Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani 7 dní od zaplacení objednávky nemám od dodavatele žádnou zpětnou vazbu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží, které bylo i zaplaceno. Obchod mi odpověděl, že bohužel dané zboží není na skladě. Ptala jsem se tedy, zda mají něco jiného v růžové barvě, bylo mi odpovězeno, že ano , ale že mi pošlou nafoceno, co je skladem. Požádala jsem tedy o aktuální nabídku, abychom si nemuseli dopisovat co je a co není k mání. Doteď jsem nic neobdržela, což mě docela mrzí, jelikož mi tento e shop přijde velmi kvalitní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kontaktovala jsem několikrát obchod, jak emailem, tak telefonicky, jak to vypadá s mojí objednávkou. Bez odezvy.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatila jsem předem, po 5 dnech teprve obchod potvrdil přijetí platby. Šestý den od objednání přišel mail, že věc na objednání už není a ani nebude na skladě. Vybrala jsem si tedy jiný motiv a od té doby se zase nic neděje a nikdo nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem, ale po více jak týdnu ho stále nemám. Obchod vůbec nereaguje. Ztráta času a teď už i potencionálního zákazníka. Doporučuji objednat zboží jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Uz je to vic jak tyden a zboží stále nemam, i kdyz bylo uvedeno, ze je na sklade. Eshop na muj dotaz nereaguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedoporučuji.
    28.6. jsem poslala OBJ a zaplatila zboží

    2.7. jsem posílala e-mailový dotaz k OBJ. Po té jsem zkusila 2x zavolat na tlf číslo, které je uvedené na www. Paní Rubešová mi tlf 2x za sebou položila, to mě hodně rozčílilo.. Pak jsem poslala sms. Vše bez odezvy.

    Až 11.7. mi přišla mailem zpráva, že paní byla na dovolené a že posílá objednávku.

    Je 14.7. a stále nic nemám.

    Toto chování považuji za neseriózní, obzvlášť když platím předem a nedostanu na svůj dotaz jakoukoli odpověď. Obchod nedoporučujii, i když zboží na obrázcích je velmi pěkné.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    stacilo by koupit perovy polstar, aby miminko lezelo na mekkem.

  • 10 dní čekám, čekám,a stále nic, dorazí, nedorazí?

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už je to téměř 4 týdny od objednání a obchod mě každý týden ujišťuje, že objednávku už ten den odešle. Pokud bych nevolala a nepřipomínala se, tak nic nevím, protože že strany obchodu se jedná o nulovou komunikaci. Nepřála bych nikomu pár týdnů před porodem takovou nervozitu ohledně toho, zda zboží dorazí, nebo jsem vyhodila 2600 Kč zbytečně a už za své peníze nic nedostanu. Rozhodně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Platit dopravu pri objednavce za vice nez 2,5 tis. Kc mi neprijde usmevne...
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • krásné látky

    Jsem zklamaná z přístupu obchodu. Kdybych si v pondělí 10.7 nezavolala osobně,jak to vypadá s objednávkou , tak do teď nevím.
    Nyní zase problém s doručením - na balíčku údajně není dostatečná adresa, takže nebyl dodán.