Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Již druhý výrobek stejného druhu nefunguje.Nemám sílu to vrátit,protože jsem starý člověk,který s vadným aparátem nedojde na poštu

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že máte túto negatívnu skúsenosť. Kľudne nás kontaktujte na našom zákazníckom centre a určite spoločne nájdeme riešenie.

    S pozdravom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden po objednání a zaplacení informací žádná informace

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar, ktorý je na objednávku. Pri vytváraní objednávky nato systém vždy upozorní. Pokiaľ Vám treba informácie ohľadom vašej objednávky, tak Vám veľmi radi pomôžeme na našej zákazníckej linke.

    S pozdravom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zbozi prislo poskozene, obal byl v poradku, nemohla za to tedy ceska posta. Vse jsem nafotila a poslala na reklamaci eshopu, ale nikdo se mi neozval.

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    na našej stránke máme zverejnené, že na e-maily odpovedáme do 3 pracovných dní. Ohľadom vašej reklamácie sme Vás kontaktovali a samozrejme ju vybavíme k vašej spokojnosti.

    S pozdravom

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dne 26.2 jsem objednal zboží a do dneška 16.3 ještě nedošlo.

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    tovar ktorý ste si objednal bol na objednávku a systém nato vždy zákazníkov upozorňuje.

    S pozdavom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná zkušenost!!!Obchod napsal,že objednávku vyřizuje a tím zakončil.

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    objednali ste si tovar, ktorý je na objednávku. Pri každej položke pri objednávke máte uvedený predpokladaný termín doručenia.

    S pozdravom
    Zákaznícke centrum Jenifer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si dávkovač na léky, denní dávkovače nejdou zavřít a díky tomu se nevejdou do základní krabice,je to nekvalitní výrobek a myslím si, že je dokonce použitý, posílat zpět za 89,-Kč nebudu,to ho radši vyhodím, škoda že nejdou přiložit fotky,obchod nedoporučuji, nákup poprvé a naposledy.

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí že nie ste spokojná s dodaným tovarom. Poprosíme Vás aby ste nás kontaktovali na zákazníckej linke a samozrejme danú situáciu vyriešime k vašej spokojnosti.

    S pozdravom
    Zákaznícke centrum Jenifer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prehledny eshop
    • Poslali jine zbozi nez jsem objednal
    • Po zruseni nevratili penize
    • Misto komunikace jen vymluvy

    V Eshopu jsem objednal vahu. Po vyzvednuti jsem zjistil, ze mi poslali uplne jinou vahu ani ne polovicni ceny. Kontaktoval jsem obchod mailem a slibili, ze to proveri. Po nekolikadennim proverovani mi sdelili, ze vaha, kterou jsem objednal je u nich stale skladem a ze kdyz jim poslu spatnou vahu zpet, obratem poslou tu spravnou. Poslal jsem tedy zpet a po tydnu jsem dostal odpoved, ze vaha uz zase na sklade neni, jestli chci vratit penize. Odpovedel jsem, ze chci vratit penize. Po nejakych 3 tydnech, kdy jsem stale penize neobdrzel, jsem obchod znovu kontaktoval. Bylo mi nejprve sdeleno, ze to daji k provereni na financni oddeleni, potom zase ucetni... Dalsi dva tydny v trapu a stale se proveruje, jestli mi poslali mych pet stovek. Za 51 dni od vraceni zbozi se stale nic nedeje. Nikdy vice.

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Ohľadom vrátenia platby nás mrzí problém, ktorý nastal. Vzhľadom k tomu, že boli sviatky a čerpali sa dovolenky sme to bohužiaľ nevedeli urýchliť. Našu chybu sme napravili, a platbu máte pripísanú už na účte.

    S pozdravom
    Zákaznícke centrum Jenifer

    • Žádná komunikace od 5.12 nic ani e-mail o vyskladnění zboží objednávku ruším

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    pri každom produkte máme na stránke uvedený predpokladaný termín, kedy bude tovar doručený. Váš tovar bol na objednávku u nášho dodávateľa, načo Vás systém upozornil.

    S pozdravom
    Zákaznícke centrum Jenifer

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ceny dobré
    • dlouhé dodací doby
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nefungovalo a proto jsem ho vrátila do 14dnu bez udání důvodu. Chtěla jsem vrátit zpět peníze ale trvají na tom že mi dají jiný výrobek který nechci. Nikdy už si nekupovat od této firmy. Když chci zavolat na telefonní číslo tak nefunguje. Podvodníci...

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň. Objednali ste si výrobok, ktorý nie je možné podľa zákona z hygienických dôvodov po rozbalení vrátiť do 14 dní. Pokiaľ je výrobok poškodený, tak je zaslaný na servis k dodávateľovi a ten podľa zákona zo svojho odborného servisu rozhoduje o uznaní alebo zamietnutí reklamácie, výmene alebo oprave. Tieto podmienky nám určuje obchodný zákonník a sú jednotné pre všetkých predajcov. Telefónne číslo je plne funkčné, je uvedené priamo v lište na stránke, taktiež je vám k dispozícii mail alebo webchat, bohužiaľ nemáme nonstop linku, preto nás prosím kontaktujte v pracovných hodinách, tak ako je uvedené na stránke. Je veľmi nevhodné označiť niekoho za podvodníka, ktorý vyriešil zadanú požiadavku včas a navrhol vám všetky možné dostupné riešenia a samozrejme takéto správanie svedčí o samotnej inteligencii daného autora. S vašim súhlasom radi zverejníme celú vzájomnú komunikáciu. S pozdravom

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nabízí litinové nádobí za dobrou cenu.
    • Sdělili mi telefonicky, že je zboží vyprodané, ale že mi peníze vrátí až 12.12.2023. Ve svých Obchodních podmínkách mají uvedeno, že peníze mají vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů,bale tímto se sami neřídí a hrají zdržovací hru. Zřejmě nejsem sama, kdo takhle pořídil, a proto je nahlásím na SOI a ČOI, pro nedodržení Obchodních podmínek.

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň. Platba vám bude vrátená v zákonnej lehote, tak ako vám bolo oznámené. Táto lehota ešte plynie a bude riadne dodržaná. Ďakujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rozbite zbozi
    • dostanes co si zaplatis, krabicky cele, zbozi rozbite
    • NEDA SE JIM NEDOVOLAT

    Z 10ks zbozi od nich dorazily 4ks rozbite, to jako vazne ???
    Udany reklamacni telefon VYPNUTY od 24.11 do dneska 29.11.
    Vysmech

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň. Objednali ste si tovar, ktorý vám prišiel poškodený prepravcom. Následne sme vám ponúkli vrátenie peňazí, vzhľadom na to, že sa jednalo o tovar v hodnote 16Kč a nie je relevantné zasielať nový kus. Tel. je plne funkčný a budeme vás citovať: "nebudem volať, keď má minúta stojí 6kč". Ďakujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemůžu hodnotit, zboží zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň, tak prosíme o hodnotenie keď vám bude tovar dodaný. Objednali ste si produkt s dlhšou dobou dodania, prosíme o úpravu tohto nerelevantného hodnotenia. Ďakujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Viditelná vzdálenost 2 cm. Brýle naprosto k ničemu. Vyhozené peníze.

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že ste neni s produktom spokojný. Samozrejme pokiaľ Vám tovar nevyhovuje máte nárok na odstúpenie od zmluvy do 14 dní, bez udania dôvodu. Tovar, ktorý ste si objednali je hodinárska lupa, slúži na jemne práce pod lupou a nie ako dioptrické okuliare na čítanie. Tovar dlhoročne predávame a sami ho máme vyskúšaný na vlastných technikoch a ide o vynikajúci produkt, ktorý je ideálny pre hodinárov, modelárov, zberateľov, znalcov alebo všetkých ktorý potrebujú mať vysoké zväčšenie a voľné ruky. Produkt nie sú dioptrické okuliare, všetky tieto informácie sú v samotnom popise. Áno mate pravdu, s lupami na očiach sa nedá behať a nevidíte s nimi do a ani na vzdialenosť napr. pol metra. Ďakujeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách psali doručení druhý den. Když po pár dnech nic nepřišlo konstatovala jsem je e-mailem, přišla mi odpověď, že se omlouvají ale budou odesílat v pondělí (po týdnu) v úterý nic nepřišlo chtěla jsem zrušit objednávku a řekli mi že je zboží odeslané a zrušit nelze. Vyvarujte se téhle společnosti obloukem.

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že Vám produkt nebol doručený v danom termíne . Bohužiaľ, keď je daný produkt už v preprave nevieme stornovať objednávku. Keby sa nachádzal ešte u nás ,samozrejme by s tým nebol problém. Keď ste volali bol balík už v PPL. S pozdravom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo sice v pevné papírové krabici, uvniťř však byly originální obaly pomačkané, zpřehybané- špatně zavřené!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 8 dnech žádná zpráva o odeslání zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poslali mi uplne neco jineho

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vzniknutý problém, samozrejme danú situáciu už spoločne riešime ,aby bola doriešená k Vašej spokojnosti. S pozdravom

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Stav zboží strašný - oloupaná umělá kůže, jakoby otlučené, poškrábané- "cena za nižší cenu" - jen to prosím už neprodávejte a pokud možno nekupujte - tedy to už je na každém :-)- peněženka půjde na hraní dětem- vzhledem k situaci v rodině nemám čas a sílu zabývat se vrácení...majitelce jsem to napsala- tak ať se jí žije jak chce s vědomím, že prodává "šunt"- se s tím srovná po svém:-) jako jsem se srovnala já- a opět poučila-nekupujte levné věci:-)i když se vám líbí barvičky :-)

    Reakce obchodu Jenifer.cz

    Dobrý deň,
    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia. Tak, ako ste nám písali peňaženka bola olúpaná zvnútra, čo sme bohužiaľ nemohli vidieť. Na tieto prípady slúži naše zákaznícke centrum, kde Vám s prípadnými problémami vieme pomôcť a vyriešiť situáciu. Vždy je viacero možnosti, ako daný problém riešiť skôr ako niekoho odsúdite. Určite by sme sa k Vám nepostavili negatívne a našu chybu by sme napravili. S pozdravom

    • Jak mohu být spokojen, když jsem zboží ještě nedostal.