• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na moje urgence NIKDO!!!NEREAGUJE!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po týdnu přišla žádost o hodnocení obchodu, ale kromě této žádosti se po týdnu prodejna neozvala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec se neozývají, musel jsem změnit místo doručení, bez reakce

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Expedice az týden po platbě, nulová komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zaplatila jsem za zboží a doposud mě nepřišlo. Psala jsem i na [email protected] dotaz, ale je to bez reakce. Nevím kde je problém.

    Reakce obchodu Jak déle žít

    Dobrý den, velice se omlouváme za tuto situaci. Bohužel v době letních dovolených pracujeme v menším týmu a v případě e-mailů se může stát, že zareagujeme až druhý den. Což se stalo. Poslali jsme vám jako odškodnění slevový kupón a samozřejmě zboží je ihned expedováno. Došlo bohužel k přehlédnutí, že objednávka byla na druhý pokus zaplacena. Kolegové nejprve dostali informaci, že platba byla zrušena. Moc se za to omlouváme a situaci jsme napravili. V případě jakýchkoli problémů, prosíme volejte náš zákaznický servis na čísle 607 026 874. Děkujeme za pochopení. S pozdravem. Tým Jak déle žít.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží od 7.6.2021 nedorazilo, nikdo mne nekontaktoval, na tf. je nereagující záznamník. Je mi to líto. C.H.

    Reakce obchodu Jak déle žít

    Dobrý den, velice se omlouváme. Objednávka nebyla expedována protože nebyla uhrazena. Za problém se moc omlouváme.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic nepřišlo

    Jak můžete chtít hodnocení objednávky, když jste nic neposlali?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1.10. jsem nakoupila a zaplatila. Do dnesniho dne jsem zbozi neobdrzela! Nekolikrat jsem zkousela na linku volat a to bezvysledne. Na email mi rovnez nikdo neodepsal. Skoda.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od data objednání uběhlo více než 10 dní a nepřišla žádná zpráva o stavu vyřízení objednávky ani zboží. Při objednávce u jiného e-obchodu bylo zboží doručeno v pořádku třetí den po objednání.