Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod nedoporučuji, objednala jsem si vystavené boty, další den mi přišel mail, že nejsou k mání /byly v požadovaném čísle vystavené/. Obchod mi za tu cenu nabídl jiné, neměla jsem zájem.
    Nyní však přišla žádost o hodnocení, že jsem si zakoupila samonafukovací karimatku. Vidím v tom jen nehorázný zmatek v e-shopu, který už pro ztrátu důvěry nikdy nevyužiji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdy jsem zde nic nekoupil!

    Nevím kde tento obchod bere emailové adresy, nikdy jsem tam nenakupoval, ale evidentně mají problém s uchováváním údajů o zákaznících. Kde jste vzali moji emailovou adresu?

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Dobrý den, my si mailové adresy nevymýšlíme. Nejspíše někdo u své objednávky zadal váš mail, ale s tím bohužel náš obchod nemůže nic udělat. Za jascentrum.cz, Andrea.

  • Nedoporučuje obchod

    • Nikdy jsem si nic takového neobjednal.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    + zboží přišlo v pořádku
    - problém s vrácením. Zákazník si musí vše obstarat sám- kód pro vrácení
    - posílala jsem nakonec poštou - prý jim to má pošta dodat na firmu, nebudou přece lítat na poštu, nemají čas- poučení zákazníka po dotazu
    - zboží vráceno včas 18.3.2021, do 14 dnů měly být peníze na účtu
    - 20.4. jsem urgovala vrácení peněz telefonicky- opět paní nemělačas, prý má zákazníky a napíše mi
    - napsala bez omluvy, že peníze byly poukázány - více než měsíc po vrácení zboží
    - kladu si otázku, jestli by mi peníze vrátili bez dotazu...

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Žádné
    • Poslali mi roztrhané nepoužité zboží.

    Byl to velký přešlap, příště vyberu jinde.

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Ani nevím, jestli má cenu reagovat, zákaznice si objednala 7 ks zboží, látkové plážové lehátko bylo originál zabalené a ostatní zboží bylo v pořádku. Když nás kontaktovala, hned jsme se ji omluvili a navrhli, ať zboží odešle zpět a pošleme nové, které zkontrolujeme / poškodíme originál obal/, NIC již se neozvala. Asi měla špatný den a potřebovala se na někom vyřádit. Dobřická J. vedoucí prodejny JAS centrum

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Paní vedoucí byla na dovolené a jak je vidět, tak se na své zaměstnance nemůže spolehnout. Ochota, až jsem se lekl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC
    • NENAPÍŠE ZDA JE ZBOŽÍ NA SKLADĚ

    ...

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Vážená paní Odehnalová,
    zboží jste si objednala 20. srpna v 20:39 , zboží bylo označeno'' informace na prodejně '' , ještě ten samý den jsem Vám odpověděla ve 22:47 , že skateboard je vyprodaný a kdy bude znovu naskladněn . Myslím, že toto je dostatečná rychlost na vyřízení vaší objednávky. Po vaší recenzi jsem se snažila vás kontaktovat, ale bezůspěšně. Napsala jsem Vám e-mail, kde jsem vám doložila, že jsme vaši objednávku vyřídili tak jak uvádím a požádala jsem vás o odstranění vaší recenze. Bohužel na toto jste opět nereagovala a recenzi jste nesmazala. Snad si příště dáte větší pozor, než někoho očerníte. Dobřická J. - vedoucí prodejny

  • Nedoporučuje obchod

    • 24.4.2015 jsem podal objednávku, tentýž den mi došel mail,m že zboží není na skladě a další mail že děkuji za objednávku. Dnes je 5.5.2015 a ani zmínka o tom, jestli zboží už mají na skladě nebo ne. Asi jsme obrovská republika, kde z místa na místo trvá doručení/naskladnění měsíc. Takové to chování jsem ještě nikde jinde nezažil. Nevím co si o tom mám myslet.
    • Nevím co si o této službě mám myslet, ale v dnešní konkurenční době je to celkem odvaz se takto chovat.

    Není vůbšc co shrnovat. Objednal , potvrdili, nedodali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pri objednani, prestoze jsem uvedl spravnou adresu bylo zbozi zaslano jen na postu jeste navic v jinem meste.
    • bez avizace, ze jsem si jeste zbozi nevyzvedl, bych toto prehlidl a dal cekal, kdyz zbozi dorazi, cimz by pak bylo zaslano zpet
    • maximalni nespokojenost se sluzbou

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Dobrý den pane Pavlik, mrzí mě vaše recenze. Svoji zásilku jste si objednal s tím, aby byla dodána na poštu:
    Doprava: Česká Pošta: Na poštu (do 5 kg), to jsme také učinili, můžete se o tom přesvědčit v potvrzovacím e-mailu. Do systému byla zadána adresa správně, ale asi zapracoval šotek a místo do Stochova byla zásilka odeslána do Kladna. Za toto se Vám velmi omlouvám, ale těžko se tomu dalo zabránit. O tom, že zásilka je stále na poště Vás informovala naše firma. Dobřická J. JAS centrum & SPORT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    • Inzerují zboží, které je vyprodané a několik měsíců nebude na skladě.

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Dobrý den pane Ezer,
    na našem e-shopu byla informace , aby se zákazník o dostupnosti výrobku na naší prodejně informoval buď písemně nebo telefonicky. Vy jste si vytvořil přímo objednávku. Objednávku jsem dostala 27.1. ve 17:03 a hned v 17:09 jsem vás informovala písemně, že požadovaný produkt je momentálně vyprodaný. Mrzí mě vaše reakce, ale přesto Vám přeji hezký den. Dobřická J. vedoucí prodejny JAS centrum & SPORT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží je vyprodané a nové naskladnění v nedohlednu...

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Dobrý den, pokud si vytvoříte objednávku u zboží, které je označeno, že není skladem potom v našich silách opravdu není dodání do týdne. Hezký den Dobřická J. - vedoucí prodejny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    V obchodě jsem si objednala koloběžku. Ta byla doručena, ale byla poškozená, odřený lak, použitá - po kontaktování prodejny, mi bylo sděleno, že je to zboží, které bylo vystaveno na prodejně, a že si nevšimli, že je poškozené. Po neustálém bombardování mejlem mi nakonec peníze byly vráceny, ale něco jako omlouváme se nebo je nám to líto atd. nečekejte.
    Laštůvková

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Dobrý den,
    koloběžka byla opravdu vystavená na prodejně a mírně odřená. Za to jsem se omluvila v rozhovoru s vaším manželem. Zároveň jsem domluvila, že koloběžku vyzvedneme na naše náklady, aby jste s tím neměly starosti. Hned ten den jsem dopravu objednala a informovala jsem vás. Bohužel koloběžka nebyla připravena k vyzvednutí a společnost PPL k vám jezdila celý týden, než byla zásilka předána. Z tohoto důvodu jsem kontaktovala přepravce, aby jsem zjistila jak budou účtovat zbytečné cesty. O tomto jsem vás také informovala. Jakmile jsem dostala informaci od dopravce, tak jsem vám zaslala celou částku na váš účet. Prodleva tedy byla na vaší straně a ne na straně naší prodejny.
    I přesto, že jste napsala recenzi jakou jste napsala vám přeji hezký den Dobřická J. - vedoucí prodejny JAS centrum & SPORT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nabízí na svém eshopu zboží jako skladové, ale ve skutečnosti ho nemá.

    Vybral jsem si zboží, velikost, barvu tak, abych vybíral ze zboží které je skladem. Bohužel mi druhý den přešel email, že mnou objednané zboží skladem není. Čekal jsem 11 dní a kontroloval si na jejich eshopu, zda toto zboží stále nabízejí. A dále ho vesele nabízejí jako skladové. Jediné štěstí, že jsem nezaplatil předem, ale zvolil platbu dobírkou. Takže jsem objednávku po dvou týdnech zrušil.

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Dobrý den pane Větrovský, mrzí mě vaše vyjádření a to především proto, že jsem vás informovala do 30 minut po obdržení objednávky že je helma vyprodaná. Vaše objednávka byla vyplněna v 19:42. Za další dva dny jsem se vám snažila vysvětlit, proč máme na našem e-shopu napsáno SKLADEM. Helmy skladem opravdu jsou, ale v jiné velikosti nebo barvě, kterou jste požadoval. Když kliknete na náš obchod, tak se vám zobrazí u vaší velikosti : INFORMACE NA PRODEJNĚ. To je rozdíl. Chce to jenom být pozorný . Byla by jsem velmi ráda, kdyby jste dal tuto recenzi odstranit, protože oba víme že obsahuje informace zavádějící a poškozující náš e-shop. S pozdravem Dobřická J. JAS centrum & SPORT s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem spatnou velikost bot, ze mi obuv nesedi, jsem ihned v den obdrzeni dodavky oznamila a ptala se na moznost vymeny - bez odpovedi. Oznamila jsem proto vraceni zbozi a cislo uctu pro vraceni castky, zbozi vcas odeslala s potrebnymi informacemi. Obchod nereagoval a na opetovne emaily nereaguje, penize za vracene zbozi ani 30 dnu po odeslani balicku neposlal.

    Rizikovy obchod, problemy s vracenim zbozi, obchod nevraci castku za vracene zbozi, nekomunikuje

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Paní Růžičkové jsem se ozvala hned jak mi přišla zpráva o negativním hodnocení. Na dokladu o vrácení peněz uvedla bohužel chybné číslo účtu a z tohoto důvodu nebyla správně provedena platba. Při kontrole e-mailů a SMS zpráv jsem nezjistila po návratu z dovolené žádnou urgenci . Po oznámení správného čísla účtu jsem platbu provedla znovu. Požádala jsem zákaznici o úpravu hodnocení, zatím marně.
    Dobřická J. - vedoucí prodejny

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kominikace, stačilo by oznámit, že zboží není, aby člověk věděl..

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Dobrý den, bohužel Vaše výtka je oprávněná. Vaši objednávku jsem přehlédla mezi objednávkami , které došly 2.1.2012. Po Vaší urgenci / dnes / jsem se Vám hned omluvila, bohužel mezi tím se požadovaná budna / VÝPRODEJ -50 % / již vyprodala. Bohužel stalo se, jsem také jenom člověk, který může občas chybovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • schází komunikace ze strany obchodu

    Reakce obchodu jascentrum.cz

    Zákazník si objednal zboží 12.12. a hned jsme ho kontaktovali
    ohledně barvy požadovaného zboží. 13.12. nám e-mailem potvrdil náhradní barvu, kterou jsme mu nabídli. 14.12. byla zásilka odeslána a zákazník byl informován o předání zásilky na Českou poštu. Naši nabídku že mu přepošleme přístupový kód na sledování zásilky nevyužil. Bohužel Česká pošta zásilku nedodala , což jsem zjistila až při kontrole proplácení dobírek. Před vánoci není možné, aby jsme sledovali každou odeslanou zásilku, zda si ji zákazník převezme, nebo zda nastane nečekaný problém. Je mi líto vzniklé situace, ale těžko ji mohl náš obchod sám předejít.
    vedoucí prodejny