obchodu Judosport.cz

    Dobrý den,
    v případě, že jste měla problém s dodáním zboží, mohla jste nás kontaktovat, jistě bychom Váš problém se spediční společností vyřešili. V krajním případě i urgentním zasláním nového zboží. Vzhledem k tomu, že jste nás prozatím nekontaktovala, neznáme Vaše jméno a nevíme ani, o jakou objednávku se jedná, nemůžeme Vám tak bohužel nijak pomoci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bez jakekoliv reakce

    Poprve a naposled

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • jiný obchod s tímto sortimentem mi webovky nanabídly
    • Zboží bylo zasláno na dobírku přes českou poštu za cca 150,- Kc. Pásek byl zaslán jako doporučený dopis v obálce (normální cena 80,-Kc). Poštovné vyšší než cena pásku.

    Doporučila bych využít pouze pro hromadnou objednávku.

    Reakce obchodu Judosport.cz

    Pro pásky a drobné předměty máme v nabídce snížené poštovné za 99,-Kč, toto snížené poštovné si může zákazník zadat při vytvoření objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • o něco levnější
    • prodejce ochotný,snaživý,ale dopravce nespolehlivý.Dvakrát odeslali zboží a až po týdnu se ozvali na dodání,odstoupila jsem od kupní smlouvy a objednala jinde.

    Nemám již důvěru

    Reakce obchodu Judosport.cz

    Dobrý den,
    týdenního zpoždění s dodávkou Vaší objednávky je nám velice líto. Nedoručené zboží jsme Vám po třech dnech zaslali podruhé, bohužel měl dopravce na depu technické problémy, díky kterým dodal obě zásilky za další dva dny. Odstoupení od smlouvy jste uskutečnila v den, kdy Vám bylo zboží doručováno. Jedná se o první takový případ s touto spediční společností a v případě dalších stížností bude dopravce vyměněn. Jedná se však již o našeho čtvrtého přepravce za dobu naší působnosti a tento problém byl první po roce našeho smluvního vztahu. Doposud se tento dopravce jevil jako nejlepší.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • -Objednal jsem si velikost 110 ale byla mi doručena velikost 100
    • - zboží bylo v koncovém skladu ve čtvrtek ale mě bylo dodáno až v úterý?????????????????????

    Reakce obchodu Judosport.cz

    Dobrý den,
    je nám velice líto, že jste obdržel chybnou velikost. Neevidujeme však žádnou Vaši reklamaci. Pokud byste u nás chybně dodané zboží reklamoval, rádi Vám kimono vyměníme a vynahradíme vynaložené poštovné.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží zatím nedorazilo a bez komunikace

    Reakce obchodu Judosport.cz

    Dobrý den pane Já, je nám velice líto, ale žádnou nevyřízenou objednávku z 16.9. neevidujeme, pokud byste se nám ozval, rádi s Vámi vše vyřešíme. Může se jednat o technický problém, o kterém nevíme.