Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Už nikdy bych si zde nic nekoupil.
    Vrátil jsem zakoupené zboží řádně ve 14ti denní lhůtě. Ještě před odesláním zboží zpět jsem volal na jejich linku, kde mě ujistili že můžu vrátit i vybalené zboží bez problému. ALE ! I když jsem zboží vrátil podle jejich pokynů, bezodkladně, kompletní, neupravené, neopotřebované a nepoškozené, obratem mi přišlo zdělení že jsem mobil použil a bude mi vráceno pouze 50% ceny. Dodržel jsem vše co mají napsáno v obchodních podmínkách, ale je to jedno, obchod se jimi neřídí. NEDOPORUČUJI nákup v tomto obchodě.

  • Bohužel jsem jako firma zakoupil nevhodný adaptér k notebooku Asus. Při pokusu o vrácení zboží ve 14 denní lhůtě jsem si všiml, že pro firmy je tato možnost u e-shopu Jirno.eu zapovězena. Zbyl mi tedy adaptér který nepotřebuji, resp. na jiný model notebooku.

    Nevidím důvod nerozbalené zboží v originálním obalu nevzít zpět a to i s přihlédnutím, že obchod jirno.eu deklaroval, že má zboží skladem.

    Stálo by za to u košíku zobrazit text, že firmy nemohou vrátit ve 14 denní lhůtě. Vratka se nedá řešit přímou komunikací, ale přes zprostředkovatele a další službu. Komunikace je tedy dosti obtížná. Pokud bych se někam dovolal, tak by mi pravděpodobně řekli, že nemusím trávit čas vypisováním formuláře, vkládáním fotografií a nečekal bych 10 dní na odpověď atd.

  • Od Jirno PC support už nikdy nic nekoupím a nikomu tohoto prodejce nemohu doporučit. Neslušné, nevstřícné, neprofesionální jednání. Nerespektují právo zákazníka na vrácení zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní. Nerespektují posouzení ČOI, která nevidí důvod, proč sluchátka, která přenášejí zvuk přes lícní kosti zařazuje prodejce do zboží, které je hygienicky znehodnoceno! Stejný je i názor právníka - Lze vrátit bez problémů. To by ale musel být slušný prodejce. Ombudsman (Praha) navrhl odečíst cenu špuntů do uší (cca 3Kč) a vrátit finance. Odpověď prodejce - "prodejte si znehodnocené zboží v bazaru sama"! Sprosté jednání. Kdyby částka za zboží byla vyšší, jdu do soudního sporu. Takhle mi zůstává jen nepříjemný pocit a zklamání, jak sprostí lidé mezi prodejci mohou být a navíc se schovávají za logo - vše pro zákazníka!

  • Take mam s timto obchodem velmi spatne zkusenosti,nikdy vice a nikomu ho nedoporucuji.Telefony nezvedaji,na emaily neodpovidaji. Pri radnem odstoupeni od kupni slouvy do 14ti dnu bez udani duvodu strhavani 20% coz u me delalo temer 13Tis. Nezajimaji je ani zakony. Tak si dejte pozor kde nakupujete

  • S prodejcem JIRNO (PC Support) už nikdy více. Naprosto tristní komunikace - odpovědi mailem na několik dní, od několika osob, kteří si navíc informace nepředávají. Na infolinku se nedá dovolat za žádných okolností - a když už to zvoní, tak to nikdo nezvedá. Výmluvy, že je linka přetížená jsou absurdní - aby taky nebyla, když mají permanentně hlavu v písku. No a zboží "skladem" rozhodně není skladem - doba dodání více než týden, a uvidíme jak to dojde. Výmluvy, kecy, neochota, katastrofa. Za mě palec dolu a už nikdy více.

  • Zdravím Vás rád se podělím o skutečnost, objednání ps5 s kupony na stažení 2 her, tudíž dražší cena, bohužel 1 kupon chybí .Po telefonické domluvě žádná kladná odezva,nikdo bohužel neví kam se poděl...smutné....:-((

  • Pokud jste se rozhodli reagovat na mé hodnocení tak se prosím držte pravdy.Na vašich stránkách v době mé objednávky byly 2 ks skladem.Z toho důvodu jsem zaplatil okamžitě kartou.Ještě týž den jsem kontroloval objednávku byla potvrzena a skladem byl již jen 1 ks,ale nepřišlo potvrzení o zaplacení.které samozřejmě proběhlo ,ale dovětek pokud se platba kartou nezdařila, zaplaťte na naše číslo účtu.Druhý den jsem opět kontroloval objednávku,skladem 0 ks a žádná nová zpráva.Proto jsem volal zda dorazila platba.Člověk na druhém konci telefonu hledal objednávku zjistil že je zaplacená a až poté začal,,pátrat" zda je zboží ještě skladem.Následně jsem se dozvěděl že již není.K mé otázce jak je to možné když jsem objednával zboží skladem mi sdělil,že se stránky neaktualizují tak rychle..
    Takže vy jste nic řešit nezačali a neposlali ani zprávu že zboží nemáte ani kdy vrátíte hotovost.Místo omluvy bylo z vaší strany vše v naprostém pořádku...

  • U svítidla chyběl montážní materiál, požádali jsme proto e-shop o dodání chybějících dílů.
    Pracovník zákaznické podpory požadoval foto chybějících dílů, marně jsem mu vysvětloval, že vyfotit něco, co nemám asi nepůjde... bohužel to nechápal a stál si za tím, že musím vyfotit, co mi chybí.... Následně přišel s tím, at vyfotím svítidlo, aby mohl posoudit zda díly chyběly, nebo ne (v tuto chvíli jsem již pochopil, že pracovník je zcela nekompetentní). Nakonec se do komunikace přidal jednatel společnosti, který byl ještě víc arogantní a naznačil mi, že pravděpodobně patřím "k dalším zákazníkům, co jim chcou ukrást montážní materiál, nebo díly" ... popravdě nevím, k čemu by mi to bylo, když díly pasují jen do jednoho konkrétního svítidla.

    Díly samozřejmě nemám, přitom stačilo, aby eshop díly doposlal a situace nemusela takto eskalovat.

    Doporučuji si přečíst, jak e-shop odpovídá na své negativné recenze, v podstatě v každé své odpovědi zákazníky pouze uráží a napadá.

    Ostatní zákazníky velmi varuji před nákupem v tomto e-shopu, stejné zboží zakoupíte v jiných e-shopech, za stejné, ale i nižší ceny.

  • Obchod nabízel zboží skladem s dodáním do konce týdne. Nebyla to ale pravda a objednávka nakonec měla být k dispozici až další týden. Obchod klame zákazníky se skladovými zásobami. Už zde nenakoupím.

  • Dobrý den,reaguji zde na Vaši odpověď na mé hodnocení v recenzích,viz níže.Když už,tak pište úplnou pravdu.Objednal jsem si svítidla a dvě rohové zásuvky,ne jen svítidla,jak píšete.Vy nevíte ani na co odpovídáte...U rohových zásuvek i u zářivek bylo napsáno skladem,proto jsem počítal s optimální dobou dodání (2-3 dny). Na druhý den již zásuvky na e-shopu v nabídce nebyly k nalezení.Asi proto,že jste díky objednávce zjistili,že je nemáte...Vaše výmluva,že reagujete po 5ti dnech se do lhůty nějak nevešla.S nikým jsem se na ničem nedomlouval,jen jsem při telefonním rozhovoru z mé strany říkal,že počkám tedy do konce týdne,což už vypršelo a stále nic nemám.Z vaší strany žádná komunikace.Když to nezvládáte,tak se na to vy...rte! Dnes je 4.7.2021. Zboží objednáno a zaplaceno 22.6.2021.To je opravdu vrchol,ten váš obchod. Hlavně,že si na vše dovedete vymyslet výmluvu. Libor Křistek



    Přidáno: před 5 dny

    dreamer1966

    zakoupeno v JIRNO - STORE & SERVIS před 2 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Obchod nabízí na e-shopu zboží,které nemá.Přitom při objednání zboží u něj bylo napsáno "skladem".Zboží jsem objednal a zaplatil v úterý.Na e-mail mi přišla informace,že objednávka je zaplacena.Pak se až do dalšího pondělka nedělo nic a až na mé dlouhé vyzvánění bylo zvednuto sluchátko a bylo mi sděleno,že zboží možná bude na konci týdne,nebo na začátku příštího.(Prý mělo by být.) Komunikace obchodu na špatné úrovni.Pokud se zákazník neozve,z jejich strany žádná informace,že zboží nemají...

    Nedoporučuji takovýto e-shop.U většiny jiných je dodání max.na druhý až třetí den.
    Reakce obchodu JIRNO - STORE & SERVIS

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží, u kterého svítilo skladem a měli jsme 1 kus, objednal jste si 2 kusy, proto se objednávka neodeslala a čeká na doskladnění dalšího kusu. Zákazníky kontaktuje automaticky po pěti pracovních dnech, pokud zakázka není odeslána s updatem aktuálního stavu objednávky. Zavolal jste dříve, navíc v pondělí, kdy nás lidé po víkendu bombardují dotazy a linka je přetížena, ale dle informace od kolegy z obchodního oddělení jste se na všem domluvili.

    PS: máme napsáno, že expedice zboží je od 3 do 7 pracovních dnů, to nám umožňuje držet agresivní cenu dopravy a dokonce od 500 Kč zcela zdarma.

    JIRNO

  • Jsou to skalperi a lhari. RTX3060 - 26000,-Kc!

    DOPORUCUJI NAKOUPIT JINDE, ZDE JE TOTIZ VYSSI RIZIKO PODVODU!

  • Opravdu vyčuraný shop objednáno zboží 20.11. které udajně měli skladem stále jsem čekala nikdo se neozval a až na můj včerejší dotaz mi dnes odepsali že zboží není skladem že budou naskladňovat až po novým roce. Dárek pod stromek pro vnuka. Fakt super kde teď seženu aby to přišlo do vánoc .

  • Klasický vyčůraný eshop. Objednáte zboží skladem, zaplatíte, a ejhle. Hrajeme hru na mrtvého brouka. Čekáte, den, dva, tři, čtyři... pak týden. Nic. U zboží na eshopu najednou zjistíte, že skladem už není. Záhada, nebo asi chyba skladového systému. Toto opravdu není známka kvalitního obchodu, ale typické vyčůranosti. Objednávat zde je jako sázka do loterie. Nikdo se neozve, penízky jsou na účtu tak co bychom se starali. Ten blbec zákazník počká.

    Souběžně s objednávkou zde jsem objednával ještě na dvou dalších eshopech a světe div se, druhý den z obou dvou vše dorazilo.

    Takže, opravdu nedoporučuji zde nakupovat.