Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala jsem si povlečení na míru. Po prvním vyprání se umělý zip zkroutil. Zapínání není přikryté légou a zip na polštářích škrábe. Materiál kvalitní.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Zkroucení zipu mohlo způsobit špatné ošetření povlečení. Zatím si nikdo na problémy se zipy nestěžoval, ale pokud jste byla nespokojená proč jste nás nekontaktovala? Všechny reklamace řešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    S výrobkem nejsem vůbec spokojená. Firma uvádí v popisu výrobku na svých stránkách, že polštář má výplň z dutého vlákna v podobě kuliček. Část výplně je sice z kuliček, ale taky je tam nastříhaný molitan a vše vypadá jak jednou použité. Za mě skutečnost neodpovídá kvalitě, kterou firma uvádí na svých stránkách.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    To nás opravdu velice mrzí. Pokud jste nebyla spokojená, mohla jste nás kontaktovat. Každou jednotlivou reklamaci řešíme, tak aby byl zákazník spokojený, protože je to pro nás opravdu velmi důležité. Je možné, že došlo omylem k záměně náplně za náplň která se dává do vyvařovacího polštáře, což nás samozřejmě mrzí, ale chyba se může stát. Pracují tu pouze lidi, ale vše se dá vyřešit. Pokud by to bylo jak píšete, tak bychom Vám polštář vyměnili. Náplň s PUR tyčinkami má vyšší životnost a méně se slehává. Proto se dává do vyvařovacích polštářů. Je i dražší než samostatné kuličky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 9 dnech zboží nedorazilo a asi jen tak nedorazí!!!Měl to být dárek k vánocům!

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Bohužel toto není v naší moci. My jsme balíček odeslali včas. Přepravce nám garantoval dodání balíčků do Vánoc u balíčků odeslaných do 21.12. Bohužel jste zboží objednával v čase kdy byl veliký přetlak a tak se jim asi Váš balíček někde zdržel. Ale to my opravdu nemůžeme nijak ovlivnit. Snad jen doporučit příště objdnávat včas, aby se toto nemohlo stát. Moc nás to mrzí. Hlavně, že balík nakonec dorazil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané 3 přikrývky s náplní z ovčí vlny dorazily velmi rychle
    • Velmi rychle jsem je poslal zpět, protože neměly deklarovanou hmotnost, tudíž byla menší náplň vlny v každé! z nich. Požadoval jsem také náhradu poštovného za vrácení z důvodu nedodržení objednávky, dorazila jen vratka peněz za přikrývky.

    Obchod možná není špatný, ale já měl tuto zkušenost.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Ihned po vrácení přikrývek jsem je zvážila na cejchované váze a všechny měly požadovanou váhu. Nevím na čem jste vážil vy, ale my musíme pravidelně váhy kontrolovat a cejchovat. Poštovné jste měl vzhledem k objednávce zdarma, takže nebylo co nahrazovat. Objednávka Vám přišla v pořádku, zboží mělo deklarované hodnoty a když jste se rozhodl ho vrátit, tak jsme vám bez problémů obratem poslali zpět peníze. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení, proto nás Vaše negativní hodnocení opravdu mrzí. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a děláme vše proto, aby byl spokojený.

  • Nedoporučuje obchod

    • Material perkal je špatný tenký, Krivo posito zip ne schovaný má vlný nejsem spokojena za 1427+170 kc
    • budu reklamovat
    • A chcy vrátit peníze děkuji za pochopení .

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Pokud má zboží nějakou vadu, tak ho určitě reklamujte. Každou reklamací se zabýváme a vždy se jí snažíme vyřídit ke spokojenosti zákazníka. I zde pracují pouze lidé a může k nějaké chybě dojít. Skryté zipy neděláme, protože to zákazníci nechtěli (větší pracnost při žehlení a někomu se to ani nelíbí). Ale není problém, když to někdo chce to tak ušít. Když si zboží objednáváte, tak jsou tam fotky zipů, knoflíků i hotelového uzávěru, takže jste museli vidět, že je to neskrytý zip. Stačí se zmínit v poznámce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání
    • Zboží není kvalitní a neodpovídá popisu produktu

    Produkt, deka z duteho vlákna nespliva, je tvrdá a nepoddajna. Jako dárek naprosté zklamání.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Každý člověk je jiný a vyhovuje mu něco jiného, ale že by naše přikrývky byly tvrdé a nepoddajné to nám ještě nikdo neřekl a to jsme letos 27 let na trhu. Přikrývky které jste si koupila, mají potah ze 100% bavlny a jsou plněné kvalitním dutým vláknem. Žádný z těchto materiálů není tvrdý a nepoddajný. Nutno říct, že přikrývky používáním změknou a zjemní. Po vyprání ještě více.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poprvé jsem si objednala a po 6 dnech jsem si musela telefonicky vyřídit objednávku,aby mi jí poslali

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Ve vašem případě se stala chyba, protože jste měla platbu převodem a Vaše objednávka omylem zůstala mezi čekajícími na platbu. Mrzí nás to, ale jsme jen lidé a ti občas chybují. Hned jak jste zavolala jsme objednávku obratem zaslali. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    • Neslo zaplatit kartou online.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Bohužel za platební bránu my nemůžeme. Je to služba za kterou platíme nemalé peníze a mrzí nás, že to zkazilo celý dojem o naší firmě. V naší moci je dodávat opravdu pěkné a kvalitní lůžkoviny. Pokud platba neprojde není problém najít jiné řešení. Buď platbu převodem nebo udělat novou objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal sem 210x135.Po rozbalení mněla 200x130cm.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    I zde pracují pouze lidé a může dojít k chybě. Stačilo kdyby jste nám zavolal, vše by jsme vyřešili k Vaší spokojenosti. Každou reklamací nebo chybou se zabýváme a řešíme. Nejdůležitější pro nás je spokojený zákazník. U délky by se mohlo stát, že by se pracovnice přehlédla a místo 210 střihla 200, ale šíře sypku je 142 cm po naplnění a prošití se zúží maximálně na 135, takže aby byla 130 je nemožné.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Solidní webovské stránky
    • Chlubí se cizím peřím - prodává povlečení Škodák

    Povlečení Škodák není pečlivě provedeno - zklamání

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    95% povlečení v našem e-shopu je naší výroby. Zbylých 5% kupujeme již ušitých, aby jsme měli co nejvíce rozmanitý sortiment a vybralo si u nás co nejvíce lidí. Né všechny vzory je možné koupit v metráži. Odmítám, že se chlubíme cizím peřím. Vše jsem Vám dopodrobna vysvětlila v emailu. Ze zákona máte nárok na vrácení zboží. Pokud se Vám tak moc nelíbilo, tak proč jste ho v zákonné lhůtě nevrátil? Všechny reklamace a vrácení nevhodného zboží řešíme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednala jsem 30.12 povlečení a 7.1. mě napsali že zboží nemají a mít nebudou proto objednávku ruší

    Není co hodnotit když zboží nepřišlo i když měli že je skladem. Čekala jsem na upozornění o nedodání zboží 8 dní.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    To nás velice mrzí, ale od 20.12. do 6.1. jsme měli celozávodní dovolenou, což jsme na stránkách důrazně avizovali, že všechny objednávky vytvořené po 20.12. budou vyřizovány až 7.1. To, že se Vám ukazovalo, že je zboží skladem znamená, že si ho objednal již někdo před Vámi. Tím, že ve firmě nikdo nebyl, tak Vás na tuto informaci nemohl obratem nikdo upozornit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V e-shopu jsem si objednal 2ks povlečení v rozměru 140x220 za 1190 Kč. Obchod mi poslal povlečení v rozměru 140x200. Povlečení jsem vrátil s tím, že mi obchod pošle správný rozměr. Povlečení ve správném rozměru obchod odeslal, ale chtějí doplatit 392 Kč, protože to prý byla cena za menší rozměr. Takže za chyby které mají v e-shopu platí zákazník!!! Toto byl poslední nákup.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Velice nás mrzí, že píšete lži. Vy jste si objednal rozměr 140x200 cm! Vaši objednávku jsme Vám i skenovali, aby jste se o tom přesvědčil. Přesto napíšete takovou lež! O to víc nás to mrzí, když jsme s Vámi strávili tolik času, aby jsme Vaši chybu (protože vy jste si nezkontroloval co máte v košíku!!!!) napravili k Vaší úplné spokojenosti. Přesto, že vy jste si špatně objednal, tak jsme Vám zboží vyměnili. Zaplatil jste klasický rozměr, když jsme Vám to vyměnili za větší atyp, tak je podle mě naprosto normální, že jste doplatil rozdíl! Jsme rádi, že takových zákazníků jako jste vy je málo, protože to opravdu dokáže otrávit. Každý může udělat chybu a proto jsme se Vám snažili vyjít vstříc, aby jste byl spokojený. Což se nám ve Vašem případě opravdu nevyplatilo. Jak se říká každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem povlečení do dětské postýlky velikost 135x100 cm, bylo mi doručeno povlečení 135 x90 cm - zjistila jsem to po přeměření povlečení, na obale byly míry 135 x100 cm, což neodpovídalo velikosti ve skutečnosti. Zaplatila jsem tedy větší cenu a dostala menší povlečení.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Ano, to se může stát, což nás velice mrzí. Ale nabídli jsme Vám výměnu zboží za správné, což jste již nechtěla a tak jsme Vám s omluvou vrátili peníze. O to víc nás mrzí toto hodnocení, když jsme se snažili Vám maximálně vyjít vstříc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod používá syntetickou bavlnu a chce co nejvíce ušetřit, materiál je tvrdší než 100% bavlny u jiných konkurencí
    • Produkty použité jednou nelze vrátit

    Pro ty kteří mají citlivější pokožku nedoporučuji kupovat! Kvalita tisku je sice dobrá, ale materiál je velmi nepříjemné na pokožku a je tvrdší i přes vyprání vyžehlení. Při doteku dělá šumivý zvuk oproti bavlně z jysku, kde mají mnohem levnější ceny za dobrou kvalitu. Tento obchod je zaměřen jen na "výdělek" nikoliv na spokojenost zákazníků. Zboží použité jednou nelze vrátit. Nenechte se oklamat designem povlečení. Spánek by měl být příjemný.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Velice nás mrzí, že nejste spokojen, protože opravdu řešíme každou reklamaci a vždy se snažíme zákazníkovi vyjít maximálně vstříc, aby byl spokojený, což je naší prioritou. Bohužel my ani žádný jiný obchod Vám nevezme vyprané a již použité (již jste v něm spal) povlečení. Z hygienických důvodů toto opravdu není možné. Sám by jste určitě nechtěl spát v povlečení, které již někdo používal. Pojem syntetická bavlna neexistuje. Bavlna je bavlna a syntetika je syntetika. Vámi vybrané povlečení je ušito ze 100% kvalitní bavlny o vysoké gramáži. Již jsme z něj ušili stovky kusů a jste první zákazník, který má tyto problémy. Pokud jste takto citlivý jedinec měl by jste vybírat z jiných materiálů jako je bavlněný satén, který je jemnější. Pokud se Vám povlečení po dodání nezdálo, měl jste ho hned poslat zpět. Buď bychom Vám vrátili peníze nebo Vám doporučili již zmíněný bavlněný satén.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Mantinel je hezký, bohužel každá strna je jinak dlouhá a do postýlky nepasuje tak jak má.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Dobrý den, toto nás velice mrzí. Pokud jste zjistila tyto nedostatky na produktu, proč jste nás nekontaktovala? Mohla jste poslat mantinel zpět. Buď bychom Vám vrátili peníze nebo ušili nový. Pracují zde pouze lidé a chyba se může stát, ale od toho jsou telefony a emaily, aby jsme chybu mohli napravit. Ale nemůžeme napravit něco o čem nevíme. Každou reklamaci řešíme, spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si zboží v době, kdy bylo garantované dodání do Vánoc, přišla mi SMS, že zboží bylo předáno dopravci (několik pracovních dnů do Vánoc) s informací, že dodací doba je 24-48 hodin. Od té doby nic, zkoušela (opakovaně) jsem zjistit situaci, ale telefon byl nedostupný.

    Vlastně to asi není problém obchodu, ale dopravce, nic to nemění na tom, že zboží zatím nemám.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že kvůli špatné zkušenosti s dopravcem by jste náš obchod nedoporučila. Bohužel toto mi nemůžeme ovlivnit. Na to kolik jsme odesílali balíků se jen minimálně vyskytly tyto potíže, ale může se to stát. Pokud by jste nás kontaktovala, že jste balík nedostala, určitě by jsme se tuto nepříjemnou situaci snažili řešit.
    S pozdravem
    Fa. Jan

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bavlněné povlečení je strašně tvrdé i po vyprání není možné pod ním spát....nevím si rady co s tím mám dělat. Stálo to spoustu peněz a nemohu ho vůbec použít !!!!

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že nejste spokojená, ale proč jste nás nekontaktovala? Všechny reklamace řešíme. Chceme, aby naši zákazníci byli spokojení! Pokud se Vám cokololiv na dodaném zboží nelíbí, neváhejte nás kontaktovat. Vše se vždy snažíme vyřešit k úplné spokojenosti zákazníka.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Fa Jan

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Barvy povleceni absolutne neodpovidaji fotografiim.

    Reakce obchodu www.janperi.cz

    Dobrý den, moc nás mrzí, že jste nebyli spokojení. Bohužel někdy barevné odchylky může způsobovat nastavení monitoru.

  • Nedoporučuje obchod

    zakoupené povlečení je nekvalitní, látka je křivě střižená, silně se stáčí do spirály
    prostěradlo přišlo v jiné barvě než byla objednána

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nevýhoda je samotný obchod.

    Pleny které jsem zakoupil neměly rozměry které měli mít. Když jsem zboží chtěl vrátit, bylo mi z obchodu sděleno ze pleny, které jsem chtěl vrátit oni neprodávají. Komunikace s ochodem hrozná. Tento obchod nikomu nedoporučuji.