Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Koupil jsem sekačku. Přišla včas a v pořádku. Bohužel s nevyplněným záručním listem. Chtěl jsem se informovat u prodejce co s tím a ještě jsem měl jeden technický dotaz. Nikdo z firmy ale telefon nezvedá a ani na písemné vzkazy nereagují. Nevím, co si o tom mám myslet. Jen doufám, že sekačku nebudu muset nikdy reklamovat, protože bez možnosti komunikace by to šlo jen těžko.

  • bohužel nemohu dát tuto reakci do recenzí - nemám nálepku ověřený zákazník, ale doufám, že diskuze je veřejná, tak si někdo na základě této reakce snad dá pozor.

    Přeměřujte si zaslané zboží (lana, kabely, atd.) Objednal jsem 55 metrů sisálu, dostal jsem necelých 51 metrů. (což jsem samozřejmě zjistil až při práci, kdy mi lano nevyšlo)