Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • malá doba spotřeby

    Objednal jsem salám Spianata romana piccante a došel úplně jiný. Měl to být vánoční dárek . Objednávka byla provedena v listopadu a datum spotřeby byl 23.11.2023. Toho jsme si nevšimli a po kontrole a balení dárků jsme zjistili, že salám je prošlý. Po rozbalení salám jsme zjistili, že je lepkavý a oslizlý. Současně jsme objednali salám Ventricina který byl v pořádku.

    Reakce obchodu Italské Chutě

    Pochybení při expedici, vyřešeno výměnou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dobrý výběr
    • V zásilce nepřišly objednané produkty, místo toho dorazilo něco, co jsem si neobjednal (asi jako náhrada...)
    • Deklarace 100% zboží skladem není pravdivá
    • Často nesouhlasí obrázek a výrobce uvedený na webu se skutečností kterou dostanete
    • Nulová reakce na výhrady k objednávce

    Obchod nedoporučuji, protože z 12 objednaných produktů přišly bez jakéhokoli upozornění 4 produkty jiné - například místo objednaného minisalámu dorazilo 2 x 100g salámu krájeného. Na výhrady k objednávce zatím bez jakékoli reakce.

    Reakce obchodu Italské Chutě

    Vážený pane,
    omlouvám se za pozdní reakci na váš podnět a za způsobené komplikace. Co se naší reakce na vaše výhrady týče, zkoušel jsem se dnes ráno s vámi spojit i telefonicky s řešením této nepříjemnosti, ale nebyl jste k dosažení, tak jsem vám řešení problému zaslal mailem. Nicméně, na našich webových stránkách je i telefonický kontakt, který jste mohl také využít. Co se problému samotného týče, prověřil jsem, máte plnou pravdu, chyba při balení se stala na naší straně. Došlo k tomu pochybením našeho zaměstnance, který nahradil objednané zboží jiným bez toho, aby to nahlásil při expedici a tudíž jsme vás nemohli o záměně informovat. Ještě jednou se za tuto nepříjemnost a naši chybu moc omlouvám. Zaměněné zboží vám již bylo plně refundované, snad to takhle bude v pořádku.
    Co se délky dopravy týče, zvolil jste si dopravu Zásilkovnou, zboží jste objednal dne 29.11, od nás balík odešel na sběrný Zásilkovna Point 1.12.2022 a vy jste si zboží vyzvedl dne 7.12.2022. Dobu transportu žel neumíme ovlivnit, omlouvám se.
    Děkuji, s přáním hezkého zbytku dne
    S pozdravem
    Martin
    Italské chutě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozor na syrove vyrobky, nechodi chlazene a mohou se skazit
    • Drahe oproti jinym obchodum, kava 800Kc, stejna na internetu za 400
    • Vino je drahsi nez na jinych obchodech
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mozzarela přišla normálně poštou a v Zásilkovně ,nebyla uložena v lednici.

    Nezlobte se na mě,ale sýry které nejsou trvanlivé,obzvláště mozzarela musí být neustále v chladu.Nechápu tu drzost, poslat mozzarelu normální poštou bez chladícího boxu.Nechci vidět jak u Vás probíhá skladování těchto produktů.

    • Nejhorší zkušenost ever

    Zde nekupovat, NIKDY; skladem není skladem, i když den před objednávkou potvrzeno, že je zboží skladem. Ceny jsou prý plus mínus, protože záleží na gramáži, ale na webu, ani v objednávce, nic není uvedeno. Byl na pochybení upozorněn, bohužel znovu odpovězeno pouze slovy "ostatním to nevadí, snad Vás těch pár korun navíc nezabije" Pán se pochlubí, že ho obchod neživí, podle toho to vypadá. Naštěstí většina e-shopů funguje korektně.

    Reakce obchodu Italské Chutě

    Dobrý den,

    Vaše reakce mě samozřejmě mrzí. I tak se proti lživému znění musím ohradit. Mezi dotazem na zboží a objednávkou uteklo 24 hodin a v této době došlo vyprodání zboží, které zákaznice chtěla. Byla okamžitě nabídnuta alternativa a domluvili jsme se na změně objednávky. Tu zákaznice zrušila po zjištění, že sýr má větší gramáž a tím i vyšší cenu o 27 Kč. A to nepřenesla přes srdce. Že cena čerstvého zboží bude přepočítána dle skutečné váhy je uvedeno přímo u výrobků, v obchodních podmínkách a také tomu napovídá selský rozum. K zákazníkům se vždy chovám slušně a věty "ostatním to nevadí, snad Vás těch pár korun navíc nezabije" jsou lživé a ostře se proti nim ohrazuji.
    Proti takovýmto nebezpečným lžím bude potřeba se důrazně bránit.

    Za Italské Chutě,
    Václav Bellada

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Sáček s těstovinami byl roztržený a penne byly vysypané v krabici.

    Reakce obchodu Italské Chutě

    Zákaznici jsem oslovil telefonicky, omluvil se za nepříjemnost a vysvětlil, že se cestou mohl sáček roztrhnout. Nabídl jsem kompenzaci a zákaznice je spokojena.

    Za Italské Chutě,
    Václav Bellada

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi nemaji skladem,cekaci doba 3 tydny
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nekomunikuje
    • Zboží mi po 10 dnech od objednání nebylo doručeno, ani mi nebylo nabídnuto si jej vyzvednout
    • Již nikdy zde nenakoupínm

    Rozhodně nedoporučuji. Velmi nespolehlivý obchod.

    Reakce obchodu Italské Chutě

    Dobry den,
    zakaznice udelala objednavku 13.12. s tim,ze neuvedla adresu. 14.12.ji bylo volano, ze mame zbozi pripraveno a radi ho dorucime. Telefon nebyl zvednut.
    Negativni recenze neni na miste.

    Vaclav Bellada,Italske Chute