Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
- Produkt objednán před týdnem a dosud nebyl doručen!!!
Reakce obchodu Jackery CZ&SK
Dobrý den,
velice se omlouváme za pozdější doručení, bohužel v tomto případě selhala doručovací služba. Objednávku jste vytvořil 15.11. odpoledne, druhý den, tedy 16.11. jsme objednávku předali Zásilkovně. Den na to byl státní svátek a Zásilkovna měla nejspíše nějaké kapacitní problémy, protože vaši zásilku doručila "až" 23.11. po naší telefonické urgenci.
Jako kompenzaci se s vámi spojíme a pošleme malý dárek ZDARMA, abychom aspoň učinili takové malé gesto, že podobné situace nás rozhodně nedefinují a mrzí nás, když se stanou.
Za zdržení se velmi omlouváme, bohužel někdy je to mimo naši ovlivňovací schopnost.
Za tým Jackery CZSK
Martin -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedorazilo ač uváděli, že expedovat budou 25.6.
Reakce obchodu Jackery CZ&SK
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení našeho obchodu a mrzí nás, že jsme nebyli schopni dodat Vámi objednané zboží v původně avizovaném termínu. Bohužel to bylo způsobeno celosvětovou situací kolem koronaviru a zpožděním výroby, a také mezinárodní lodní dopravou ovlivněnou komplikacemi v Suezském průplavu. Ještě jednou se velice omlouvám za opoždění termínu a budeme se snažit těmto situacím lépe předcházet. I přes všechny komplikace s dodáním doufáme, že jste s nabíjecí stanicí Jackery Explorer 240 spokojen.
Přejeme hezký den,
Jackery CZ&SK