• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    3x brýle, všechny byly poškozené

    Reakce obchodu John's Shop

    Dobrý den,

    mrzí nás, že byly všechny 3 brýle poškozené. Bohužel jste nás nijak nekontaktoval ani nepodal reklamaci, netušíme tedy, co se stalo.

    Z logiky věci ale vyplývá, že musely být poškozeny vlivem přepravy. Prodali jsme stovky (ne-li tisíce) kusů bez jediné reklamace, je tedy extrémně nepravděpodobné, že bychom měli 3 vadné kusy a zrovna tyto 3 vadné kusy najednou poslali jednomu zákazníkovi v jedné objednávce...

    Zákazník nereagoval na telefonní hovor, ani nás nijak nekontaktoval. Z naší strany nemáme, jak situaci vyřešit.

    S pozdravem
    Tým John's Shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jEDNÁ SE O PODVODNÍKA !!!

    ZAKOUPIL JSEM u této rádoby firmy flash disk,ten přišel,ale místo 64GB asi 10GB.

    Reakce obchodu John's Shop

    Fakta:
    1. Nejednalo se o první nákup zákazníka v našem eshopu. Předchozí nákupy byly v pořádku - zákazník toto však nehodnotil. Pokud bychom byli podvodníci, jistě by u nás neobjednával znovu.
    2. Doručeno bylo zákazníkovi hned druhý den.
    3. S recenzí však přišel až po více než měsíci.
    4. 10 GB flash disky se běžně nevyrábí. Nejnižší kapacitu, kterou lze v současnosti v našem obchodě koupit, je 32 GB. Nic z toho nekoresponduje s jeho recenzí.
    5. Zákazník nás nijak nekontaktoval - kontaktovali jsme jej až my.
    6. Zákazník si myslí, že musí o reklamaci "vyjednávat" - nechápe tedy základní principy.
    7. O problému odmítá diskutovat a tvrdí, že je pro něj věc vyřízena.
    8. Zákazník byl požádán, aby u nás již nic v budoucnu nekupoval.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Objednala,jsem zboží,pro syna k Vánocům a přišly mi 2 stejné výrobky,ale v objednávce, jsem objednala každou kostku jinou a né dvě stejné.

    Reakce obchodu John's Shop

    Co se dá dělat - udělali jsme chybu a omylem poslali 2 ks stejného zboží. Omluvili jsme se a poslali zboží správné a uhradili všechno poštovné. Byla to naše chyba, přesto nás mrzí, že nám zákaznice dala špatné hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC KLADNÉHO sem na tomhle obchodě nenašel
    • NEVYŘIZUJE REKLAMACE
    • NEKOMUNIKUJE
    • POZOR NA TENTO OBCHOD
    • DÁVÁM PODNET NA ČOI
    • délka dodání. Na dnešní dobu děsná. Zásilka nešla přes Českou poštu !

    Prodejce mi poslal jeden špatný hlavolam. Když sem napsal co je špatně, už se neozval. Posílám podnět na ČOI
    Takový obchodníci se musí vymýtit

    Reakce obchodu John's Shop

    Fakta:
    1. Reklamaci jsme řešit nemohli, protože zákazník reklamaci nepodal.
    2. Zákazník psal jen emaily, na které vždy dostal odpověď. Jiným způsobem s námi nekomunikoval.
    3. Na ČOI podnět nedal. Z naší strany od tohoto nebyl odrazován - naopak, dali jsme najevo, že a ČOI nemáme problém.
    4. Zásilka nešla přes Českou poštu, protože zákazník v objednávce zvolil dopravu přes Zásilkovnu.
    5. Hlavolam jsme neposlali špatně - poslali jsme ten, který si zákazník objednal.
    6. Zákazník nenapsal, co by mělo být špatně - doteď to nevíme.
    7. Heureka od nás dostala veškerou komunikaci se zákazníkem a nabídli jsme jí všechny přístupy do všech systémů, aby se podívali, že jsme udělali všechno správně a že toho hodnocení je zcela nemístné. Heureka odmítá jakkoliv spolupracovat a je jí jedno, že jsou v systému "Ověřeno zákazníky" nepravdivé recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    26.7.2021 jsem si objednala 1 ks rubikovy kostky 3x3. Na internetu měli termín dodání do 29.7.2021. Dnes je 2.8.2021 a kostku ještě nemám. Chtěla jsem to jako dárek vnukovi k narozeninám. Urgovala jsem na přes mobil č.
    737601643, který mají uvedený na www stránkách, ale bohužel pořád nedostupný.

    Reakce obchodu John's Shop

    ZÁKAZNICE S NÁMI JIŽ 2 MĚSÍCE NEKOMUNIKUJE. Recenzi lze tedy považovat za nepravdivou. Pokud má zákazník opravdový problém, vždy jej chce vyřešit...

    Zde uvádím e-mail, který byl zákaznici poslán:

    Vážená paní [jméno zde neuvádím],

    velmi mne mrzí, že se vyskytl problém s Vaší objednávkou. Vždy se snažíme vše dělat, co nejrychleji to jde.

    Nicméně mne velice mrzí Váš značně neférový přístup a potřeba nám neprávem škodit na Heurece. Pojďme si to vše vyjasnit:

    1. Na webových stránkách je doslovně napsáno „Orientační doba doručení“ – orientační! Toto není žádná garantovaná doba doručení! Když na toto najedete myší, ukáže se Vám kratší text o tom, že toto přímo závisí na tom, jakého dopravce zvolíte, jakou platbu apod.
    2. V košíku u výběru dopravy ještě jasně zdůrazňujeme, že se snažíme odesílat všechny zásilky, co nejdříve to jde a že může dojít ke zpoždění – a zároveň, že Vás zákazníky žádáme, abyste byli shovívaví.
    3. Vybrala jste si PPL – což je dopravce, se kterým máme nejvíce problémů a donedávna jsme u nich museli dokonce reklamovat každou devátou zásilku na dobírku. To Vy samozřejmě nemůžete vědět. Nicméně pokud zákazník na něco pospíchá, zpravidla nás kontaktuje předem a zeptá se, jakou dopravu má zvolit. Kdybyste Zvolila Zásilkovnu nebo Českou poštu, měla byste zásilku už v úterý. Tyto dopravce dokonce doporučujeme i v přehledu doprav…
    4. Píšete, že jste to „urgovala přes mobil“ – který je ovšem „stále nedostupný“. Upřímně, touto větou o urgování jste mne opravdu naštvala! Vaše „urgování“ spočívalo v 7 hovorech v pátek ráno – dohledal jsem SMS od operátora: „Mate 7 zmeškaných volání od +420732743650 ze dne 30.07.2021 09:00. Tak se ozvete :-) Hezky den.“ Za to, že jsem byl přes dopoledne tohoto dne nedostupný, se omlouvám a mrzí mne to. Bohužel se mi vybyl mobil a nebyl jsem nikde v blízkosti nabíječky. Věřím, že se Vám toto také někdy stalo a dokážete to pochopit. Nicméně zpět k Vašemu urgování: Když jsem následně mobil zapnul, Vám přišla na 100% SMS zpráva o tom, že jsem již dostupný. Pak jste už nezavolala. (Nebo alespoň ve výpisu hovorů Vaše telefonní číslo nikde nevidím.) Jak tedy můžete tvrdit, že je telefon „pořád nedostupný“?! Tedy situace byla takto:
    a. Hovorů při mém vypnutém mobilu: 7
    b. Hovorů, kdy byl můj mobil už funkční: 0
    c. Počet SMS, které jste nám mohla napsat: 0
    d. Počet e-mailů: 1 odpoledne – když jsem se dostal následující dopoledne k e-mailům, byla objednávka již odeslaná a vyřízená, byl daný e-mail již bezpředmětný.
    e. Kontakt přes online podporu (online chat): 0
    f. Hovorů přes WhatsApp: 0
    g. Zpráv přes WhatsApp:0
    h. Zpráv na Messengeru (Facebook): 0
    Způsobů, jak nás kontaktovat, je tedy velice mnoho…
    5. Další varianta, kdy zákazníci nevolají předem s dotazem, jaká doprava je nejrychlejší, je ta, že v poznámce u objednávky zanechají prosbu s tím, že potřebují zboží do nějakého termínu – ať kdyžtak dáme vědět, kdyby byl vybraný způsob dopravy nevhodný. Do poznámky jste nic nenapsala…
    6. Kvalitu komunikace obchodu hodnotíte jako tu nejhorší možnou…
    a. Přišel Vám e-mail o přijetí objednávky.
    b. Přišel Vám e-mail o tom, že objednávku vyřizujete.
    c. Přišel Vám e-mail o tom, že je objednávka vyřízena – se sledovacím číslem, s odkazem na sledování k PPL a dokonce i s kontaktními údaji na dopravce.
    Vzhledem k věcem popsaným v bodu č. 4 výše si dovolím tvrdit, že je to komunikace naprosto dostatečná. Věděla jste o všem, co se s objednávkou a jejím vyřízením dělo. Znovu se omlouvám, že jsem měl vybytý mobil – ale to je jen jedna věc z mnoha, kvůli které nemůžete tvrdit, že obchod nekomunikuje…
    7. Dokážu pochopit, proč byste mohla být naštvaná. Moc ale nechápu, proč máte potřebu našemu obchodu takto škodit – objednávku jste neudělala ani před celým týdnem (objednávku jste udělala v pondělí po poledni; recenzi následující pondělí ráno…), zboží Vám ještě ani nepřišlo a vy už píšete recenzi? Ještě více ale nerozumím tomu, že byste si myslela, že nějakým jiným zákazníkům Vaše recenze k něčemu pomůže. U každého obchodu někdy dojde k nějakému problému – to je normální, očekávané a zákazníci si toiho jsou přirozeně vědomi… Co ale zákazníci oceňí je to, že se v recenzích dozví, jak obchod problémy vyřeší. O tom jste v recenzi nic nenapsala. Nehledě na to, že pokud byste nenapsala recenzi, tak bychom o tom nevěděli ani my. Tedy Vaše recenze nepomohla doslova nikomu – maximálně jste si Vy sama ulevila, když jste někomu udělala něco špatného. Doufám však, že tomu tak není.

    Věřím, že jste nyní již plně pochopila, že náš obchod ve své podstatě neudělal nic špatně. Ano, mrzí mne, že Vám zboží nebylo doručeno tak, jak jste si přála – ale znovu opakuji, že my jsme o požadavku na expresní doručení nevěděli a proto jsme s tím nemohli nic udělat. Stačila by obyčejná poznámka v objednávce a já sám bych Vám ten samý den volal, jestli Vám nemohu zboží poslat Zásilkovnou nebo Českou poštou, protože tam podáváme zásilky přímo na svozovém depu a máme tak jistotu, že bude vše doručeno rychle.

    Chtěl bych Vás poprosit o to, abyste Heureku kontaktovala na emailu [email protected] s žádostí o změnu (případné smazání) Vaší recenze. Nemohu Vás nutit změnit recenzi na pozitivní (ANO, doporučuji), přestože by tak být měla. Minimálně bych ale žádal, abyste vše v recenzi uvedla na pravou míru – že doba doručení na webu je orientační a ne garantovaná, že máme nespočet možností kontaktování nás, které jste nevyužila, že jste jste nám v objednávce nedala vědět, že na zboží pospícháte, že Vám chodily e-mail se stavy objednávky, že zboží Vám sice ještě nepřišlo, ale bylo v předchozím týdnu odesláno a je v přepravě apod. Tento e-mail posílám v kopii i rovnou Heurece.

    Děkuji za spolupráci a pochopení. Jako gesto dobré vůle Vám ze své pozice mohu nabídnout částečnou refundaci stávající objednávky nebo slevový kupon do jednoho z našich 4 e-shopů.

    Přeji Vám krásný den.

    S pozdravem za tým John’s Shop
    Ing. Jan Procházka

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekontaktní, nereagují na maily a upomínky na dodání zboží

    určitě nehraďte předem

    Reakce obchodu John's Shop

    Vážená paní,

    znovu Vám po několikáté opakuji, že jste si vybrala jedinou možnost dopravy bez sledování, co nabízíme!!! Z tohoto důvodu Vám nemohu poskytnout informaci o sledování!!!!!

    Jak můžete tvrdit, že jsme nekontaktní?! Včera jsem Vám odepsal do 40 minut na Váš email! Předtím, jsem Vám také odepsal.

    A znovu říkám, pokud jste na zboží pospíchala, tak jste si měla vybrat jinou dopravu, než jste si zvolila. Za to, že nemůžete zásilku sledovat, si můžete jen a jen sama. Vše bylo uvedeno v popisu. Opakuji Vám dokola jen to samé!

    Pokud chcete získat alespoň nějaké info o zásilce, zeptejte se na cílové pobočce dopravce.

    Jinak, co kdybyste sem do recenze napsala, že jsme Vaši objednávku odeslali hned 2 hodiny po přijetí objednávky?

    Mimochodem, když už tak tvrdíte, že jsme nekontaktní - kolikrát jste nám volala? Nulakrát. Pokud chcete reakci do půl minuty, nemáte psát emaily, ale napsat na podporu. Okénko je na každé stránce našeho obchodu. To jste také ani jednou neudělala.

    A poslední věc, že "nereagujeme na upomínky o dodání zboží" - znovu opakuji, že zboží bylo předáno dopravci 2 hodiny po přijetí objednávky. Tedy tyto Vaše "upomínky o dodání zboží" směrujte na dopravce. Od okamžiku, co má dopravce zásilku u sebe, s tím my těžko něco zmůžeme, že ano.

    Jen pro příště bych doporučil, abyste se nás nejdříve opravdu snažila kontaktovat, než začnete veřejně psát, že jsme nekontaktní. Na všechny emaily Vám odpověď přišla. Kde je tedy ta nekontaktnost?

    Tým John's Shop

    PS:
    Kdyby Vám zásilka nepřišla třeba do 3 nebo 4 týdnů, šlo by ji považovat za ztracenou. Pak nás kontaktujte a lze se domluvit na náhradě. Nabízíme přesně 18 možností dopravy v ČR. Vy jste si vybrala tu jedinou bez sledování. Ano, tu nejlevnější. Nemůžete tedy čekat, že Vám bude doručovatel klepat na dveře pár hodin po odeslání.

    PS 2:
    Určitě můžete kdokoliv hradit předem. Tisíce zákazníků, kteří zaplatili předem (a vybrali jinou dopravu nebo byli schopni vyčkat na dodání při této možnosti dopravy), Vám potvrdí, že se nemusíte naprosto ničeho bát. ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • je odpad

    Reakce obchodu John's Shop

    Tento "Ověřený zákazník" nepochopil smysl tohoto hodnocení.

    Proto si dovolujeme jeho hodnocení napsat za něj tak, aby bylo zcela pravdivé:

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Doporučili byste obchod svým známým?
    - ANO, doporučuji

    V jakém stavu je vaše objednávka?
    zboží mi bylo doručeno

    Jaké hlavní výhody má podle vás tento obchod?
    + Rychlost doručení (Zboží jsme odeslali hned v den obdržení platby, k vyzvednutí bylo již den poté.)
    + Dostatečná komunikace - 6 emailů o stavu objednávky (+ Rychle odepisují na emaily.)

    Jaké hlavní nevýhody má podle vás tento obchod?
    - Žádné.

    Jaká je vaše celková spokojenost s obchodem?
    - Hodnocení 5 z 5.

    Textové hodnocení:
    "Bohužel mi bylo doručeno zboží, které bylo rozbité. Stačilo ale napsat a obchod vše velmi rychle vyřídil a do pár dnů jsem měl doma produkt nový a plně funkční."

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Tento "Ověřený zákazník" nechápe, co znamená HODNOCENÍ OBCHODU a HODNOCENÍ PRODUKTU.

    Zákazníkovi jsme se hned ozvali, s čím byl problém. V dalších emailech jsme mu zasílali formulář na reklamaci, vyzývali jej, aby reklamaci uplatnil, ptali jsme se, jak by mu vyřízení vyhovovalo. ZÁKAZNÍK ALE PŘESTAL KOMUNIKOVAT.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ZAČÍNÁME MÍT PODEZŘENÍ, ŽE TYTO NEGATIVNÍ RECENZE JSOU OD KONKURENCE!

    Vždy se totiž jedná o stejný vzorec chování:
    1. Zákazník koupí levné zboží. (Aby moc neutratil, když mu jde jen o psaní recenzí na Heurece.)
    2. Napíše negativní recenzi na Heureku, protože obdržel "rozbité nebo nefunkční zboží nebo rozstřižené zboží".
    3. Nikdy se tento zákazník ale neozve nám, nikdy nezahájí reklamaci, nikdy ani nepošle fotku, aby nám ukázal, že je zboží rozbité.
    4. Když se snažíme zákazníkovi vnutit, že vyřídíme reklamaci a vše vyřešíme, vždy přestává zákazník reagovat. Nepíšeme jen emaily, ale voláme a snažíme se se zákazníkem domluvit.
    5. Každý jiný zákazník je rád, že nemusí platit poštovné zpět k nám, že vše vyřídíme a že má funkční produkt. Zákazníci, co dají špatné hodnocení na Heurece, nikdy věc nedořeší a přestanou s námi komunikovat.

    Stačí si projít všechny negativní recenze, co zde na Heurece máme. Vždy to samé.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Tedy znovu opakujeme toto:
    1. Pokud je zboží, co Vám přišlo, jakkoliv rozbité nebo nefunkční, ihned nám napište.
    2. Pokud chcete, vyplníme za Vás reklamační formulář.
    3. Pak se zboží odešle zpět k nám - ze zákona můžete požadovat proplacení poštovného!
    4. Pokud bylo zboží vadné, na naše náklady Vám ihned pošleme nové.
    5. Teprve pak napište recnzi sem na Heureku a popište ostatním, jak byla Vaše reklamace vyřízena. To ostatní zákazníci ocení - a ne takové stupidní recenze, jako je např. ta, na kterou zde reagujeme.

    Děkujeme, že jste to dočetli až sem.

    Kdybychom chtěli prodávat nefunkční zboží, nemělo by smysl podnikat. Bohužel se ale občas stane, že je zboží rozbité. (Za což navíc my ani nemůžeme - nejsme výrobce, jsme pouze koncový maloobchod.) Když se to stane, snažíme se vše co nejrychleji vyřešit.

    Tým John's Shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo neúplné a poškozené.

    Reakce obchodu John's Shop

    Vážený pane!

    K Vašemu hodnocení:

    Doprava:
    K době dopravy dáváte 1 hvězdičku z 5. Zboží u Vás bylo následující den po obdržení platby. To Vám připadá dlouho?
    Kvalitu hodnotíte jako 2 z 5. Přesto říkáte, že byla doprava "Zcela bez problémů a Zásilkovně nemáte co vytknout.".

    "Zboží došlo neúplné a poškozené."
    Sám jste mi potvrdil, že Vám přišly všechny kusy, tedy zboží kompletní bylo.
    Tvrdíte, že nálepky byly "poloviční". Sám jsem u balení byl a nálepky byly zcela nepoškozené. Nemohu tvrdit, že nebyly poškozeny při přepravě. Avšak nejste schopen je vyfotit. Neste ochotný poslat email s reklamací. Tudíž Vám to nikdo nemůže věřit. Pochybuji, že dopravce ustřihl kus nálepek a pak Vám zboží doručil.

    V telefonu jste velmi arogantní a své hodnocení nedokážete zdůvodnit.

    Prosíme, už u nás žádnou objednávku nikdy nedělejte. Se zákazníky jako jste Vy nechceme mít nic společného.

    Tým John's Shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • potrhaná a pomuchlaná krabička zboží. Poškozená už musela být před odesláním pyramidy
    • u zboží nebyl uveden výrobce, takže po dodání samozřejmě Čína
    • doadané zboží neodpovídalo tomu, co bylo na fotkách na shopu

    Pomuchlaná a natržená krabička od pyramidy, takže jako dárek nepoužitelné. Podotýkám, že přepravní krabička i celkové zabalení bylo OK, takže přepravou to určitě nevzniklo. Ten kdo to balil, už musel vědět, že je ta krabička zničená!

    Pyramidu jsem si vybral na základě fotek, které byly na webu a moc se mi tam líbila. U dodaného kusu mě, ale šokoval velký otvor ve středu všech stěn, takže bylo dodáno evidentně jiné zboží než bylo prezentováno na stránkách shopu. U pyramidy nebyl uveden výrobce, takže jsem se nemohl podívat nikde jinde na webu na reálné fotky pyramidy. Dodané zboží samozřejmě Čína.

    Původně jsem chtěl pyramidu okamžitě vrátit, ale při představě starostí se zpětným odesláním a při ceně nevratného poštovného, jsem se smířil s tím, že jsem pár stovek vyhodil oknem.

    Navíc jsem od shopu dostal 2 maily s žádostí o jeho hodnocení. Odepsal jsem tedy přímo na mail eshopu, kde jsem tohle všechno napsal a čekal jsem alespoň krátkou odpověď s omluvou nebo vysvětlením. Samozřejmě, že nic.

    Takže v mém případě Johns Shop nikdy více !!!!!

    Reakce obchodu John's Shop

    Se zákazníkem jsme již vše vyřešili.

    Problém byl v tom, že email jsme nedostali. Následně nám jej zákazník znovu na požádání přeposlal a to už k nám došel.

    I tu nejmodernější techniku dělají stále jenom lidé a technika čas od času selže. Pokud Vám z nějakého důvodu neodepíšeme do několika pracovních dnů zpět na email, zkuste nás (místo psaní špatných recenzí na Heurece) kontaktovat nějak jinak. Máte na nás telefon, kontaktní formulář, WhatsApp, facebook apod. Způsobů, jak nás kontaktovat, je plno a mrzí nás, když nastane kvůli technickým problémům (za které nemůžete Vy ani my) toto.

    Tedy naše reakce i zde:
    - Jednalo se o poslední kusy, tudíž jsme s (lehce) pomuchlanou krabičkou nemohli nic udělat. Ale podotýkáme - na e-shopu nekupujete obal, ale vlastní produkt. Ano, uznáváme, že to nevypadá dobře, ale pokud bychom kostku vyndali a poslali v sáčku, nikomu by nevadilo, že nemá rovnou originální krabičku - hlavně, že má funkční produkt.
    - Jmenujte jednoho výrobce Rubikových kostek, který je nevyrábí v Číně... Tedy překvapení zákazníků, že bylo zboží vyrobeno v Číně, opravdu nechápeme...
    - Ten "velký otvor" je veliký asi 1 mm - pro zasunutí šroubováku a úpravu manipulovatelnosti kostky. Na fotce tento otvor není velice patrný, s tím souhlasíme. A přesně pro tyto účely se na internetových obchodech píše, že obrázky jsou čistě ilustrativní. A zákon na to pamatuje v možnosti odstoupení od smlouvy do 14 dnů nebo jako právo reklamace...
    - Starosti se zpětným odesláním by byly zanedbatelné, protože bychom Vám poslali štíte, který byste nalepil na krabici, ve které Vám kostka přišla a odevzdal ji na jakékoliv pobočce Zásilkovny a žádné poštovné byste neplatil. Navíc zákon nám ukládá povinnost Vám po požádání proplatit náklady spojené s dopravou zpět k nám...

    I kdyby nedošlo k technickému selhání, může se občas stát, že selžeme my a e-mail od zákazníka jednoduše omylem přehlédneme. V takovýchto případech nás velmi mrzí, že někteří zákazníci místo toho, aby email poslali znovu (nebo nám dali vědět jakkoliv jinak), píší takovéto nenávistné hodnocení na Heureku jako pomstu.

    Všem zákazníkům se snažíme vyhovět. Proto když Vám, jak jsme psali, neodpovíme do několika pracovních dní, kontaktujte nás, prosíme, znovu.

    Tým John's Shop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • dobré skladiště čínského braku
    • rychlost dodání
    • nekvalita - čína
    • klamání spotřebitele
    • podvodné recenze

    Obchod jen přeprodává čínské "sr*čky" z alliexpresu (shodné zboží jsem na alliexpresu dohledal) Totální nekvalita. Pořídil jsem 3 rubikovy kostky. Každá z nich do týdne skončila v koši (2 rozpadlé včetně odlepených polepů a jedna co od začátku vůbec nešla otáčet) Nejen, že nedoporučuji, ale hlavně varuji před tímto obchodem!!! Pozitivní recenze na obchod i u jednotlivého zboží budou jen vlastní. Toto už opravdu nikdy více... To raději kupte přímo z číny/alliexpresu a budete to mít levnější a v případě takovéto nekvality vlastně zdarma díky buyer protection...

    Tady je důkaz, jak obchod manipuluje s recenzemi. Včera jsem psal recenzi na https://www.johns-shop.cz/hodnoceni-obchodu/ a takto byla změněna https://imgur.com/a/u9VKNZV
    Tuhle recenzi mi už nesmažete, že? :-D Co teď? Přeci rychle odrolovat vlastními pozitivními recenzemi. Tak šupšup rychle do toho, ať si to nikdo nepřečte...

    Reakce obchodu John's Shop

    Vážený pane,

    nechápeme, proč máte potřebu takto veřejně a bezostyšně lhát!

    Ale vše postupně.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lež č. 1:
    AliExpress je portál pro koncové spotřebitele. My jsme maloobchod, ne koncový spotřebitel. Čili tvrzení, že přeprodáváme věci z AliExpressu, je úsměvné.

    Lež č. 2:
    Píšete, že "klameme spotřebitele". Jmenujte jednu jedinou věc, s kterou klameme spotřebitele! Příště by bylo fajn si najít zákony a co znamená "klamání spotřebitele", než začnete psát. Spotřebitele ničím neklameme.

    Lež č. 3:
    Podvodné recenze. Recenze u našeho obchodu jsou strukturovány tak, že na 1 IP adresu lze provést 1 recenzi. Víte kolik bychom museli mít počítačů, abychom si je všechny napsali sami? Ne, všechna hodnocení i recenze jsou 100% autentická.

    Lež č. 4:
    S recenzemi nemanipulujeme my, ale Vy. A opravdu nás udivuje, že Vám za to stojí editovat obrázek a odstraňovat svou recenzi. Tedy nyní máme Vaši recenzi u nás na obchodě a i zde na Heurece. Moc děkujeme! Tady je důkaz: https://imgur.com/a/EFlfd2f

    Lež č. 5:
    Nákup z Číny s buyer protection zdarma. To je naprostý nesmysl. Na AliExpressu můžete otevřít spor, ano. Ale o jeho rozhodnutí má poslední slovo "nezávislá" osoba od AliExpressu - pokud dodáte zcela prokazatelné důkazy. A nemáte garantováno nic. V České republice jsou na takovéto situace zákony, tedy máte garantováno naprosto všechno. Máte garantováno, že Vám na požadavek proplatíme poštovné zpět k nám. Máte garantováno vyřízení reklamace výměnou výrobku nebo vrácením peněz. Vše právně vymahatelné. Na AliExpressu nemáte vymahatelné vůbec nic.

    Pokud se Vám všechny produkty rozbily, měl jste zahájit reklamaci. V emailu, který od nás dostane každý zákazník, máte dokonce i 3 odkazy - na reklamační řád, na reklamační formulář a na stručný průvodce reklamací. Vy jste ovšem neudělal nic. Žádný email, ani žádná fotka rozbitých věcí. Kdybyste nechtěl zboží vyměnit, měl jste požadovat vrácení peněz. Proč jste to neudělal? V této recenzi ze sebe děláte chytráka, ale skutek utek. Kdybyste měl opravdu problém, řešil byste jej.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Mimochodem je zajímavé, že jsme prodali pár stovek všech produktů, co jste si koupil i Vy. Za rok a půl jsme měli na tyto produkty 2 reklamace (prasklý mechanismus uvnitř kostky) - a Vám se rozbily všechny hned najednou! :-O Jestli toto není zázrak, pak už nic!

    Prosíme, příště se nejdříve zamyslete, než začnete psát takovéto recenze. Máme důležitější věci na práci, než reagování na lži, které zde píšete. Prosíme, už u nás nikdy nic nekupujte.

    Tým John's Shop

    • Velké zpoždění

    Tyden po objednavce napsali, ze jsem nezaplatila, ale platila jsem hned v den objednavky.

    Reakce obchodu John's Shop

    Vážená paní,

    naším zákazníkům vždy za recenze děkujeme nebo je řešíme soukromě emailem nebo po telefonu.

    Nicméně v tomto případě je veřejná reakce na místě, protože Vaše reakce není objektivní – a dovolíme si tvrdit, že není jako celek ani oprávněná.

    Týden poté, co jste vytvořila objednávku, jsme Vám poslali upozornění, že neevidujeme Vaši platbu s žádostí, abyste ji co nejdříve provedla nebo se na nás obrátila s tím, že jste příkaz k platbě již provedla.

    Vaši platbu jsme přehlédli. To se může stát každému, leč je to samozřejmě nepříjemné.

    Slušně jsme se Vám za toto omluvili a na to konto bylo zboží ihned následující den ráno odesláno.

    Kdybyste správně počítala, tak se doba odeslání kvůli naší chybě opozdila (se započtením víkendu) o 3 nebo 4 dny.

    A jsme si zcela jisti, že tato doba nezavdává pražádný důvod psát čistě a pouze negativní recenzi, která nemá pro ostatní zákazníky žádnou vypovídající hodnotu (jedna takováto chyba za rok nepředstavuje pro zákazníky potenciální hrozbu).

    I s touto prodlevou zapříčiněnou naší chybou byla expedice Vašeho zboží rychlejší, než u většiny českých e-shopů. Kdybychom Vám nepsali email o tom, že neevidujeme Vaši platbu, a zboží odeslali i po ještě více dnech, zcela jistě byste tuto recenzi koncipovala jinak.

    Žádáme Vás proto, abyste příště psala recenze objektivně. Naši chybu uznáváme, ale bylo by dobré zdůraznit i to, že každého zákazníka vždy informujeme o každém stavu jeho objednávky, že jsme zboží odeslali ihned následující den po zaevidování platby, že se snažíme vždy komunikovat a plno dalšího...

    Tým John's Shop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • cenově zajímavé zboží
    • bohužel cena odpovídá kvalitě

    Reakce obchodu John's Shop

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že jste měla s naším obchodem špatnou zkušenost.

    Nicméně jste nám přestala odepisovat, když jsme se Vám snažili pomoci. Ani jste nezahájila reklamaci. Škoda. Mohla jste nás doporučovat.

    Tým John's Shop