Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Produkt objednán před týdnem a dosud nebyl doručen!!!

    Reakce obchodu Jackery CZ&SK

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za pozdější doručení, bohužel v tomto případě selhala doručovací služba. Objednávku jste vytvořil 15.11. odpoledne, druhý den, tedy 16.11. jsme objednávku předali Zásilkovně. Den na to byl státní svátek a Zásilkovna měla nejspíše nějaké kapacitní problémy, protože vaši zásilku doručila "až" 23.11. po naší telefonické urgenci.

    Jako kompenzaci se s vámi spojíme a pošleme malý dárek ZDARMA, abychom aspoň učinili takové malé gesto, že podobné situace nás rozhodně nedefinují a mrzí nás, když se stanou.

    Za zdržení se velmi omlouváme, bohužel někdy je to mimo naši ovlivňovací schopnost.

    Za tým Jackery CZSK
    Martin

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží nedorazilo ač uváděli, že expedovat budou 25.6.

    Reakce obchodu Jackery CZ&SK

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení našeho obchodu a mrzí nás, že jsme nebyli schopni dodat Vámi objednané zboží v původně avizovaném termínu. Bohužel to bylo způsobeno celosvětovou situací kolem koronaviru a zpožděním výroby, a také mezinárodní lodní dopravou ovlivněnou komplikacemi v Suezském průplavu. Ještě jednou se velice omlouvám za opoždění termínu a budeme se snažit těmto situacím lépe předcházet. I přes všechny komplikace s dodáním doufáme, že jste s nabíjecí stanicí Jackery Explorer 240 spokojen.

    Přejeme hezký den,
    Jackery CZ&SK