Obchod byl blokován z důvodu nízkého procentuálního hodnocení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí něco co nemají. Ujišťují že zboží jim dorazí a jestli vydržím. Obchod nekomunikuje, tak zvažuji zrušení objednávky z mé strany. Škoda.

    Reakce obchodu Jezírka Kezoj

    Dobrý den Miroslave,

    Objednal jste u nás 21.9. 2024 ve 20:51 filtraci Orca 600, která měla skladový stav "Na dotaz", obratem jsme Vás informovali ihned 21.9. 2024 ve 20:54, což naprosto vyvrací Vaše obvinění, že nekomunikujeme, když jsme Vám odpověděli 3 minuty po objednání a to i ve večerních hodinách a ještě k tomu o víkendu v sobotu.

    E-mail ohledně naskladnění těchto filtrací v konkrétním znění:

    "Dobrý den,

    Situace je taková, že jsme počítali s naskladněním filtrací Orca, ale doručení kontejneru u dodavatele se nečekaně prodloužilo. U dodavatele budou tyto filtrace skladem příští týden v pátek 27.9. Tudíž k odeslání budou odhadem 1.10. 2024. Jste ochotný si na filtraci počkat nebo máme objednávku stornovat?

    S pozdravem,

    Jakub Zaremba
    +420 724 337 067
    Jezírka Kezoj"

    Načež jste odpověděl:

    "Dobrý den, jsem ochoten si počkat. Děkuji za informaci.
    Děkuji ******"

    Filtrace opravdu byly u dodavatele 27.9. 2024 skladem a dorazí k nám 1.10. 2024, tudíž dodržíme i náš slib a filtrace budeme v tento den odesílat všem, kteří byli ochotní si počkat. Ačkoliv si Vás jako zákazníka Vážíme, tak příště si prosím ověřte fakta a přehodnoťte recenzi.

    Každopádně každý názor se počítá, a proto Vám moc děkujeme i za ten Váš.

    Přejeme krásný den.
    S pozdravem,
    Jezírka Kezoj

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den,
    umělá rostlina došla poškozená, nebyla ukotvena do komponentu, který byl uveden na fotografii, ale byla ukotvena do sádry, která byla prasklá. Již nikdy nebudu toto objednávat. A.Kašková

    Reakce obchodu Jezírka Kezoj

    Dobrý den,

    U přepravy se může stát, že se zboží poškodí špatným zacházením. Takové situace se však řeší reklamací, kdy Vám zboží buď opravíme nebo vyměníme za nový kus. V tomto případě je samozřejmě zboží neopravitelné a proběhla by výměna za nový kus.

    Omlouváme se za Vaší nepříjemnou zkušenost, příště však není nutné hned psát negativní recenzi, ale obrátit se na nás abychom situaci spolu vyřešili.

    S pozdravem,
    Jezírka Kezoj

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu Jezírka Kezoj

    Dobrý den,

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Komunikaci s Vámi jsme kontrolovali, protože se přece jen může stát, že nějaký dotaz přehlédneme. Nicméně jste nám poslal e-mail 7.5. 2024 v čase 7:43 a naší odpověď jste dostal stejný den v 8:30. Pokud by jste chtěl odpověď okamžitě, tak je vždy lepší přímo zavolat a my se Vám budeme věnovat ihned. Mrzí nás, že jste byl s komunikací nespokojen.

    Přejeme krásný den.

    S pozdravem,
    Jezírka Kezoj

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodani zasilky vic jak tyden

    Reakce obchodu Jezírka Kezoj

    Dobrý den,

    Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za zpoždění doručení objednávky. Před blížícími se svátky máme vyšší objem zásilek, což způsobilo zpoždění v našich dodacích lhůtách. I tak však rozumíme Vašemu zklamání a pracujeme na maximalizaci našich kapacit, abychom minimalizovali další zpoždění.

    Vaše trpělivost a porozumění jsou pro nás velmi důležité.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,

    Jezírka Kezoj

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na dotaz kdy obdržím objednané zboží mi bylo sděleno že je připraveno k odeslání to už bude 5 dní od té doby nic

    Reakce obchodu Jezírka Kezoj

    Dobrý den,

    Na Váš dotaz ohledně doručení zboží jsme odpověděli, že zboží bude odesíláno nejpozději dnes v pondělí 25.9. 2023. Bohužel se nám nepodařilo odeslat balíček dříve jak dnes. Bude doručen k Vám domů nejpozději zítra nebo pozítří, v závislosti na dopravci. Za opoždění se velice omlováme, pracujeme na zlepšení naších služeb.

    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem a přáním krásného dne,
    Jezírka Kezoj