Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pouze překupníci!!!A jak tady čtu i podvodníci.
    Porušují zákon. Prosím nahlaste své stížnosti na Českou obchodní inspekci!

  • 29.11.2022 Jsem objednal zboží, zaplatil přes internetové bankovnictví a do teď žádná zpráva, ani informace o zboží! Emailem nikdo nekomunikuje a na telefoních číslech, které uvádí jako kontaktní, nikdo nezvedá!!

  • zlodějský e-shop že by člověk neveřil,že je to v dnesní době ještě možné operátorka prolhana zbozí nedoručeno,ale zaplaceno a navíc zmetci ani nezvednou telefon takže 2tisice za pilu co nemam byl super nakup!!!! podávám podmět na ČOI.

  • Dobrý den,

    můžete mi vysvětlit, proč se nám vrátil zvedák z reklamace v původním stavu bez jediného slova, vysvětlení, odmítnutí, čehokoli?

    S pozdravem

  • Dobrý den, obednal jsem stříkací stroj bohužel s vadou už od výrobce. Stane se. Tak jsem reklamoval a tímto chci velmi poděkovat paní Kulichové která svým milým a velmi vstřícným jednáním velice rychle reklamaci vyřídila. Děkuji vám i všem vašim spolupracovníkům kteří se podílely Vébr

  • Zboží dorazilo v pořádku, sice s malým zpožděním, ale po dobré komunikaci s firmou.
    Firmu doporučuji.

  • prosim o doreseni nekompletni objednavky 673284 v balení chybí 2x (Koncový uzávěr, zástrčka hadice 16mm, 25ks). jde o blbe 200 ale tady jde o princip. zadna komunikace zadna odpoved na email .... rozhodne nedoporucuji

  • jj..také jsem si objednal krovak demon 580, 2 roky tomu...pry skladem...dosel az po tydnu...chranic nadrze sproste urvany(asi dopravou)...na mou urgenci doted zadna reakce...na omluvu při zpozdeni poslali jeden rezaci kotoucek v hodnote asi 25kc...dvakrát se mi pokazil starter...pry moje chyba,ze asi moc taham...a to jsem startoval teprve po druhé a ctvrte…,udajne jsem byl jediny komu se to stalo...takze obchod jipos nedoporucuji...je to ostuda

  • Prosim, reaguji na vasi odpověď na muj komentar. Ohledně barevné varianty - kolegyne dala do poradku pouze to, ze mi prinesla spravnou houpacku (spravny, mnou objednaný model)... Ne jinou barvu, tak nevim, zdali se to "vyplatilo", jak píšete. Co se karanteny tyce, rekla sem slečně do telefonu " pokusim se dat nekomu prcka na hlidani a prijedu". Odpověď znela " a proc ho jo nevezmete s sebou?"... Jelikoz jsem ale na objednávku cekala nekolik dni a chtěla jsem si zbozi vyzvednout vcas, ihned jsem sedla do auta a jela... Dle me gps co mam v aute jsem tam byla v 15.20, na internetu pod kolonkou prodejna mate u telefonu 8-16, odhaduji, ze jsem tedy neprijela po pracovní dobe.... A ze jsem si zbozo vyzvedavala osobně v dobe karanteny? Proto jsem Vas pred uzavrenim objednávky telefonicky kontaktovala a dotazovala se, zdali zbozi vydáváte, nebo je třeba si ho nechat zaslat... Odpověď znela, ze neni problem si vyzvednout. Nicmene nema cenu resit veci dal, mate sve urcite argumenty, ktere se zde stale opakuji. Vasi zakaznici zde maji take stale dokola ty same argumenty a sam vite, ze spokojeny zakaznik je vždy na 1. miste, co se obchodu tyce. Tot ode mne vse. Hezky den, Růžková

    • + pro upresneni.. Kdyz pisete, ze jste si overoval, ze jste mi na mail odpověděl vzdy ten den, tak alespon nelzete. Psala jsem Vam 16.4., odpoved jsem dostala 17.4. Tak kdybyste alespon nelhal... Delate si zde velice spatnou reklamu.

  • Zdravím Vás pane Preislere,
    myslíte, že byste mi mohl proplatit fakturu na částku 4.927,- Kč, které byla splatná 8.6.2018?
    Docela nerad používám tuto metodu komunikace, ale na urgence již téměř dva roky nereagujete a po telefonu jste mi asi před dvěma měsíci slíbil, že to dáte do pořádku.
    Tak se k tomu postavte čelem jako chlap!
    Děkuji!
    Váš bývalý dodavatel Vaněček

  • Tento obchod je katastrofa , zboží zaplaceno předem.Nikdo nekomunikuje,lžou že zboží odesílaji a po týdnu řeknou že není skladem.Určitě tento obchod nedoporučuji.

  • Obchod Jipos mi dodal ráčnové klíče v kufru v poškozeném stavu (klíče jsou v kufru přichycené jenom gumou a při dopravě to jaksi nevydrželo) a navíc dva klíče jsou stejné. Dodnes jsme neobržel náhradu za zdvojený klíč. Obchod přestal komunikovat.

  • Stále čekám na doručení mé objednávky z 15. 11. 2017 ..

  • jak smažu svou recenzi

  • Po 6 týdnech peníze KONEČNĚ vráceny na účet

  • Mám u nich objednané zboží od 17.6!!!peníze byly poslané obratem,sám pracovníku prodejny mi řekl že tam byly druhý den,do dnešního dne nemám nic-ani -zboží jsem postupně zrušila a žádala zpět peníze-ty samozřejmě nepřišly,pán mi vyloženě lhal-cca před 14 dny,že zbytek zboží se bude v pondělí posílat a zbytek peněz pošle-a kde nic tu nic.Volám tam již 14 dní denně a pro jistotu mi nikdo nezvedá telefon-opravdu "úžasná firma"!!!Po dnešní přidané recenzi vím,že na dovolené zřejmě nejsou,když s nimi paní včera Martinková mluvila-mně ovšem telefon nezvednou-zvažujeme trestní oznámení,kdo se chce přidat dejte vědět.