Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Rozhodně nedoporučuji zde cokoli objednávat. Dodací lhůta byla extrémně dlouhá a nakonec dorazilo úplně něco jiného. Ze 7 položek dvě nedorazily vůbec (o jedné jsem věděla od obchodu předem) a z dalších 5 nebyla ani jedna dle mého výběru! Výrobky byly jen hodně vzdáleně podobné tomu, co jsem vybrala a to nemluvím o barvách... Vše jsem musela na vlastní náklady poslat zpět, i když chyba byla na straně eshopu.
-
Nedoporučuje obchod
- Pouze osobní převzetí
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- pri poskozeni vyrobku (patrne vyrobni vada) nekomunikuji
Objednal jsem westetnovy bič, doručen rychle. Bohuzel po kratkem uzivani (max cca 4x5 minut praskani ve vzduchu se bici utrhl navazany nezapleteny konec a zbytek se zacal rozpletat, rozpadat. Psal jsem jim, jak ho opravit, svazat, ale nereaguji. Nereaguji ani na zpravy ohledne reklamace. Nebrat.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- Komunikácia
- Nie je možné platiť v mene Eur, preto dochádza ku kolapsom v rámci cezhraničných platieb
- Objednaný tovar (viacero druhov) nebol na sklade napriek možnosti vloženia do košíka
Neodporúčam pre zahraničných klientov
Reakce obchodu jezdeckyraj.cz
Dobrý den, opravdu moc děkujeme za přínosnou recenzi a hodnocení našeho e-shopu. Pro ostatní potencionální zákazníky zde napíšu co se stalo, abychom do budoucna předešli obdobným situacím.
1. Nie je možné platiť v mene Eur, preto dochádza ku kolapsom v rámci cezhraničných platieb
Není pravda. Platit v Eurech můžete, ale musíte počkat na naše potvrzení objednávky, kde bude daná suma v Kč přepočítána kurzem do měny Euro. Ve vašem případě jste zvolila platbu převodem a zaplatila dřív, než jsme Vám stihli odeslat přepočet. Díky tomu se stalo to, že nám na účtě přistála výrazně nižší částka.
Řešení: Na eshopu máme pro zákazníky ze Slovenska nyní pouze možnost placení platební bránou GoPay, která je nastavená i pro Europlatby.
2. Objednaný tovar (viacero druhov) nebol na sklade napriek možnosti vloženia do košíka
Objednané zboží nebylo možné objednat u výrobce. Na našem eshopu nesvítilo "SKLADEM", nýbrž "do 10-ti dnů". Stává se, že i když máme automatizaci dostupnosti napojenou na výrobce a jejich sklady, mají některé položky chybně zobrazované a u nás se takové zobrazují jako dostupné na objednání. Ihned jak jsme zjistili, že některé z Vámi objednaných věci nejdou objednat volali jsme Vám a nabídli několik řešení. Z Vaší strany jsme se dozvěděli, že si tedy objednáte něco jiného a doplatíte rozdíl ve zboží, nebo Vám vrátíme rozdíl na Váš účet. Objednala jste si zboží dražší, takže jsme Vám poslali v přepočtu kolik máte doplatit. To se Vám nezdálo, a tak jste všechno zrušila a objednávku stornovala. Poslali jsme Vám tudíž na Váš účet o pár korun vyšší částku než ta, která přistála od Vás k nám. A to se Vám taky nelíbilo.
Nevím proto co jsme udělali špatně, komunikace probíhala okamžitě, snažili jsme se Vám vše vysvětlit jak telefonicky, tak skrz emailovou komunikaci a jediné co si z takové práce odnášíme je: mínus pár korun na účtě a "perfektní" hodnocení naší práce zde. Opravdu se mi chce brečet. Některým lidem prostě není rady ani pomoci.
Omlouvám se za dlouhý komentář, ale nemáme jak jinak bojovat proti špatným a zbytečným hodnocením zde. Na celkové hodnocení e-shopu má takové špatné hodnocení zásadní vliv a není to vůbec objektivní.
S pozdravem
Marek Abrahám - jezdeckyraj.cz -
Nedoporučuje obchod
- Personál na Online chatu byl milý a nápomocný. Poskytl mi alespoň nějaké info o mé objednávce.
Dne 15.4. jsem si objednala zboží skladem. Nyní je 26.4. a nepřišel mi mail ani o doručení objednávky na kamenný obchod, natož o odeslání do mých rukou, přestože obchod uvádí doručení do 10 dnů. Chápu, že situace je momentálně složitá, ale zboží potřebuji využívat a nemám jej k dispozici.
Reakce obchodu jezdeckyraj.cz
Dobrý den,
jen pro upřesnění a ostatní zákazníky uvedu, že bylo objednáno zboží, které skladem nebylo.
Díky koronaviru se dodávky zboží z Německa trochu opozdili a zboží bylo doručeno místo deseti dnů za 14. Mrzí nás to, ale nic s tím jako prodejci nedokážeme dělat. Pokud má výrobce, dodavatel nebo kdokoli od koho kupujeme problém na skladě, nemáme jak zboží k nám dopravit rychleji.
Je samozřejmě naší chybou, že jsme desátý den po objednání paní nenapsali, nebo nezavolali a tudíž chápu špatné hodnocení.
Marek Abrahám
jezdeckyraj.cz -
Nedoporučuje obchod
Nechápu proč zboží ještě nedorazilo.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží nepřišlo....
Reakce obchodu jezdeckyraj.cz
Dobrý den,
chápu, že může být zákazník rozzlobený, ale já nedokážu urychlit doručení zboží od výrobce pokud tovar nemáme na skladě. Snažím se aby eshop byl co možná nejvíce aktualizovaný a dostupnosti u zboží seděli. Konkrétně ve Vašem případě proběhla objednávka 17.10.2016 v 15:18. Zboží skladem nebylo a dostupnost byla 10 dní. Já zboží objednal u výrobce následující den. Na náš sklad uzdečka dorazila 27.10.2016 ve čtyři hodiny odpoledne, což je deset dní od objednání. Za normálních okolností by jste zásilku obdržel následující den, ale jelikož byl státní svátek, doprava nefungovala, balíček je odeslán dnes 31.10.2016. Jestli je tohle důvod pro nedoporučení obchodu, tak už nevím co dělat aby byli lidi spokojeni.
Tahle situace mě jako člověka, který tráví u eshopu veškerý svůj čas velice mrzí a zároveň trošku odrazuje od další práce. Nedá se vyjít vstříc všem a ne všichni mají tolik empatie a neuvědomují si, že na druhé straně eshopu jsou opět jen lidi, kteří se snaží vše vyřídit co nejdříve. Je přece v našem zájmu expedovat objednávky co nejdříve.
S pozdravem
Marek Abrahám
jezdeckyraj.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednané zboží vůbec nedorazilo.
Reakce obchodu jezdeckyraj.cz
Dobrý den,
velice nás tahle situace mrzí, naprosto Vás chápu, musím Vám ale touhle cestou říct, že jsme absolutně nebyli schopni Vás nikde zastihnout. Několikrát jsme se Vás pokusili zastihnout na mobilu, ale vždy marně, od Vás pak žádná reakce nebyla. Psal jsem i mail, že tovar skladem není, ale že máme podobný, za lepší peníze, který můžeme poslat okamžitě. Mail se nám vrátil jako nedoručitelný. Je mi to moc líto, ale nevím jak jsem Vám měl dát vědět o stavu objednávky. Snad touhle cestou dokážeme společně Vaši objednávku nějak vyřešit.
S pozdravem
Marek Abrahám -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.