• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje
    • zboží nedorazilo, ani to, co bylo skladem

    Reakce obchodu Jezdecké potřeby

    Objednávky odesíláme prioritně kompletní, o možnosti úpravy objednávky informujeme zákazníky v e-mailu, kterým oznamujeme, že na některou položku objednávka čeká.
    Stejně tak to bylo i v tomto případě, ale zákazník si této informace nevšiml. Nakonec jsme se dohodli, že čekající položky z objednávky odebereme a ostatní zboží jsme odeslali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel, zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Jezdecké potřeby

    Je nám líto negativního hodnocení, bohužel v objednávce bylo zboží, které jsme neměli skladem, to zobrazoval i e-shop na stránce výrobku. Zákazník dostal aktualizační e-mail s informací o pravděpodobném datu dodání pokud bude zboží skladem u dodavatele. Dodavatel ale zboží momentálně nemá dostupné, tuto situaci nejsme schopni jakkoli ovlivnit.
    Všechny objednávky se snažíme vyřídit co nejrychleji, bohužel někdy se stane, že to z důvodu nedostupnosti zboží není možné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací doba
    • Nekomunikují

    Objednala jsem si zboží, které bylo skladem. Dva dny po objednání mi přišel e-mail že se objednávka vyřizuje. Dnes je to 11.den a nevím o objednávce žádné informace. Na telefon nereagují, e-maily nevyřizují a na Facebooku si zprávu pouze zobrazí. Včera mi laskavě po více než týdnu odepsali, jestli chci objednávku zrušit

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Až po týdnu co jsem zboží obejdanala si teprve někdo všiml, že část mé objednalvky neni momentálně skladem, tudíž jsem čekala skoro dva týdny.
    • Rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Přišlo mi trochu jiné zboží než jsem objednala. Proto jsem vracela.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Různorodé vybavení
    • Nedostala jsem všechny objednané věci.

    Objednávala jsem přes internet s tím, že si na prodejně vyzvednu i zboží, které původně nebylo skladem, ale stejně ho nikdo nedoručil, takže jsem si vybírala až na místě.

  • Nedoporučuje obchod

    • Přišlo nám úplně něco jiného než jsme objednali
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné
    • Žádné

    ...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem deštník se siluetou koně, moc kezký, ale ihned po vytažení z obalu upadlo "madlo", aniž bych deštník ještě rozdělala. "Madlo" nebylo vůbec přidělané. Deštník byl levný, nevyplatí se posílat ho zpět na reklamaci, takže manžel spravil, snad chvíli vydrží. Ale jinak rychlé, bezproblémové jednání a kdybych se ozvala, možná by proběhla v pořádku i reklamace. Ale dcera měla svátek a chtěla jsem jí ho už dát, moc se líbil.