-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala 27.12.23 a ihned zaplatila. Dosud nemám zboží ani své peníze a e-shop nekomunikuje. Rozhodně nedoporučuji.
Reakce obchodu John King
Dobrý den, vaší objednávku jsme museli zrušit kvůli nespárované platbě. V době vaší objednávky jsme měli dovolenou a vše bylo na eshopu popsáno, proto naše reakce trvala dlouho. Vše jsme s vámi vyřešili emailovou komunikací a platba za zboží vám byla pospolu s omluvou vrácena. Hezký den, Honza JK.
-
Nedoporučuje obchod
- je lumpárna, když TV Šlágr prezentuje určitý výrobek a zasilatelská služba pak zasílá jiný, podobný. Který zákazník vyzkouší, a když ho chce vrátit tak jen nevyzkoušený- nepoužitý. U vás si již nikdy nic nekoupím. Běloch.
Pro ostatní kupující p o z o r, zaslané výrobky prohlédněte, nepoužívejte a pak vraťte
Reakce obchodu John King
Dobrý den, toto si vyprošujeme. Objednal jste si brousek, který vyrábí světová společnost Mediashop, proto je vaše hodnocení poměrně vtipné. Toto je originál a vše ostatní jsou pouze kopie výrobku. TV produkty nabízíme v nejvyšší kvalitě, kterou garantuje jejich výrobce. Pokud se vám však na zboží něco nezdá, můžete využít spotřebitelského práva. Není-li zboží dle očekávání = odstupte od smlouvy. Je zboží poškozené = reklamujte. Zboží nám od vás zpět na sklad nedorazilo a proto vaše hodnocení bereme jako naprosto bezpředmětné, neb jsme s vámi odstoupení od smlouvy již řešili a dodnes nemáme žádné další informace, jen tento nesmyslný komentář plný osobní záště. Přejeme vám ať jste v životě šťastný a nemusíte si vylévat svůj osobní vztek všude okolo. S pozdravem, Honza z eshopu pro domácnost john-king.cz.
-
Nedoporučuje obchod
- Tyto brýle k ničemu nejsou.
- Tyto brýle k ničemu nejsou.
- Tyto brýle k ničemu nejsou.
Tyto brýle k ničemu nejsou.
Reakce obchodu John King
Dobrý den, mrzí nás vaše reagování. Koupil jste si brýle, ty jste doma zničil a poté nám je poslal zpět jako odstoupení od smlouvy jakoby se nic nedělo. Naši pracovníci zjistili závadu na brýlích, o které jsme vás informovali načež jste nás začal atakovat nadávkami a obviňováním. Po naši komunikaci jste se nakonec omluvil, že jste brýle pravděpodobně mohl poškodit sám a následně jste nezapomněl dodat, že jsme podvodníci. Celá situace nás mrzí a věříme, že takovéto jednání z vaší strany, kdy se snažíte okrást poctivý obchod již nikde opakovat nebudete. Recenze a reakce od našich spokojených zákazníků mluví za vše - a s těmi nespokojenými se vždy snažíme najít společnou cestu. Přejeme vám hezký den.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Potřebovala jsem víc kusů jednoho drobného zboží, než měli na skladě, a nebylo možné ho doobjednat, počkat na nové dodání apod.
Reakce obchodu John King
Vážená zákaznice, dobrý den. Poptávala jste po nás množství vyšší než bylo skladem. Odpověděli jsme vám, že toto zboží je doprodej a už ho mít nebudeme. Následně jste vytvořila objednávku na všechny kusy, které jsme měli skladem - toto zboží jsme vám obratem poslali a nyní za to máme negativní recenzi, kterou vlastně nikdo u nás nechápe. Zboží vám bylo doručeno přesně tak jak jste si ho objednala. Byla jste přesně informována o tom, že více kusů není a ani nebude - a to ještě před tím než jste si vytvořila objednávku. Z naší strany jsme neudělali nejmenší chybu a vyšli jsme vám maximálně vstříc. Přejeme vám hezký den, JK.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží sice dorazilo. Kost pro pejska by lépe ušil žák 1. třídy. Kost je nezaobroubena, koukají z ní nitě. Při hraní je nebezpečí, že pes spolyká nitě. Zatím nejhorší e- shop. Hanka
Reakce obchodu John King
Dobrý den, Hračka pro psa látková, pískací, modrá, kterou jste objednala, je přesně vyobrazená na fotografii. Látková kost je sériové výroby. Sešití venkovními švy je pro tuto hračku charakteristické a najdete ji také v kamenných obchodech. Jako spotřebitel máte nárok na odstoupení od smlouvy, to jsme od vás však neobdrželi. S pozdravem john-king.cz
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží není na dobírku.
Vadí mě že chcete zaplatit do předu,já preferuji PLADBU NA DOBÍRKU.
Reakce obchodu John King
Dobrý den, na dobírku nezasíláme - je to uvedeno všude na eshopu a při dokončení objednávky souhlasíte s obchodními podmínkami a také si ručně vybíráte způsob dopravy a platby. Naši zákazníci preferují bezhotovostní platby a proto máme v nabídce 3 metody bezhotovostní úhrady. V případě, že nechce nakupovat s platbou předem, můžete si najít jiného prodejce, který vám zboží prodá na dobírku a nešikanovat nás za to, že nenabízíme platební metodu, kterou nemáme povinnost nabízet. Přejeme vám hezký a pokud možno klidný den. JK
-
Nedoporučuje obchod
Dobírka nelze
Reakce obchodu John King
Vážený zákazníku, ano na dobírku od listopadu 2021 nezasíláme, jste o tom informován v dopravě, v detailu u zboží,. V nákupním košíku ani možnost dobírky není uvedena. S čím tedy máte problém? Vytvořil jste objednávku s platbou předem a tu neuhradil, porušil jste tím kupní smlouvu Vy. Byl jste o všem informován v emailech. Nijak jsme na vás netlačili. Vaše objednávka byla vaše rozhodnutí a to že jste ji neuhradil také. Proto jsme vám ji stornovali. Přejeme vám hezký den a zkuste si nejprve přečíst jaké platební podmínky eshop nabízí než se budete neprávem rozčilovat. JK
-
Nedoporučuje obchod
- 2.holící strojky zlomená nožička
Reakce obchodu John King
Dobrý den, pokud vám dorazil balíček poškozený, není nic jednoduššího než ho odmítnout. Pokud bylo v nepoškozeném balíčku rozbité zboží, tak jste nás měl kontaktovat přímo na email a poslat nám reklamaci a ne řešit to zde v hodnocení heureky, kde reklamace řešit nejdou. Zašlete nám fotografie poškozeného zboží a informace v jakém stavu vám dorazil balíček na email [email protected]. Zatím jsme od vás neobdrželi žádnou oficiální zprávu o reklamaci. S pozdravem, Honza, www.john-king.cz
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží v reálu vypadalo jinak než na fotce...
Reakce obchodu John King
Dobrý den, fotografie výrobku jsou dodány přímo od zahraničního výrobce. Každý zákazník má právo na odstoupení od smlouvy do 14ti dní a to právě z toho důvodu, že si nemůže zboží osobně prohlédnout či vyzkoušet. V případě, že nejste se zbožím spokojeni, napište nám na email [email protected] a zažádejte o odstoupení od smlouvy. Do 24hodin vám odpovíme jak postupovat. S pozdravem, Honza.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod pozaduje platbu predem ale reaguje rychle zboží dorazilo ihned po zaplaceni.Nicmene jeho zboží je špunt magnetické navleky na zápěstí se zničily hned pri prvním použít (oba dva pary).
Reakce obchodu John King
Dobrý den, mrzí nás zničení bandáží. Normálně komunikujeme na emailové adrese [email protected], kam napíše každý zákazník, který chce vyřešit reklamaci. Do dnešního dne jsme neobdrželi žádný požadavek na reklamování výrobku. Jelikož jste první zákazník, který si na něco podobného stěžuje, bude se buď jednat o vadný kus nebo špatné zacházení se zbožím. Napište nám na email, pokud chcete zahájit reklamační řízení.
S pozdravem, Honza. -
Nedoporučuje obchod
- objednal jsem si zboží které po týdnu bylo přesměrováno na jiné výdejní místo a tam bylo zavřeno.
V objednávce si s rozvahou určuji konečného dodavatele ,zaplatím poštovné a poplatek za zásilkovnu která je změněna a nakonec mi na jiném místě sdělí ať si trhnu nohou a příjdu znovu příští týden.
Reakce obchodu John King
Dobrý den, mrzí nás situace ohledně dopravce Zásilkovna. Nicméně v objednávce jste si zadal jako výdejní místo následující: Z-BOX Praha 18, Letňany, Rýmářovská 561. Pokud si objednáte doručení do Z-Boxu, může se stát, že Zásilkovna sama od sebe přemístí balíček na jiné výdejní místo například z důvodu plné kapacity Z-Boxů. My jako eshop nemáme vůbec žádnou možnost ovlivnit co se s balíčkem děje, ve chvíli kdy ho předáme Zásilkovně. My jsme do Zásilkovny odeslali data v přesné shodě ve vaší objednávce. Zásilkovna by vás tedy při jakékoliv změně měla automaticky kontaktovat a sdělit kde přesně je balíček uložen a v jakých časech a které dny je možné ho vyzvednout. Změna výdejního místa nás mrzí a omlouváme se za komplikace. Děkujeme za pochopení, s pozdravem www.john-king.cz
-
Nedoporučuje obchod
nedostal sem objednane rouški 7 dni.
Reakce obchodu John King
Dobrý den, situace nás velmi mrzí, udělali jsme vše aby vaše respirátory dorazily co nejdříve. Bohužel podle sledování trasování zásilky WEDO kurýr od 20.10.2021 08:05 předává náhradní termíny doručení zásilky. Bližší informace ohledně doručování může zodpovědět kurýr na čísle +420720021782. S pozdravem John-King.cz
-
Nedoporučuje obchod
Rychlé dodání, ale roušky nevyhovují pro dospělého člověka hooodně krátké gumičky!!!!!!! Nelze použít!!!
Reakce obchodu John King
Dobrý den, děkujeme za hodnocení eshopu. Nabízený respirátor KBL+100 má standardní rozměry pro obličej dospělé osoby, navíc má ergonomicky tvarovaný střih. Gumičky tohoto respirátoru jsou více našponované a tento typ respirátoru je tedy vhodný pro osoby s menším obličejem, v nabídce máme poměrně širokou paletu respirátorů, černých, bílých, barevných, dětských, a dospělých velikostí. Vámi vybraný respirátor stojí 5kč, je v balení po 2ks, tak jedno balení vyjde na 10kč, jedná se tak o nejlevnější černý respirátor z naší nabídky. Všechny naše respirátory jsou certifikované a splňují veškerá platná nařízení. Černé respirátory jsou na našem eshopu nejlepší značky An ke lin, kde je také součástí balení plastová spojka, která slouží také právě pro případ, že někomu respirátor nesedí a táhnou ho gumičky za ušima. Tento typ respirátoru máme však již posledních pár kusů a již nebudeme naskladňovat. Nevyhovující rozměr respirátoru nás mrzí, můžeme pro vás něco udělat? Napište nám na email [email protected].
S přáním hezkého dne www.JohnKing.cz ⭐️ -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
doba dodani strasna hodiny udajne tiche ha ha
Reakce obchodu John King
Dobrý den, děkujeme za recenzi. 7. jste vytvořil objednávku, 8. jsme ji zabalili a 9. ji vyzvedl kurýr k doručení. Uznáváme, že průběh této objednávky nebyl bleskový a respektujeme, že 3dny na vyřízení objednávky jsou pro Vás "strašné", holt každému se nezavděčíme a ne vždy jde vše jako "hodinky" :). Ano, v objednávce jste měl nástěnné hodiny v hodnotě 170kč, v této cenové relaci však snad nikdo nemůže očekávat Rolls Royce, ale standardní zboží odpovídající hodnotě. Hodiny to jsou běžné jako jakékoliv jiné, které vydávají naprosto normální zvuk tikání hodin vteřinové ručičky. V případě, že se Vám tento zvuk nelíbí, doporučujeme si pořídit hodiny digitální.
S přáním krásného, slunečného dne, John King CZ. -
Nedoporučuje obchod
Již třetí den zpráva, že zboží dorazí další den.
Reakce obchodu John King
Dobrý den, Vaši zásilku jsme vyexpedovali během 24hodin od vytvoření. Pochybení nastalo na straně dopravce - právě ověřeno telefonicky na infolince WEDO kurýra. Kurýrní společnost Vám bude telefonovat o termínu doručení (zásilku má od 16.4. kurýrní společnost). Jediné co jsme my jako eshop mohli udělat je zaurgování požadavku na doručení zásilky. Situace nás velmi mrzí a i přesto, že jsme ji nezpůsobili my, se za ni omlouváme.
S přáním hezkého dne
JK -
Nedoporučuje obchod
Zaplatil jsem si předem dodávku 50 ks respirátorů PPF3, ale dostal jsem jen 40 ks... v současné době řeším reklamaci dodávky... takže bohužel...
Reakce obchodu John King
Dobrý den, nechali jsme prověřit kamerové záznamy a do zásilky Vám byly vloženy 2 boxy po 20ks a mezi ně byly umístěny samostatně balené respirátory v množství 10ks.Napadá nás, zda jste omylem nevyhodili oněch 10ks respirátorů spolu s obalovým materiálem?
Zásilka byla zabalena v obdélníkovém kartonu.
Chtěli bychom Vás tedy poprosit zda nemáte nějaký záznam po otevření zásilky (fotografii), dále informaci zda nebyla zásilka nějak porušena, zda byly izolepy řádně nalepené a zda balíček nejevil náznaky porušení obalu.
Děkujeme za reakci
www.john-king.cz
//EDIT
Děkujeme za reakci na emailovou komunikaci, jsme rádi za Váš přístup a vyřešení problému na vaší straně. Od nás zásilka odešla kompletní a situace, která vznikla ve Vaší firmě nás mrzí. Nezapomeňte se kouknout na náš eshop www.john-king.cz kde máme aktuálně časově omezenou akci na respirátory, za ceny, které se již nebudou opakovat, můžete tak popřípadě dokoupit další kusy.
Děkujeme za reakci, s přáním hezkého dne.
JK -
Nedoporučuje obchod
Nedoporučiji, jěště před vyzvednutím zásilky mě bylo vyhrožováno, že pokud si zásilku nevyzvednu, budu zařazena do databáze nespolehlivých zákazníků.
Reakce obchodu John King
Dobrý den, pokud nás nedoporučujete pouze z důvodu Vaší nekomunikace, jsme velice smutní. Psali jsme Vám 2x email o posledních termínech vyzvednutí, na které nebylo reagováno. Vaše interpelace vyhrožování je zcela scestná. Vy jako kupující jste povinná zásilku převzít, my jako prodejci jsme povinni Vás informovat o tom, co se bude dít, když tak neučiníte. Dále jste zapomněla zmínit, že v emailu bylo psáno také o možné pokutě za porušení kupní smlouvy v případě nevyzvednutí zásilky. Jelikož jste si zásilku vyzvedla, nevidíme důvod proč zde řešíte nedoporučení obchodu. Jinak si velmi vážíme informace, že obchod nedoporučujete takovým zákazníkům, kteří si nevyzvedávají dobírky.
Mrzí nás Vaše reakce, pouze se snažíme informovat naše zákazníky jak nejlépe je možné.
Přejeme Vám hezký den -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem zaplatila ale vůbec neposlali. Objednávku stormovali. A nelze se dovolat. A psala jsem email a také nic. Žádná odpověď.
Reakce obchodu John King
Dobrý den,
omlouváme se za vzniklou komplikaci způsobenou technickým výpadkem, kdy následně automat stornoval objednávky - takto stornovaných jsme měli několik a všechny koho to postihlo jsme kontaktovali emailem.
Vaši objednávku jsme předali k dopravě včerejšímu kurýrovi. Velmi nás tato situace mrzí a věříme, že ji chápete.
Děkujeme, že jste s námi.
Tým www.john-king.cz -
Nedoporučuje obchod
- rychlé doručení objednaného produktu
- zboží, které jsem objednala bylo jiné než to, které jsem pod stejným názvem objednávala před 2 lety. Škoda těch změn, na které není zákazník upozorněn. Víckrát to neudělám
Reakce obchodu John King
Dobrý den, před 2 lety jsme měli eshop vypnutý, není možné, že byste si tedy mohla od nás objednat. Zboží, vytírací hadr, který jste objednala, je deklarován unikátním EAN kódem, který je v EU všude stejný, není tedy možné aby se pod tímto EAN kódem prodávalo jiné zboží, to znamená, že jste před 2 lety objednala jiné zboží než nyní. Do objednávky jsme Vám vložili naprosto přesně stejný produkt, který je na produktové fotografii. Mrzí nás Vaše reakce nedoporučení obchodu. Vždy se dá vše řešit formou emailu - zkusila jste nám napsat?
Přejeme hezký den
Tým John-King.cz -
Nedoporučuje obchod
- Obal produktu byl poškozen.
Reakce obchodu John King
Dobrý den,
vážíme si Vaší reakce, abychom však mohli zlepšit naše služby, potřebovali bychom více informací o poškození. Váš produkt je z výroby dodáván v obalu z plastového blistru na tvrdé podložce (viz fotografie produktu na eshopu). Zboží bylo zabaleno do kartonové krabice s výplní. Lámeme si hlavu, jak mohlo dojít k poškození obalu. Můžeme probrat detaily a vyřešit případnou náhradu, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected]
Děkujeme
S přáním hezkého dne
Tým eshopu John-King.cz