• Dne 20.12.2017 jste mi oznámili, že odesíláte mou objednávku. Protože mě dodnes pošta neinformovala, použil jsem sledování zásilky a při zadání čísla mi bylo sděleno, že zásilka 1712189037 není v evidenci. Nevím tedy, zda je chyba v poště a nevím jak zjistit, kde se kniha nachází

    Reakce obchodu iVyšehrad.cz

    Vážený zákazníku,
    číslo, které jste zadával na stránky České pošty je číslo Vaší objednávky, nikoliv balíčku. Vaše zásilka ležela na Vaší dodací poště od 22.1.2017.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Chyběla mi informace, že zboží není k dispozici a bude dodáno později

    Reakce obchodu iVyšehrad.cz

    Vážená zákaznice,
    objednala jste si převzetí na Vámi zvoleném výdejním místě a bylo Vám na Vámi uvedený kontaktní e-mail odesláno automatické potvrzení registrace Vaší objednávky, ve kterém je tato věta: Jakmile bude pro Vás zboží připraveno, zašleme Vám výzvu k odběru. Odběrní místo:......
    Výzva k odběru Vám byla odeslána, jakmile bylo zboží připraveno.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, dobrá komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Kniha nachystaná k osobnímu převzetí měla viditelný předěl ve vazbě, pod obalem byla ušpiněná, rožky i obal byly ohnuté a ohmatané. Tento exemplář jsem odmítl převzít. Přítomný pracovník vydavatelství mi dokonce sdělil, že byla vydána již v roce 1998, takže co se divím. Požádal jsem o jiný exemplář, ten mi byl ochotně vydán - kniha byla již lepší, takže jsem ji koupil.

    Reakce obchodu iVyšehrad.cz

    Vážený zákazníku,
    objednal jste si skutečně knihu vydanou v roce 1998 s osobním vyzvednutím na našem výdejním místě. Doprodej těchto starších titulů probíhá za nižší ceny a ještě se na kus vztahovala sleva internetová. Neobsluhoval Vás ovšem pracovník našeho nakladatelství, ale pracovnice daného knihkupectví v Brně, které je naším výdejním místem.
    Prodejna Vám nabídla jiný výtisk.

  • Objednal jsem 5 ks jednoho titulu.Dva kusy byly nové, zbylé tři měly zažloutlé a poškrabané obálky (asi procházely někde na prodejnách z ruky do ruky) a jedna z těchto tří byla doslova již používaná (dokonce do ní původní vlastník vlepil jakousi kontaktní etiketu).

    • Obchod je OK, problem je ze knihy nemaji rejstrik. Nechapu proc, a jsem s tim velmi nespokojen, jiz mnoho let.

    Obchod je dobry kdyz obe strany jsou spokojeny. Nemuzu byt spokojen kdyz predmet obchodu, kniha, i kdyz dodana velmi rychle a v perfektnim stavu - je vlastne zmetek.

    Reakce obchodu iVyšehrad.cz

    Vážený zákazníku,
    rejstříky zařazujeme do knih, kde to pokládáme za vhodné. Většina našich odborných knih má jmenný i věcný rejstřík. U Vámi objednané knihy "Operace Rath" jsme nejdříve zvažovali jmenný rejstřík. Výskyt některých jmen v knize je ale tak častý, že by výsledný rejstřík byl nepřehledný.

    • žádné

    objednaná knížka nedorazila

    Reakce obchodu iVyšehrad.cz

    Vážená zákaznice,
    naši knihu jste si objednala s osobním vyzvednutím v knihkupectví Kalich. Knihkupectví Vám odeslalo výzvu k odběru, záleží tedy na Vás, kdy si titul převezmete.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • skvělý výběr knih
    • rychlé dodání
    • výborná komunikace

    Kvalitní knihy, komunikace spolehlivá, dodání obratem, ano - doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po oznámení o připravené knize k odběru na prodejně,asi po 3 hodinách přišla zpráva,že uvedené zboží není dostupné.Na stránkách bylo uvedené-boží skladem.

    Reakce obchodu iVyšehrad.cz

    Vážená zákaznice,
    objednala jste si naši knihu, kterou skutečně skladem máme, ovšem s vyzvednutím na výdejním místě v knihkupectví Kalich, kam nejprve musíme titul z centrály dopravit, z tohoto důvodu vzniklo prodlení s odběrem.
    Zdraví Vyšehrad spol.s r.o.

  • Dobrý den,
    zatím není co hodnotit.
    S pozdravem Kušnir

    Reakce obchodu iVyšehrad.cz

    Dle vyjádření reklamačního řízení z České pošty bylo pozdní dodání zásilky zákazníkovi způsobeno uvedením chybného PSČ v adrese.

    • Vyšehrad ponúka skvelé tituly
    • - ceny, ktoré platia pre ČR, neplatia pre SR (napr. titul "Postkritický proud v současné angloamerické teologii" u vás je za 56kč a u nás po objednávke od vás je za 13,10€ (????)
    • - nový zákazník zo SR o tom, že musí svoju objednávku riešiť cez Artfórum sa nedozvie pri objednávaní (mohlo by to zasvietiť napr. pri zadávaní adresy, alebo PSČ v objednávke, že nie je možné objednať zo SR (pritom by to mohlo zasvietiť a váš systém rozoznať že napr. mesto nie je české a hneď upozorniť zákazníka, tým pádom by nedošlo k potvrdeniu objednávky a následným stornom, po pátraní prečo nemôžem uhradiť sumu...nie každý má čas študovať celú vašu stránku a "jak nakupovat" ma napadlo pozrieť až keď mi nešla úhrada cez banking :))
    • - pri ukladaní viacerých položiek do košíka treba nanovo preklikávať na poslednú stránku (pri zaradení do košíka by mal systém vrátiť na to miesto, kde bola kniha pridaná do košíka) takto sa tam musí človek pracne zas preklikávať ak chce viac titulov

    - na môj mail o žiadosť o storno objednávky mi po 5 dňoch bolo odpísané, že objednávka bola zrušená
    - inak s ponukou titulov som veľmi spokojný

    Reakce obchodu iVyšehrad.cz

    - ve dnech 1.-5. května byl náš sklad uzavřen, omlouvám se za pozdní odpověď.
    - objednávky do SR neposíláme přímo, protože cena poštovného (cca 300 Kč) by byla často větší než cena objednávky.
    -jednáme s Českou poštou a jinými dopravci a snažíme se získat takovou cenu, která by nám umožnila přímo vyřizovat objednávky i ze SR
    -Přidali jsme do košíku při výběru způsobu dopravy informaci, že obchodní balík platí pouze na území ČR. Další Vaše připomínky jsme předali firmě, která spravuje naše stránky.
    -distribuci našich knih ve SR zajišťuje firma Artforum, která knihy od nás pravidelně nakupuje, zajišťuje dopravu a následný prodej. Jejich prodejní cenu nemůžeme ovlivnit.
    -Knihu "Postkritický proud" jsme nedávno zlevnili a zřejmě jsme jim tuto informaci včas nepředali.
    P. Novák