• Zatím jsem jenom zaplatil a nic nebdržel,dodací lhůty neplatí s nabídkov

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nekomunikují

    slibují zpetné zavolaní-nic, odpoved na email- nic, linka nefunguje

    Reakce obchodu iZerex

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme, že jste si našli čas, abyste nám poskytli vaši zpětnou vazbu k nákupu. Na našich zákaznících nám záleží a proto nás mrzí, že vznikly nepříjemnosti v souvislosti s vaší objednávkou. Po detailním prošetření jsme zjistili, že naše zákaznická podpora si s Vámi vyměnila několik e-mailů i telefonátů.

    S pozdravem a přáním pevného zdraví,
    Peter ze ZEREXu - Zdraví nás sbližuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednané zboží se už dýl jak týden přepravuje, na dotaz obchodu pouze odpověď, že to prověří.

    Reakce obchodu iZerex

    Vážený zákazníku, vážíme si Vaší zpětné vazby. Ke zpoždění dodání zásilky došlo z důvodu nesrovnalostí čísel na přepravním štítku a dodacím listu u přepravce. Tato skutečnost měla za následek stornování zásilky, která již byla v dané době námi předána do přepravy. Po zjištění vzniklé vady jsme okamžitě vytvořili novou objednávku a zboží Vám v nejbližší možné době doručili. Zpoždění dodání nás velmi mrzí, ale přesto věříme, že i díky našim produktům už dnes trávíte více kvalitního času s těmi, na kterých záleží.

    S pozdravem a přáním pevného zdraví, Michaela ze Zerexu – Zdraví nás sbližuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zpoplatněna platba do zahraničí.
    • Další částka 220 Kč

    Reakce obchodu iZerex

    Vážený zákazníku.

    Děkujeme za Váš podnět. Jelikož nám na našich zákaznících skutečně záleží, tuto informaci jsme ihned zpracovali a na řešení daného problému souvisejícího s poplatky při převodu jsme začali podnikat kroky k okamžitému odstranění. Jako kompenzaci Vám nabízíme odečtení částky 220Kč z hodnoty Vaší nejbližší objednávky v našem internetovém obchodě izerex.cz.

    Pokud se rozhodnete tuto SLEVU využít prosím neváhejte nás kontaktovat telefonicky prostřednictvím našeho call centra na čísle 800 022 656.

    Věříme, že díky našim produktům získáte více kvalitně stráveného času s těmi, na kterých Vám záleží, a naší značce zůstanete věrný i nadále.

    S pozdravem,
    Michaela ze ZEREXU - zdraví nás sbližuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velice špatný
    • Nedoporučuji tento obchod, zklamání, obratem jsem poslal vytýkaci email a žádná odpověď. Objednal jsem si u vás 5 ks zinku po 25 mg, zaplatil jsem v balikovne v HK 1.080 kc a bylo to malé dopisní psaničko, pošta bez hranic, kam se vešel 1 ks zinku. Měli by jste si tam udělat pořádek při balení OBJEDNÁVEK. S POZDRAVEM DEJDAR

    Nedoporučuji, místo 5 ks zinku, které jsem zaplatil, poslali jen 1 ks.

    Reakce obchodu iZerex

    Dobrý den přejeme pan Dejdar.

    Nedorozumění, které nastalo v objednávce, jsme obratem vyřešili opětovným zasláním balíku s doplněným chybějícím zbožím. Do balíčku jsme přibalili i dárek jako omluvu za vzniklé nepříjemnosti, které nastaly z důvodu chyby v našem systému. Věříme, že si již plně užíváte naše produkty, stejně tak pevné zdraví a kvalitní čas se svými blízkými. Také doufáme, že jste s našimi produkty natolik spokojeni, že se do našeho obchodu vrátíte.

    S pozdravem a přáním pevného zdraví,
    Michaela, Zerex - zdraví nás sbližuje

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá dodávka
    • Na mě nefunguje

    Reakce obchodu iZerex

    Vážený zákazníku.
    Děkujeme za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že produkt nesplnil Vaše očekávání. Snížená účinnost může nastat například následkem užívání různých léků, alkoholických nápojů či cigaret, jakož i v případě, že trpíte závažným onemocněním, které je nutné konzultovat s lékařem a řešit medikamentózní cestou. V ZEREXU děláme vše proto, abychom nabízeli pouze kvalitní produkty pro pevné zdraví. Naším cílem je dopřát všem více kvalitně stráveného času s blízkými bez nutnosti řešit zdravotní problémy. Produkty ZEREX jsou laboratorně testovány a dlouhými léty ověřeny našimi spokojenými zákazníky. Současně spolupracujeme s lékaři, kteří také naše výživové doplňky doporučují. Právě proto, že si za jejich kvalitou stojíme, má každý zákazník možnost v případě nespokojenosti produkt vrátit, není-li spotřebována více než polovina balení. Pro více informací a dořešení k maximální spokojenosti, nás prosím neváhejte kontaktovat na našem info centru, prostřednictvím emailu [email protected] nebo telefonicky na čísle 800 022 656.

    S pozdravem Michaela, ZEREX - Zdraví nás sbližuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na internetové stránce tvrdili a měli napsáno ze produkt je skladem a ze dodají do dvou dnů, pravda ale byla jiná. Produkt nebyl vůbec skladem a po 5 dnech čekání jsem objednávku zrušil, před zrušením objednávky mi volala nějaká paní Slovenka který jsem vůbec nerozuměl.

    Reakce obchodu iZerex

    Vážený zákazníku.
    Děkujeme za zpětnou vazbu. Prodloužená dodací lhůta nastala z důvodu nečekaných změn, které vznikly na straně externího dodavatele. Ihned po obržení objednávky jsme se Vás snažili kontaktovat z našeho logistického centra za účelem informování ohledně prodloužení doby dodání. To se nám bohužel nepodařilo, protože jste na naše telefonické kontaktování neodpověděli. Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků, a proto jsme podnikli kroky, aby se do budoucna podobná situace neopakovala. Naší snahou je zajistit pro naše klienty pevné zdraví a více kvalitně stráveného času s těmi, na kterých záleží. Proto věříme, že náš obchod navštívíte i do budoucna a vyzkoušíte například naše produkty ZEREX, které jsou vždy skladem.

    S pozdravem, Michaela.
    ZEREX - zdraví nás sbližuje.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Obchod Ok, rychlá dodávka, diskrétnost.

    Můžu doporučit.

    Reakce obchodu iZerex

    Vážený zákazníku. Děkujeme, že jste si našli čas na hodnocení našeho obchodu. Naším cílem je nabízet všem maximální kvalitu produktů a služeb, díky kterým může každý prožívat život plnohodnotněji s těmi, na kterých záleží. Zároveň nás vaše připomínky posouvají vpřed a i díky nim se snažíme neustále zlepšovat. Vaše hodnocení 90% nás těší, a současně oceníme, pokud nám dáte vědět, co byste v našem obchodě ještě přivítali.

    S pozdravem a přáním pevného zdraví,
    Michaela ze ZEREXU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedodáno

    Reakce obchodu iZerex

    Vážený zákazníku.
    Děkujeme za zpětnou vazbu. Vaši objednávku jsme důkladně prověřili. Doručení zboží se bohužel zpozdilo z důvodu, že objednávka byla vytvořena 23.12.2022 v době, kdy již nemohla být vyřízena. Vzhledem k tomu, že následovaly Vánoce, zakázka byla vyřízena až o pár dní později po svátcích. Mrzí nás, že se pro sváteční dny doručování prodloužilo. Současně věříme, že již doručený produkt dělá radost vám nebo někomu z vašich nejbližších.
    Jelikož pochybení nenastalo na naší straně, pevně věříme, že náš obchod opět navštívíte a vyzkoušíte i naše produkty ZEREX, díky kterým si naši zákazníci užívají více kvalitně straveného času se svými blízkými.

    S pozdravem a přáním pevného zdraví, Michaela - ZEREX - Zdraví nás sbližuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zasláno úplně jinam než požadoval. Hledat, pátrat.... Katastrofa!!!

    Reakce obchodu iZerex

    Vážený zákazníku. Velice nás mrzí komplikace, které vznikly při doručování zásilky. Vaši objednávku jsme pečlivě prověřili a z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Zvolili jste si způsob doručení do balíkovny. Dodací adresu zpracovává na základě Vámi uvedených údajů dopravce. Někdy se však může stát, že v případě, že kapacita balíkovny není dostačující, dopravce přesměruje balík na nejbližší balíkovnu s volnou kapacitou. V případě, že nejste spokojeni s Vámi zvoleným doručovatelem, doporučujeme v budoucnu vybrat jiný způsob dodání.

    Navzdory vzniknutým komplikacím věříme, že budete s našimi produkty spokojen.
    S pozdravem a přáním pevného zdraví, Michaela se ZEREXU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřišel mně žádný kód na vyzvednutí a já přišel o 1200 korun to je hrůza nikdo to neřeší a hlavně snikym se nemůžu domluvit

    Reakce obchodu iZerex

    Vážený zákazníku, děkujeme za zpětnou vazbu. Po důkladném prošetření vaší objednávky jsme zjistili, že jste při zadání platby zapomněli uvést variabilní symbol, důsledkem čehož náš systém nedokázal spárovat platbu s objednávkou. Aktuálně jsme po dodatečném ověření a manuálním spárování platby vaše objednané zboží odeslali. Velmi nás mrzí vzniklé nepříjemnosti, avšak věříme, že nakolik absolutně nedošlo k pochybení z naší strany budete s zakoupeným zbožím spokojen. Je nám líto, že jste nás nekontaktovali spíše přímo přes naše logistické centrum, prostřednictvím emailu [email protected] nebo telefonicky na naší infolince. V takovém případě bychom předešli vzniklému nedorozumění a objednávku dořešili k plné spokojenosti o něco dříve.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Michaela se ZEREXU

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost

    Příliš vysoké ceny...!!

    Reakce obchodu iZerex

    Dobrý den přejeme. Děkujeme za zpětnou vazbu na náš obchod. Těší nás, že jste byli se službami našeho logistického centra a eshopu spokojeni. Co se týká cen, našim zákazníkům nabízíme pouze produkty vysoké kvality, což se samozřejmě odráží také na prodejní ceně. Přesto děláme vše proto, aby byly produkty cenově dostupné pro každého. Naše společnost působí na trhu dlouhá léta a za naše pokroky vděčíme právě našim spokojeným zákazníkům, kteří si sami na vlastní kůži ověřili účinnost a kvalitu našich výživových doplňků. Kromě kvality nabízíme také pravidelné zvýhodněné nabídky, kdy můžete nakoupit se slevou. Pokud chcete být informováni o našich aktuálních akcích, neváhejte se prosím přihlásit k odběru novinek prostřednictvím emailu. Můžete tak učinit na naší hlavní stránce https://zerex.cz/

    Přejeme pevné zdraví. S pozdravem Michaela ze ZEREXU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemám dodnes zboří ani vrácené peníze, patrně jsem naletěl....již nikdy více!!!!

    Reakce obchodu iZerex

    Vážený zákazníku,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Objednávku jsme prověřili a zjistili jsme, že nákup byl automaticky vyhodnocen naším systémem jako neuhrazený, jelikož jste u platebního příkazu neuvedli správný variabilní symbol. Právě na základě zmiňovaného variabilního symbolu totiž náš systém páruje platby se zadanými objednávkami. Platbu jsme na základě Vašeho dotazu tedy vyhledali manuálně. Z našeho logistického centra jsme Vás kontaktovali a zásilku zasíláme. Přestože chyba nenastala na naší straně, vzniklá situace nás velmi mrzí. S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Michaela ze Zerexu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nefunguje

    Reakce obchodu iZerex

    Dobrý den přejeme, vážený zákazníku. Děkujeme vám za zpětnou vazbu. Vaše negativní zkušenost s konkrétním produktem nás velmi mrzí, produkt funguje nejlépe po stimulaci a vysazení alkoholu či cigaret. V případě, že produkt nesplní vaše očekávání, můžete využít možnosti bezplatné výměny za jiný ve stejné cenové hladině. Pro využití této možnosti prosím kontaktujte naše zákaznické centrum telefonicky: 800 022 656 nebo přes mail: [email protected].
    Přejeme hezký zbytek dne,
    Michaela, Zerex

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nechala jsem si zaslat zásilku na adresu balíkovny v blízkosti bydliště, ale balík došel na centrální poštu v Olomouci, kde jsem si neobjednala.
    Velká nespokojenost.

    Reakce obchodu iZerex

    Vážíme si Vašeho nákupu v našem internetovém obchodě. Za vzniklé komplikace při doručování se omlouváme. Co se týče doručení z naší strany jsme balík nasměrovali správně do Vámi zvolené balikovny. Pochybení tu nastalo na straně doručovatele. Podle našich informací se může stát, že balík je přesměrován na adresu pošty v případě, že má balíkovna poruchu. S přáním pěkného dne Michaela, Zerex.

  • Objednával som nieco ine a posílali stě mi blbost

    Reakce obchodu iZerex

    Dobrý den přejeme. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vzniklá komplikace nás mrzí. Proto jsme Vám jako kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti s novým balíčkem poslali i dárek. Přejeme hezký zbytek dne. Michaela, Zerex.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo by dobré zdůraznit způsob platby.

    Reakce obchodu iZerex

    Dobrý den přejeme, vážený zákazníku. Jako způsob platby jste si zvolil z možností na webu platbu na dobírku. Bohužel podle vaší recenze nevíme, v čem přesně nastal problém. Máte-li nějakou připomínku ke způsobu výběru platby klidně nás kontaktujte na [email protected]. Přejeme hezký zbytek dne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je šmejd. Obyčejné placebo a podvod na lidi!!!!!!

    Reakce obchodu iZerex

    Dobrý den přejeme, vážený zákazníku. Děkujeme vám za zpětnou vazbu. Vaše negativní zkušenost s konkrétním produktem nás velmi mrzí, produkt funguje nejlépe po stimulaci a vysazení alkoholu či cigaret. V případě, že produkt nesplní vaše očekávání, můžete využít možnosti bezplatné výměny za jiný ve stejné cenové hladině. Pro využití této možnosti prosím kontaktujte naše zákaznické centrum telefonicky: 800 022 656 nebo přes mail: [email protected].
    Přejeme hezký zbytek dne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunguje to

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost, cena
    • drobný dárek (byť na hranici expirace)
    • přípravky (2 balení) dorazily koncem března, expirace je do května 2022 a při doporučeném dávkování nelze stihnout včas je spotřebovat
    • etiketa sice obsahuje 5 světových jazyků, chybí ale český/slovenský popis