Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zboží přišlo poškozené.Docela drahá svíčka mněla uštípnuté drevěné víčko.

    Reakce obchodu Jasminkashop

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za Vaši reakci. Velice nás mrzí Vaše nespokojenost.

    Z povahy materiálu (dřevo) se může stát, že víčko není dokonalé. Pokud při kontrole před odesláním vidíme, že je cokoli nestandardního, tak víčko vyměníme. Pokud jsme to tentokrát přehlédli a způsobili jsme Vám tím komplikace, omlouváme se. Je nám líto, že jste nás rovnou nekontaktovala, abychom to mohli vyřešit. Vyměnit víčko by nebyl problém. Je také možné odstoupit od smlouvy, pokud zboží nesplňuje Vaše požadavky. Prosím o zaslání fotografie víčka na náš email. Jsme ze stejného města, tedy kdykoli se můžete zastavit, víčko Vám rádi vyměníme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před několika lety jsem nevyvedla zásilku ,ze zjištných důvodu a paní majitelka mě blokla ,dokonce mi blokla i přístup na stránky Jasminy

    Reakce obchodu Jasminkashop

    Děkujeme i za toto negativní hodnocení a ano, skutečně u klientů, kteří si nevyzvednou v minulosti zásilku, tak požadujeme u další objednávky platbu předem, což jste doposud u žádné další objednávky neakceptovala. Děkuji Vám za to, že jste nakonec situaci přehodnotila a pochopila ji a objednávku vytvořila další a to s platbou předem. Dívala jsem se, že již byla doručena a doufám, že Vám vůně budou dělat radost.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    2 svíčky za 1000kč a neumí to ani pořádně zabalit. Jedna dorazila prasklá, protože se šetřilo na balení. Nikdy víc....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí svíčky ze zahraničí, které se u nás nedají koupit
    • mají limit za který musí zákazník koupit. chtěla jsem pouze jednu svíčku. bohužel bych si musela vzít aspoň tři které nechci.